Mode & Beauty alle pijlers

Ik zoek iets wat op deze jas lijkt

15-08-2019 12:12 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ken je dat, dat je eindelijk een jas vindt waarvan je denkt YES! DIE WIL IK! en dat hij dan uitverkocht blijkt te zijn overal...Nou dat heb ik met deze:

Afbeelding

Afbeelding

Het is de Cassidy coat van YAS. Uiteraard nergens meer te krijgen. :'( Ik zoek al zo lang een tussenjas die jurkachtig is. Dus één die mooi aan de taille aansluit en dan wijder wordt vanaf de heupen/middel, als een jurkje. Heeft iemand tips voor een jas die hier op lijkt? Hij mag best iets langer zijn of een andere kleur hebben. Of weet iemand anders wat voor zoektermen ik kan gebruiken? Is dit wat ze een mantel noemen? Want met jurkjas of jasjurk kom je ook nergens. ;-D
ugli wijzigde dit bericht op 15-08-2019 12:14
7.74% gewijzigd
jas klokmodel
Alle reacties Link kopieren
Misschien bij www.topvintage.nl?
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Iets vergelijkbaars hing vorig jaar gewoon bij de H&M. En de wehkamp had hem ook (eigen merk). Nog heel even wachten, binnen nu en een paar weken hangen de winkels weer vol met winterjassen.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
15-08-2019 12:16
Misschien bij www.topvintage.nl?
WOW wat een gave site! Die heeft echt precies het soort jassen wat ik zoek. Heel erg bedankt, ik ga daar wat van bestellen denk ik. Mocht iemand nog sites als deze hebben, kom maar door want ik kom zelf niet verder dan Large en HollandAttitude (of is het AttitudeHolland?).

Aalbes, bedankt voor de tip. Ik had nog nooit van klok model gehoord haha, dat zal zeker helpen zoeken.

Ja ik ben een beetje vroeg denk ik, maar met dit weer kom ik echt in een jassenkoopbui en ik wil nu toch echt een vervanger voor mijn oude tussenjas, voor ik daar wéér een hele herfst en lente in loop.
ugli wijzigde dit bericht op 15-08-2019 12:24
29.04% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Zoiets?

https://www.asos.com/nl/prd/11684682?ac ... pasteboard

https://www.asos.com/nl/prd/9501965?acq ... pasteboard


https://www.asos.com/nl/prd/9561798?acq ... pasteboard

Laatste twee zijn een totaal andere kleur, ging meer om of dit qua vorm voldoet! :)
Alle reacties Link kopieren
Die laatste heeft het model wat ik zoek, die kleur vind ik ook wel mooi maar vloekt denk ik bij mijn huidskleur. Asos had ik nog niet aan gedacht, bedankt voor je tip ik ga even neuzen daar. Dufflecoat is blijkbaar ook een keyword hier, haha.

Edit: Oh nee, dufflecoat verwijst naar het wollige en die grote knopen. Maar ga ik wel onthouden, want die stijl is ook leuk (voor een andere zoektocht, haha).
Wacht inderdaad nog een paar weken, dan heb je veel meer keuze.
Alle reacties Link kopieren
Dan vind je succubus.nl ook wel leuk, denk ik?
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
15-08-2019 14:02
Dan vind je succubus.nl ook wel leuk, denk ik?
Ja, die is ook geweldig en kende ik ook niet, bedankt voor de tip!

Ik ga even de nieuwe collecties in de gaten houden en misschien ondertussen wat bestellen, want die sites die jullie gaven hebben echt leuke dingen.
Alle reacties Link kopieren
Swingcoat noemen ze dat geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
Misschien leuk als afsluiter van dit topic: Dankzij Makreel ben ik geslaagd! Heb met Black Friday een super gave jas op Top Vintage gevonden. Bedankt iedereen!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven