Mode & Beauty alle pijlers

Kledingverkoop plaatselijke braderie

12-08-2019 22:43 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Binnenkort wil ik een keer op de markt gaan staan met mijn eigen kleding en schoenen die ik niet meer draag. Ik wil/ moet echt opruimen! De kleding en schoenen zijn netjes en schoon. Ik heb een kledingrek, spiegel en een tafel tot beschikking.
Heeft er iemand ervaring , tips, om het zo aantrekkelijk te maken?
Alle reacties Link kopieren
Zorg dat het gewassen en gestreken is. Soms helpt zo'n kledingrek ook wel. Merk kleding verkoopt meestal wel (is mijn ervaring) al krijg je er relatief weinig voor terug.
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
Inderdaad, zorg dat het smetteloos schoon is.

Geef daarnaast aan in welke (lokale) winkel het is gekocht, in welk jaar, voor welke prijs. En vermeld het merk.
Alle reacties Link kopieren
Leg/hang het op maat en/of zorg dat snel te zien is welke maat het is.
Vouw het op ivm overzicht en netheid, en gooi het niet op een hoop.
Poets je schoenen/maak ze schoon.

Zorg voor voldoende los geld/wisselgeld.

Als het buiten is: zorg voor afdekplastic voor een eventuele bui.

Neem een paar dozen/plastic bakken mee zodat je wat hoogte kunt creëeren op je kraam en dingen beter kunt presenteren.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Zorg voor aantrekkelijke prijsjes. Dat is ook wat mensen aantrekt. Bijvoorbeeld, “alles op dit rek 10 euro per stuk”
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
Ik wil nog wel eens een papier ophangen met de merken er op. Trekt ook wel mensen aan mits het merkkleding is.

Af en toe even je kraam onderhouden en wat andere spullen in het zicht leggen.

Niet te veel op te grote stapels, vooral hangen op rekken en je tassen, schoenen, accessoires op de tafel. Ze trekken alles overhoop en je blijft anders bezig. Make up, geurtjes etc doen het ook altijd goed als je dat nog hebt wat je niet gebruikt (denk aan tig bodylotions die je op verjaardagen krijgt etc)
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
12-08-2019 22:58
Zorg voor aantrekkelijke prijsjes. Dat is ook wat mensen aantrekt. Bijvoorbeeld, “alles op dit rek 10 euro per stuk”
10 euro is geen aantrekkelijke prijs voor Tweede handskleding.

Ik vermoed ook dat je op een braderie met 2e handskleding niet een positieve zin opvalt. Daar staan al mensen met t-shirt voor 5 euro die nieuw zijn. Ik zou eerder op de Ijhallen gaan staan en dan opvallen met een nette stand, grote pas spiegel, schoon, gestrekken en op kleur. Evt wat plastoc tasjes opsparen en een kasje met wisselgeld.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Niet iedereen woont bij de ijhallen in de buurt natuurlijk. Wel eens dat een tientje te veel is tenzij hoog segment.

Maar er komen steeds meer van dat soort initiatieven, zo ook in andere steden.

Is koningsdag geen optie? Hoef je ook geen kraam huur te betalen.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt voor je leuke tips!
Het is hier bij mij in de straat, voor de deur.:)
Kledingrekken, alles op kleur, spiegel, gepoetste schoenen en tassen op een tafel en/of rek met haakjes. Hoogtes creëren dmv bijvoorbeeld dozen, vind ik ook een goede tip. Kleine prijzen, eventueel een ketting / sjaaltje als extra cadeautje erbij geven. Zal proberen een rek met bijvoorbeeld €5 en €10 te maken. Stapeltjes met shirts voor €1 en €2. Ik heb echt veel te verkopen, dus kan hopelijk steeds aanvullen. :)
Plastic tasjes ook genoeg, zal ze klaar leggen. Ik zal vast beginnen met kleingeld / wisselgeld te verzamelen.
Bedankt allemaal, ik laat over 3 weken nog weten hoe het is verlopen!
theekopje2017 wijzigde dit bericht op 14-08-2019 00:26
Reden: Aanvulling
21.05% gewijzigd
Succes!
Alle reacties Link kopieren
Misschien nog op een bordje schrijven dat je steeds aanvult of dat je nog meer hebt... Mocht iemand jouw stijl aanspreken dan kunnen ze om meer vragen.

En misschien iets van shirts voor 1 euro, 6 shirts voor 5 euro bijvoorbeeld...

Succes! (en plezier, ik vind dit altijd leuk om te doen...)
Alle reacties Link kopieren
Dankjewel Stokkie!
Alle reacties Link kopieren
Laat even weten hoe het is gegaan.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven