Mode & Beauty alle pijlers

Wit Tshirt zonder doorschijn?

11-08-2019 11:51 28 berichten
Hoihoi,

Al jaren ben ik er naar op zoek. Een wit Tshirt wat niet doorschijnt. Ik heb een witte en een felrode bh om eronder te dragen, maar ik schijn altijd door. Dit komt omdat ik een vrij grote cup (70F) heb waardoor een shirt vaak toch wel vrij strak over mijn borsten heen valt. Maatje groter probeer ik vaak wel maar dan gaat het weer enorm los zitten bij mijn buik.

Heeft iemand dé gouden tip? H&M heb ik laatst ook weer een hele lading van besteld, zelfs mannenafdeling maar ook daar geen geluk.

Er kan natuurlijk een hemdje onder maar ik vind dat vaak niet chill zitten en daarnaast voel ik me met zo’n strakke extra laag toch altijd wat dikker ofzo. Ik ben vanuit m’n oude eetstoornis vrij gefocust op mn figuur en vind het dus heel belangrijk dat kleding lekker valt, anders ben ik me erg bewust van m’n lichaam en daar word ik kriegelig van.

Ik hoor het graag! :hyper:
anoniem_382263 wijzigde dit bericht op 11-08-2019 11:53
27.65% gewijzigd
Bestaat het wel? Ik ben er ook nog geen tegengekomen die helemaal niet doorschijnt.
-
anoniem_382263 wijzigde dit bericht op 11-08-2019 11:53
Reden: Geciteerd ipv bewerkt
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik draag altijd een witte bh onder witte topjes, het zit ook allemaal strak. Het schijnt altijd een beetje door. Ik draag dan altijd mijn (lange) haar los zodat het over mijn borsten valt en je de bh van te voorkant niet ziet doorschijnen.

Mijn tip is dus; laat je haar groeien en draag het los. :-D
Alle reacties Link kopieren
Draag een huidkleurige bh.
Life's not about waiting for the storm to pass... It's about learning to dance in the rain.
Ik draag een grijze beha. En zorg dat de maat groot genoeg is van het shirt. Ik heb gewoon een wit shirt van H&M.
Als ‘boven’ T-shirt of voor ergens onder? Ik heb een wit T-shirt dat niet doorschijnt van Bellamy Gallery, dat is van hele dikke (vrij stijve) katoen. Anders merken als Slippely, Marsh al geprobeerd? Voor echte kwaliteit betaal je geen H&M-prijsjes.
Je kiest sowieso de verkeerde kleur bh. Probeer eens verschilende tinten huidskleur en donkerrood uit. Het gaat om de combinatie van jouw huidskleur met de bh-kleur. Met wit en felrood is dat bij jou een te groot contrast.
Ik vraag me ook af of dat wel bestaat. Ik hoor zo vaak van dan moet je een goede kwaliteit wit shirt kopen of een wat dikkere stof wit shirt. Nou zelfs onder mijn witte fleece vest schijnt het door. Ik koop ze nu dus niet meer en bij de shirts die ik heb denk ik nu vaak schijt dat het doorschijnt als ik een normale basic beha aan heb. Zie dat het bij zoveel vrouwen door schijnt en dan niet alleen bij pubers die het wellicht expres doen maar ook bij ouderen zie ik als ze wit of lichte kleurtjes aan hebben altijd die beha zitten.
Claudia Sträter. Die zijn alleen niet van katoen, maar van viscose.
bij mij is een roze bh het beste, die schijnt niet door. Dus even goed kijken welke kleur bh het beste voor jou is.
Hier ook een voorstander van de huidkleurige beha. Rood en wit werkt bij mij ook niet. Kijk of de beha ook echt enigszins met jouw huidkleur matcht.
Ze hebben bij Hunkemöller verschillende tinten huidskleur. Misschien zit daar een goede voor je bij? Denk dat je zo dicht mogelijk bij je eigen huidskleur moet komen.
Mochten ze bij Hunkemöller je maat niet hebben, zullen er vast ook andere merken zijn met meerdere tinten!
Lunaloona schreef:
11-08-2019 11:58
Draag een huidkleurige bh.
Dit.
En verder en niet te dun shirt kiezen.
Echt een huidskleurige, bruinige bh eronder, je ziet het echt niet!

Zeker wit onder wit zie je heel erg.
Alle reacties Link kopieren
Een huidkleurige bh en dan maakt het niet uit of het een beetje doorschijnt.
WIt valt juist extra op.
Lunaloona schreef:
11-08-2019 11:58
Draag een huidkleurige bh.
Die schijnen ook enorm door.
Ik heb vaak een witte polo aan als uniform en draag er een knalrode set onder. Dus echt brandweerrood. Dat werkt bij mij nog het beste.
Alle reacties Link kopieren
Manta schreef:
11-08-2019 13:56
Die schijnen ook enorm door.
Ik heb vaak een witte polo aan als uniform en draag er een knalrode set onder. Dus echt brandweerrood. Dat werkt bij mij nog het beste.
Dan heb je niet de goede tint voor jou te pakken.

Huidskleur inderdaad. Verschrikkelijk a-sexy maar het werkt wel.
Ik vind een huidskleur bh het beter doen dan wit of rood.

Verder nog niet gevonden voor t-shirts (draag ik niet) maar wel de eeuwige zoektocht naar witte hemdjes. Het beste wat ik heb gehad was een hele oude van Dept (jaren geleden), maar sindskort hele goede van Bien Bleu (bij de Sting te koop), heb meteen ingeslagen. Misschien hebben ze ook t-shirts, ze verkopen allerlei basics.
Bedankt voor de bh-tips! Zal volgende week even langs de Hunkemoller en me laten adviseren.

Als er nog tips zijn voor het T-shirt zelf (wat nog niet genoemd is) hoor ik het graag!
Alle reacties Link kopieren
chaoticinternetnerd schreef:
11-08-2019 16:08
Bedankt voor de bh-tips! Zal volgende week even langs de Hunkemoller en me laten adviseren.
Voor goed advies raad ik je aan naar een speciaalzaak te gaan, in plaats van naar de Hunkemöller.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook een huidskleurige onder mijn witte tshirt en dat zie je niet.
Mijn huid is witrozig en ik draag dan ook een lichtroze bh van de Hema onder witte shirts.
In ieder geval TO, zorg ervoor dat een bh matcht met je huidskleur. Dan maakt het daarna niet meer zo uit welk wit shirt je aan hebt :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven