Mode & Beauty alle pijlers

Wat moet ik echt kopen bij de DM in Duitsland?

08-08-2019 22:30 55 berichten
Alle reacties Link kopieren
Vorige week was ik bij de DM in Duitsland en zag ik dat veel Dingen toch echt een stuk goedkoper waren dan in Nederland. Verder zag ik leuke dingen van hun huismerk zoals een zeezoutscrub.

Wie koopt er wel eens wat omdat je bv in de grensstreek woont, en wat moet ik echt halen omdat het echt veel goedkoper is of omdat het gewoon een super fijn product?
Alle reacties Link kopieren
Haarverf scheelt vaak 10 euro of meer per pakje en ik vind het merk Alverde fantastisch. Ik heb een dagcreme. Kneipp is veel goedkoper en haargel voor mijn man van Schwarzkopf.
Alles!
Ik koop:
Lactase pillen
Haarverf
Make up
Gezichtsmaskers
Douchegel
Scheermesjes

Allemaal goedkoper en fijn.

Meestal koop ik de merken die we hier ook hebben, maar daar goedkoper zijn.
Het eigen merk Balea is ook erg goed! Lekkere douchegel en maskers.

Gewoon alles ruiken en proberen! Heerlijk!
Verf inderdaad. En ik ga van de week naar Duitsland en bij de DM en Kaufland kijken voor haarproducten zonder sulfaten en siliconen.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
08-08-2019 22:39
Alles!
Dit!!
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
08-08-2019 22:39
Alles!
Dit gevoel had ik wel toen ik door de winkel liep :proud:
Alle reacties Link kopieren
Leuk om jullie enthousiasme te lezen. Ik denk dat ik vast een aanhangwagen huur voor de weg terug naar huis.
Koop alleen wat je gebruikt en koop niet wat je niet gebruikt. Verleiding om te kopen, kan groot zijn.
Haarverf is er megagoedkoop, maar mijn kleur zit er nooit bij.
Wat ik er altijd koop: minizakjes make-upreinigingsdoekjes (eigen merk). Makkelijk voor vakantie of weekendje weg. Die kleine verpakkingen hebben ze hier niet.
Miniflesje afwasmiddel. Ook voor vakantie of weekendje weg.
Neutrogena handcrème (die met de rode dop); zoveel goedkoper dan in NL. Meßmer thee, omdat het lekker en in Nederland niet verkrijgbaar is.
Als je met de auto gaat, vergeet dan vooral niet in Duitsland te tanken.
Frosch biologische schoonmaakmiddelen. Stuk goedkoper dan ecover. Wasmiddel ook veel goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Alleen wat je nodig hebt?
Alle reacties Link kopieren
Balea is echt zo goed als de A-merken. En is echt spotgoedkoop. En inderdaad, lactasetabletten voorr zoon. En al 20 jaar of zo, intiemzeep van eigenmerk Jessa. Iets anders en ik krijg jeuk.
I can keep my mouth shut, but you can read the subtitles on my face.
sparoodislekker schreef:
08-08-2019 22:48
Leuk om jullie enthousiasme te lezen. Ik denk dat ik vast een aanhangwagen huur voor de weg terug naar huis.

:HA:
Nou idd, koop gewoon wat je nodig hebt en sowieso altijd gebruikt; alles is goedkoper! Heerlijk om te shoppen daar. Koop er make up, douchespul, tampons en maandverband en ga zo maar door!
Alle reacties Link kopieren
Alles!
Alle reacties Link kopieren
Pleisters vanher eigen merk: kwaliteit id hansaplast, de prijs minder dan de helft...
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van de haarverzorging producten van Belea! Goedkoop, maar echt kwaliteit. Verder tandpasta, vochtig toiletpapier, tampons, make-up en nagellak. Biologische producten zijn ook goedkoper dan bij ons. Ook een aanrader: koop wat dingen die je kan gebruiken als cadeau als er iemand jarig is. Aftershave bijvoorbeeld of lekkere maskertjes...een stuk goedkoper.
Alle reacties Link kopieren
Als je een baby hebt en van wol houdt; wollen rompers, sokjes etc. En soms hebben ze leuke kinderkleding. Dit hebben ze trouwens niet in alle filialen, je kunt online vinden welke kinderkleding hebben.
Hazzie schreef:
09-08-2019 00:45
Als je een baby hebt en van wol houdt; wollen rompers, sokjes etc. En soms hebben ze leuke kinderkleding. Dit hebben ze trouwens niet in alle filialen, je kunt online vinden welke kinderkleding hebben.
Waarom zou je je baby prikkend materiaal aandoen?
Ik vind winkelen in Duitsland ook zo leuk, (supermarkt ook), eind van de maand ga ik weer.

Ik koop alleen spullen die ik gebruik, misschien koop ik dit keer wel haarmasker zoals anderen zeiden (ik gebruik dit normaal nooit, maar voor veel goedkoper kan ik het proberen). En ik koop mascara, Maybelline is de helft goedkoper als je zoekt.
Bij de supermarkt koop ik dingen die ze in Nederland niet hebben en (af)wasmiddel vanwege het prijsverschil. Ik koop ook geen enorme voorraden zoals ik sommige zie doen, maar gewoon een bescheiden hoeveelheid.
Alle reacties Link kopieren
Sophiever schreef:
09-08-2019 00:52
Waarom zou je je baby prikkend materiaal aandoen?
nee joh, dat prikt niet. is meestal van merinowol dat kriebelt niet. bestaat al eeuwen, wollen babykleding.
Don't cry, buy a bag and move on.
Hebben ze ook dierenspullen?
Alle reacties Link kopieren
Biologische honing
Tandpasta
Deo
Alverde crèmes
Zakjes om waterkoker te ontkalken
De toekomst is niet meer wat het was
Beter.Laat schreef:
09-08-2019 07:31
Hebben ze ook dierenspullen?
Ik heb er volgens mij wel eens hondenvoer gezien.
Alle reacties Link kopieren
Heerlijke winkel! Dit neem ik mee:

- douchegel
- shampoo
- als ik op vakantie ga dan ook zonnebrand en aftersun. Dat is fijn spul en heel goedkoop (zeker geen duurkoop want werkt gewoon goed)
- haarmaskers
- P2 make-up voor bijvoorbeeld nagellak
- Deodorant

Balea is een fijn merk. Daar betaal bv voor een douchegel 0.59 cent en gewoon prima spul.

Veel plezier!
That’s how Sue c’s it

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven