Mode & Beauty alle pijlers

Dr. Martens topic

09-08-2019 22:44 136 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben altijd al verliefd op Dr. Martens geweest en nu sinds 3 maanden heb ik mijn eigen verzameling. :heart:

Op bokt.nl heb je een leuk kletstopic over doc's en dat lijkt me voor hier ook leuk.


Show jouw doc's, deel kortingen, tips & tricks en klets mee.

Afbeelding
anoniem_386079 wijzigde dit bericht op 09-08-2019 22:46
0.14% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alice75 schreef:
12-08-2019 17:33
:high5: zwarte kleren en docs! Ik ook!
:high5:
Caaf-Dracula schreef:
12-08-2019 21:52
Jaaaaaa! Ik kijk er ook zo uit naar de herfst en winter. Ik heb hele gave beenwarmers die weer leuk bij dm's staan. Gebreide sokken zijn ook super leuk dan. In de herfst en winter is het allemaal zoveel mooier qua outfit.
Zelfs in de winter heb ik geen sokken aan in de Docs. Lijkt me juist totaal een mismatch...Docs met van die beenwarmers erboven.
Alle reacties Link kopieren
Joanjett schreef:
13-08-2019 01:17
Zelfs in de winter heb ik geen sokken aan in de Docs. Lijkt me juist totaal een mismatch...Docs met van die beenwarmers erboven.
Oh ik ben een koudkleum. Ik draag geen broeken en thermopanty's zijn me nog steeds te koud in de winter. Geen grove beenwarmers hoor. Gewoon leuke dunne, maar wel lekker warm zijn.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Klubnika schreef:
13-08-2019 00:59
Pfff, het lukt me gewoon níét om een bericht onder Drakenvliegs quote te typen. Dan maar even een nieuwe comment.

Ik schreef dat ik de DM's met rozen ook had, en dat ik ook mijn hielen kapotliep... uiteindelijk maar opgelost door een goedkoop nepleren tasje te kopen, dat kapot te snijden en in beide laarzen een stukje nepleer te plakken. Nu eindelijk geen pijn meer. Kan me nog steeds niet helemaal vinden in het "hemelse lopen" zoals anderen DM's omschrijven na het inlopen, maar pijn heb ik tenminste niet meer. :proud:
Zou je dan ook hielbeschermers erin kunnen plakken? Die heb ik ook wel in ballerina's en pumps geplakt. Vind die van Lady's Secret heel fijn.

Afbeelding
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
stellar schreef:
12-08-2019 23:22
Hi!
DM virgin meld zich, ik wil heel graag een paar kopen maar ik heb geen idee welke fijn zijn, welke niet, welke maat etc.
Naja eigenlijk geeft het stellen van de vraag al het antwoord en vermoed ik dat ik beter naar een fysieke winkel kan gaan om te passen enz.
Ik heb wel een beetje vrees voor het inlopen als ik jullie zo hoor. Iemand die een fijne winkel kan aanraden in omgeving Den Haag?
De DM shop in Den Haag is fijn! Heb daar al menig paar gekocht!
Alice75 schreef:
13-08-2019 08:26
De DM shop in Den Haag is fijn! Heb daar al menig paar gekocht!
Dank!!
Alle reacties Link kopieren
Parker schreef:
12-08-2019 21:45
Ik heb helaas geen goede ervaring; één paar moest verzoold worden en daarna zaten ze heel anders. De onderkant leek heel stug vergeleken met de bovenkant, die lekker ingelopen zat. Ik heb er nog wel een tijdje op gelopen maar uiteindelijk toch maar nieuwe gekocht.
Dan moet ik alvast maar rond gaan kijken voor een nieuw paar. Ook geen straf, al zal mijn portemonnee het wat minder waarderen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb net 3 km gelopen op mijn nieuwe 1460's. Ik heb ze ingespoten met de Perfect Fit spray van Bama en ik heb geen centje pijn gehad. Ik merk wel dat ze al een stuk beter zitten dan toen ik ze vanochtend aantrok. Heb ze nu ondertussen al uren aan.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
En anders gewoon tanden op elkaar en doorlopen!
Is de snelste manier om ze soepel te krijgen!
Alle reacties Link kopieren
Ik heb mijn 1460's ook echt een paar jaar moeten inlopen :') Ik vond het zo kut dat ik ze een poos niet aan gehad heb, maar de laatste jaren weer wel en ze zitten nu zo lekker. Ik plakte altijd preventief blaren pleisters op mijn hiel, zodat ze niet open gingen.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Vroeger had ik altijd Undercover kisten en deze badboys;
Afbeelding
Die waren echt vreselijk om in te lopen. Zoveel bloed. :'-( Dus misschien zijn voeten ook wel wat gewent. :rofl:
anoniem_386079 wijzigde dit bericht op 14-08-2019 12:28
0.37% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Haha ik ben ooit een keer op mijn 1e paar naar school gegaan, waar ik van de trein 10 minuten naar toe moest lopen. Ik kon nauwelijks lopen toen ik daar aankwam :') M'n hielen lagen helemaal open.
"When you come out of the storm, you won’t be the same person who walked in. That’s what this storm’s all about.”
Alle reacties Link kopieren
Caaf-Dracula schreef:
14-08-2019 12:06
Ik heb net 3 km gelopen op mijn nieuwe 1460's. Ik heb ze ingespoten met de Perfect Fit spray van Bama en ik heb geen centje pijn gehad. Ik merk wel dat ze al een stuk beter zitten dan toen ik ze vanochtend aantrok. Heb ze nu ondertussen al uren aan.
Wauw, dat kan ik echt niet! Ik heb ze een keer uit moeten doen en op mijn sokken verder moeten lopen, het was nog donker ook en toen stapte ik in een plas :facepalm: :proud:
Alle reacties Link kopieren
Oh vreselijk! Zo ben ik een keer 2km op sokken naar huis gelopen omdat ik mijn schoenen écht niet aan kon houden. Tw dwars om mijn man te bellen of hij mij kon ophalen. :rofl:
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Dit jaar ga ik mij ook weer Dr.Martens cadeau doen! Maar dan met bont er in nep bont is het, heb altijd koude voeten in de winter.....
Alle reacties Link kopieren
Lavendel2 schreef:
18-08-2019 15:33
Dit jaar ga ik mij ook weer Dr.Martens cadeau doen! Maar dan met bont er in nep bont is het, heb altijd koude voeten in de winter.....
Leuk leuk!

Ik heb mezelf dm's met omkeerbare pailletten cadeau gedaan. Ik had nog een cadeaubon van de Wehkamp van €50,- en ze waren in de sale voor net geen €100,-
Ze zijn wel van imitatieleer en vind ze erg stug. Maar ze zijn zo cool. Bovenkant van de pailletten is zwart en als je er overheen veegt wordt het zilver.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Alle reacties Link kopieren
Kijken of het zo lukt. Van mijn instagram gehaald.

Afbeelding
anoniem_386079 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 18:39
24.79% gewijzigd
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Mijn 9 jarige zoon was verliefd op die met pailletten! Ze hadden ze alleen niet in zijn maat (ik ben van het slag: kinders, kies en draag waar je je fijn in voelt)

Ze zijn echt fantastisch!
Alle reacties Link kopieren
Hebben jullie al vegan docs geprobeerd? Ik overweeg een paar te proberen maar ben toch bang dat ze minder lang meegaan omdat het geen leer is.
Oh en hebben jullie een goed adres om ze tweedehands te verkopen? Er schijnt een Facebook te zijn, maar heb zelf geen Facebook.. En UW willen mensen nog weleens de neiging hebben wel heel erg weinig te willen betalen. Marktplaats een optie denken jullie?
Alle reacties Link kopieren
Blablabla97 schreef:
18-08-2019 18:40
Hebben jullie al vegan docs geprobeerd? Ik overweeg een paar te proberen maar ben toch bang dat ze minder lang meegaan omdat het geen leer is.
Oh en hebben jullie een goed adres om ze tweedehands te verkopen? Er schijnt een Facebook te zijn, maar heb zelf geen Facebook.. En UW willen mensen nog weleens de neiging hebben wel heel erg weinig te willen betalen. Marktplaats een optie denken jullie?
Ik heb dus nu 'vegan' docs. Met pailetten, maar daaronder zit dus imitatieleer. Heb ze nog niet aan gehad, dus kan er weinig over zeggen. Ik heb toch het idee dat echt leer langer mee gaat, maar misschien is dat een vooroordeel.

Ik vinden sowieso moeilijk verkopen. Op UW verkoopt alles niet zo goed is mijn ervaring. Tenminste, ik raak mijn spullen altijd moeilijk kwijt daar, terwijl het op marktplaats als een trein gaat.
In Dr. Marten groepen op facebook zit ik niet. Maar ik zit wel in King Louie groepen en daar verkoop ik altijd mijn jurken voor mijn vraagprijs. Mensen weten in die groepen vaak wel wat de waarde is.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.
Kohaku schreef:
12-08-2019 21:25
Vind die light docs er wel minder stoer uit zien. Maar, kan snappen dat ze makkelijker lopen ivm minder dikke zool.
Het zijn mannenschoenen ;-) En de zool is heel dik, is gewoon ander vorm/soort zool en leer.

En ik vind ze als afwisseling juist erg gaaf. Beetje moderner ook.
anoniem_370013 wijzigde dit bericht op 18-08-2019 18:50
1.45% gewijzigd
Caaf-Dracula schreef:
18-08-2019 16:19
Kijken of het zo lukt. Van mijn instagram gehaald.

Afbeelding
Mijn dochter wil die ;-)
Alle reacties Link kopieren
Caaf-Dracula schreef:
18-08-2019 16:14
Leuk leuk!

Ik heb mezelf dm's met omkeerbare pailletten cadeau gedaan. Ik had nog een cadeaubon van de Wehkamp van €50,- en ze waren in de sale voor net geen €100,-
Ze zijn wel van imitatieleer en vind ze erg stug. Maar ze zijn zo cool. Bovenkant van de pailletten is zwart en als je er overheen veegt wordt het zilver.

Gaaf!!!
Alle reacties Link kopieren
Die met de pailletjes zijn nu in de aanbieding op zalando!
Alle reacties Link kopieren
Noooooo, ik had mijn pailletten dm's nog niet aan gehad. Maar kom er gewoon niet in. Mijn wreef is te hoog :cry: nu ben ik een beetje sip.
Het is beter om een kaars aan te steken, dan de duisternis te vervloeken.
~ In loving memory of AnnA.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven