Mode & Beauty alle pijlers

Dr. Martens topic

09-08-2019 22:44 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd al verliefd op Dr. Martens geweest en nu sinds 3 maanden heb ik mijn eigen verzameling. :heart:

Op bokt.nl heb je een leuk kletstopic over doc's en dat lijkt me voor hier ook leuk.


Show jouw doc's, deel kortingen, tips & tricks en klets mee.

Afbeelding
anoniem_386079 wijzigde dit bericht op 09-08-2019 22:46
0.14% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Vandaag zijn mijn 20 eye boots binnen gekomen. :love: Zolang ik bekend met Dr Martens ben, wil ik die al. En 2 dagen terug éindelijk gekocht. Ben er helemaal verliefd op.

Nu eerst in huis inlopen en dan hopen dat ze voor het najaar als pantoffels zitten.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
6 paar van dezelfde schoenen????
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
09-08-2019 22:46
6 paar van dezelfde schoenen????
Niet mijn foto. Ik heb zelf nu 5 paar en ook 5 verschillende modellen.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Ik heb 1 zwart paar maar ze zijn wel nep :).
Ik heb hele mooie witte met zwart barok fluweel er op. wat een kutschoenen zijn dat zeg. Nog net geen huidtransplantaties nodig gehad op mijn hielen.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
09-08-2019 22:52
Ik heb hele mooie witte met zwart barok fluweel er op. wat een kutschoenen zijn dat zeg. Nog net geen huidtransplantaties nodig gehad op mijn hielen.
Klinkt wel heel mooi. :heart:

Van mijn hielen nog niet zoveel last gehad. Maar nu met mijn 20 eye laarzen (tot net onder de knie) heb ik wel een zere wreef, die naad doet pijn.

Mijn Mary Jane Virginia's heb ik niet eens hoeven inlopen, die zaten meteen goddelijk.
Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Ik had mijn eerste paar 26 jaar geleden en ben nu nog steeds gek op Dr. Martens. Ik heb nu 4 paar, verschillende modellen in het zwart en een paar knalrode die van mijn dochter zijn geweest maar die ze niet meer past :-D
Vorig jaar een paar gewone 1460 gekocht en ik was vergeten dat je die zo erg moest inlopen. Man, wat heb ik een pijn gehad op een festival en in Parijs. Maar inmiddels lopen ze heerlijk!
Ik heb deze: Mijn favoriete want geen inlooptijd, leer is zacht en er zitten airdingen in en zitten als pantoffels.

Afbeelding





En ik heb ook deze: Meer voor de mooi. Moeten wel ingelopen worden en ik wilde geheel zwarte:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
09-08-2019 23:05
Ik had mijn eerste paar 26 jaar geleden en ben nu nog steeds gek op Dr. Martens. Ik heb nu 4 paar, verschillende modellen in het zwart en een paar knalrode die van mijn dochter zijn geweest maar die ze niet meer past :-D
Vorig jaar een paar gewone 1460 gekocht en ik was vergeten dat je die zo erg moest inlopen. Man, wat heb ik een pijn gehad op een festival en in Parijs. Maar inmiddels lopen ze heerlijk!
1460 heb ik nu ook. Maar die wreef vind ik hoger dan mijn 20 eye's. Heb mijn beide najaars Shabbies afgetrapt, dus had echt iets nieuws nodig. 2 paar doc's inlopen, mijn arme voetjes. :( Maar gelukkig alle tijd voordat ik mijn zomerschoenen moet opbergen.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
09-08-2019 23:12
Ik heb deze: Mijn favoriete want geen inlooptijd, leer is zacht en er zitten airdingen in en zitten als pantoffels.

Afbeelding





En ik heb ook deze: Meer voor de mooi. Moeten wel ingelopen worden en ik wilde geheel zwarte:

Afbeelding
Die eersten zijn mooi, zien er comfortabel uit, ook net iets minder lomp.

Mijn eerste doc's zijn van canvas met een platte zool, ik moet nog wel steeds wennen aan de hoogte van de gemiddelde doc's.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Lucifer2018 schreef:
09-08-2019 23:12
Ik heb deze: Mijn favoriete want geen inlooptijd, leer is zacht en er zitten airdingen in en zitten als pantoffels.

Afbeelding

Dit model zijn de mijne ook.
Caaf-Dracula schreef:
09-08-2019 23:14
Die eersten zijn mooi, zien er comfortabel uit, ook net iets minder lomp.

Mijn eerste doc's zijn van canvas met een platte zool, ik moet nog wel steeds wennen aan de hoogte van de gemiddelde doc's.
Deze heten dm's lite dacht ik en ik heb ze op de mannenafdeling gekocht. :-D
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
09-08-2019 23:19
Deze heten dm's lite dacht ik en ik heb ze op de mannenafdeling gekocht. :-D
Ik ga ze opzoeken. Heb in de afgelopen week 2 paar gekocht, dus mag nu niks kopen eerst. :$ Maar ze gaan wel op mijn lijstje.

Deze wil ik ook.
Pascal front zip. :love:
Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Caaf-Dracula schreef:
09-08-2019 23:22
Ik ga ze opzoeken. Heb in de afgelopen week 2 paar gekocht, dus mag nu niks kopen eerst. :$ Maar ze gaan wel op mijn lijstje.

Deze wil ik ook.
Pascal front zip. :love:
Afbeelding
Ow, die zijn handig!

Ik heb zenuwbeschadigen en veel pijnklachten en de andere schoenen zijn mooi maar niet zo praktisch met het dicht doen als ik last heb.
Deze ga ik op mijn wensenlijstje zetten. :-D :-D
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
09-08-2019 23:30
Ow, die zijn handig!

Ik heb zenuwbeschadigen en veel pijnklachten en de andere schoenen zijn mooi maar niet zo praktisch met het dicht doen als ik last heb.
Deze ga ik op mijn wensenlijstje zetten. :-D :-D
En ze hebben aan de zijkant ook ritsen. De frontzip is meer voor de sier. Maar de schoen is niet 'ritserig'.
Edit; deze hebben geen rits aan de zijkant zie ik nu. Maar die zijn er wel dus.

Wat naar van de zenuwbeschadigingen en pijnklachten.
Sinds mijn zwangerschap heb ik moeilijke en doorgezakte voeten gekregen en op dm's loop ik het beste.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Ik heb er twee:

Afbeelding vind ze er fantastisch uitzien, maar loop er altijd mijn hielen op kapot... Al meerdere keren 'uitgehamerd' bij de schoenmaker maar nog steeds niet te doen... Had hiervoor soortgelijke zonder het stiksel en die echt letterlijk kapot gelopen. Zo jammer dat deze niet fijn zitten...

Afbeelding en deze :worship:. Zijn van stof, niet zo snel warm.
Alle reacties Link kopieren
Die met die roosjes wil ik ook. Sindskort verkoopt TopVintage ook dm's en nu kom die steeds tegen. Ik heb alleen flinke kuiten en twijfel of die hoogte dan wel mooi is.

Hoe zijn die stoffen paar? Zijn die een beetje duurzaam / blijven ze net zo mooi als leren dm's? Ik heb een canvas paar, maar die die verliezen hun kleur nogal.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Stoffen paar heb ik regelmatig aan en zijn nu al een paar jaar oud. Ze zitten er nog steeds uit als nieuw. Met een paar kreukels.
Maar ik doe altijd heel lang met schoenen. Weet niet waarom, maar ze gaan altijd lang mee.

Ik spray ze soms in met zo'n waterafstotende schoenspray.
Alle reacties Link kopieren
Orișa schreef:
09-08-2019 22:52
Ik heb hele mooie witte met zwart barok fluweel er op. wat een kutschoenen zijn dat zeg. Nog net geen huidtransplantaties nodig gehad op mijn hielen.
Ik heb 4 paar Docs, waarvan ik er 2 regelmatig draag en 2 nooit. Als ik ze aantrek doet alles al pijn.
Maar ze zijn moooooooiiiiiiii................... :heart:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
09-08-2019 23:55
Afbeelding
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Die zijn waanzinnig!
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Caaf-Dracula schreef:
09-08-2019 23:58
:heart: :heart: :heart: :heart: :heart:
Die zijn waanzinnig!
Die staan hier dus mooi te wezen.

Dit waren mijn eerste Docs, die zijn van dunne soepele stof en die lopen heerlijk.

Afbeelding
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
10-08-2019 00:10
Die staan hier dus mooi te wezen.

Dit waren mijn eerste Docs, die zijn van dunne soepele stof en die lopen heerlijk.

Afbeelding
Wat zonde. Maar ik vind ze ook bijna te mooi om ze aan te trekken. Bang dat ik dan ergens tegen aan zou botsen en die print zou beschadigen.

Die andere zien er ook echt uit alsof je daar zo mee weg loopt en gewoon niet meer uittrekt.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Magdalena(Aunt Sally)
Afbeelding

Daytona(burgundy velvet)
Afbeelding

Morada (Hawaii)
Afbeelding

Howden
https://www.drmartens.com/nl/nl/p/indus ... howden-ns#

Dan nog 2 paar 1460 zwart&zwart gloss.
En nog één paar low cut glossy purple :heart:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven