Mode & Beauty alle pijlers

Mascara voor baard

15-08-2019 02:24 8 berichten
Hoi allemaal,

ik ben op zoek naar een mascara voor mijn baard. Ik heb online gezocht en ik zag een aantal Amerikanen de Palladio 4D Boost Mask gebruiken. Helaas hoge verzendkosten en lange leveringstijden in NL.

Ik zoek dus een lichtbruine Mascara met een grote kwast (dit schijnt een pre te zijn voor baarden) die zoveel mogelijk geurloos en waterproof is.

Iemand die mij kan helpen? Ik heb absoluut 0 verstand ervan.

Danku!

Groetjes Dennis
2000 calorie’s van max factor.
Alle reacties Link kopieren
Misschien een maf idee maar kun je hem niet beter verven dan?
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
Al eens bij een barbier geïnformeerd? Lijkt mij iemand die er meer verstand van heeft, dan een vrouwenforum.
Als klagen telde als werk, dan had mijn ex zich ook moeiteloos een Mercedes kunnen veroorloven.
Alle reacties Link kopieren
Verven zou ik ook zeggen ja, of een wenkbrauwproduct want zogenaamd bruine mascara's bedoeld voor wimpers zijn niet lichtbruin maar eigenlijk gewoon zwartbruin...
dus zoek een wenkbrauwpommade, of toch iets met een borsteltje (die zijn niet zo groot te koop maar je kunt altijd een grotere borstel gebruiken voor het verspreiden van het product) ... dat laatste heeft mijn vriend een tijdje geprobeerd. Maar ik vind die witte plekjes in zijn baard eigenlijk juist heel leuk!

misschien is dit iets? https://www.kruidvat.nl/catrice-brow-id ... /p/4656037
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
https://www.scheersalon.nl/baard-snor/b ... uring.html
Alle reacties Link kopieren
Wat is het doel van mascara in je baard?
Bedankt voor de reacties allemaal! Verven doe ik uiteraard ook af en toe, maar soms heb je gewoon een snelle tussenoplossing nodig, wanneer je niet de tijd hebt om te verven dus mascara schijnt ideaal te zijn. Veel mannelijke modellen doen dit bijv. voor een shoot :)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven