Mode & Beauty alle pijlers

Permanente make up wenkbrauwen

06-08-2019 20:53 11 berichten
Goedenavond,

Ik heb net mijn wenkbrauwen laten doen met de Schaduwtechniek bij een goede salon. Ik vind echter dat ze best wel rood zijn. Ik ben zelf vrij asblond. Weet iemand of dit nog bij zal trekken? Heeft er iemand ervaringen met een te warme tint? Ik heb het al eerder hier laten doen en toen was dat volgens mij niet zo..
Alle reacties Link kopieren
Morgen even naar die salon bellen/langs gaan
Alle reacties Link kopieren
Het kan nog wat roder lijken en de kleur loopt ook altijd terug. Had je geen kleur getest van te voren? Bij mijn vriendin deden ze eerst een kleur op, zodat ze kon zien welke kleur het werd.
Alle reacties Link kopieren
Had je geen wenkbrauwen van jezelf dan?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
pejeka schreef:
06-08-2019 21:15
Had je geen wenkbrauwen van jezelf dan?
:yawnee:
Hoe permanent is dat? Want eerlijk, ik vind maar weinig mensen er van opknappen als ze zo’n gestileerde boog of hoek, of soms een vrachtwagenband, boven hun ogen laten zetten. Een (klein!) beetje bijwerken met een potloodje is veel mooier.
Alle reacties Link kopieren
Niet echt permanent, het verdwijnt uiteindelijk weer. Maar de betere plaatsen waar je het kan laten doen werken niet meer met harde bogen, als een soort stift lijn, zoals vroeger. Ze tatoeëren tegenwoordig kleine haartjes.
Alle reacties Link kopieren
MinkeDeWit schreef:
06-08-2019 21:47
Hoe permanent is dat? Want eerlijk, ik vind maar weinig mensen er van opknappen als ze zo’n gestileerde boog of hoek, of soms een vrachtwagenband, boven hun ogen laten zetten. Een (klein!) beetje bijwerken met een potloodje is veel mooier.
We leven niet meer in de jaren 90. Tegenwoordig wordt dit heel mooi en natuurlijk gedaan. Exchter loopt de kleur altijd wat terug, maar de vorm blijft nog zichtbaar. Bij mij tenminste.
Tja, ik heb wat voor- en nafoto’s van verschillende bedrijven bekeken en vind de voor-foto’s bijna altijd mooier. Het lijkt ook altijd of de wenkbrauwen te hoog zitten. Halen ze de onderkant weg?
Alle reacties Link kopieren
mademoiselle83 schreef:
06-08-2019 22:55
We leven niet meer in de jaren 90. Tegenwoordig wordt dit heel mooi en natuurlijk gedaan. Exchter loopt de kleur altijd wat terug, maar de vorm blijft nog zichtbaar. Bij mij tenminste.
De enige die het natuurlijk kan doen, is de natuur zelf...
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
Alle reacties Link kopieren
De kleur trekt nog bij, na een dag of 5 zijn de korstjes eraf en zie je het pas. Dus dat is nu ongeveer. Ben je tevreden over de kleur?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven