Mode & Beauty alle pijlers

Zelfbruiner (bondi Sands) geeft af op m’n witte kleding

03-08-2019 20:15 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ben ik de enige die hier last van heeft? Met name bij de oksels en rond de hals merk ik dat m’n tops verkleuren en het wast er ook niet super makkelijk uit helaas. Zo zonde want het leek me zo ideaal ipv de slechte zonnebank, maar m’n mooie tops verpesten is ook nogal zonde. Iemand tips voor een zelfbruiner die niet afgeeft, zodat ik toch een bruin kleurtje heb zonder m’n kleding te verpesten?
Alle reacties Link kopieren
Ai, dat is balen! Ik gebruik ook Bondi Sands, maar heb hier geen last van. Na het aanbrengen geeft het inderdaad wel af en dan draag ik oude/wijde kleding, maar na het afspoelen geeft het bij mij helemaal niet meer af.
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij staat er altijd op zelfbruiners dat het vlekken geeft in je kleding.
Alle reacties Link kopieren
Juanita1987 schreef:
03-08-2019 20:28
Ai, dat is balen! Ik gebruik ook Bondi Sands, maar heb hier geen last van. Na het aanbrengen geeft het inderdaad wel af en dan draag ik oude/wijde kleding, maar na het afspoelen geeft het bij mij helemaal niet meer af.
Ja dit is ook mijn ervaring. Spoel je het wel af to?
Alle reacties Link kopieren
Ja ik spoel het wel af. Misschien komt het omdat ik t droeg toen het extreem heet was. Dat t daardoor wat heeft afgegeven.
Alle reacties Link kopieren
Mijn ervaring is wel dat het afgeeft wanneer je zweet. Ik had het laatst ‘s avonds opgedaan en ‘s nachts was het best wel warm. De volgende ochtend zat mijn witte onderlaken vol vlekken.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
03-08-2019 20:38
Ja dit is ook mijn ervaring. Spoel je het wel af to?
Dit ik doe savonds insmeren ,slaap in lange broek en s ochtends met douchen spoel je het teveel eraf en geeft het niet meer af.
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
03-08-2019 21:46
Mijn ervaring is wel dat het afgeeft wanneer je zweet. Ik had het laatst ‘s avonds opgedaan en ‘s nachts was het best wel warm. De volgende ochtend zat mijn witte onderlaken vol vlekken.

Dit heb ik idd ook. In mijn kleding heb ik het (gelukkig) nog niet gehad, geen tips dus helaas.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven