Mode & Beauty alle pijlers

Elastiekjes die niet je haren eruit trekken.

24-08-2019 18:59 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo Viva forummers,

Een vraagje, ik zoek elastiekjes die niet je haar kapot trekken of afbreken. Ik heb de invisibobbel elastieken gekocht soort telefoondraad, hun claim, trekt het haar niet kapot en nog meer van die beloftes die het bij mij niet waar maken, erin gaat goed, maar eruit halen is een gefrunnik 1e klas en ja hoor breken gewoon haren af en ik trek er ook haren mee uit. Ik snap het niet hoor iedereen maar over die telefoonkabels maar bij mij draaid het helemaal in mijn haren en eruit halen is een heel gedoe. Wie weet er wel goede elastieken die wel zacht voor het haar zijn en die ook fijn blijven zitten. Mijn haartype is: veel haar maar heel erg fijn. Haar komt net iets boven de schouders uit.

Alvast bedankt voor de tips.

HB.
''Geen woorden maar daden''
Van die hele dikke badstof elastieken.
Afbeelding
Ze zijn er ook gewoon in zwart.
Alle reacties Link kopieren
Dezen:
https://www.hema.nl/mooi-gezond/persoon ... 70058.html
Ze zijn er ook in andere kleuren.
"Just because something is typed - whether it is typed on a business card or typed in a newspaper or book - this does not mean it is true.” (The Wide Window - Lemony Snicket)
Alle reacties Link kopieren
Een elastiekje waar een stoffen omhulsel omheen zit?

Bij mij lukt het alsof er hard uit wordt getrokken. De haren die in de loop van de dag los gaan komen met het elastiekje eruit...
Ik heb van die zachte dingen, soort panty-achtige elastieken. Ik zoek even een plaatje.
Kluitje schreef:
24-08-2019 19:03
Dezen:
https://www.hema.nl/mooi-gezond/persoon ... 70058.html
Ze zijn er ook in andere kleuren.
Ze zijn van badstof blijkbaar.
Alle reacties Link kopieren
*Judy* schreef:
24-08-2019 19:08
Ze zijn van badstof blijkbaar.
Ja dat zag ik ook toen ik ze opzocht :-D
"Just because something is typed - whether it is typed on a business card or typed in a newspaper or book - this does not mean it is true.” (The Wide Window - Lemony Snicket)
Alle reacties Link kopieren
Oh, dank jullie wel! Die van HEMA zijn leuk! Vrolijke kleurtjes bedankt voor de tip en het plaatje.

SallySpectra, ja die zag ik ook maar vind ik zo lomp :winkie:

Petra123456, misschien heb je wel gelijk, haar laat natuurlijk ook los met de dag door. Misschien zijn dat wel de haren die achter blijven in die kabels.

Heb mezelf overschat natuurlijk en verschilende van die kabels gekocht omdat ze zo leuk eruit zien op het net, maar ja mee omgaan is een ander koekie :facepalm: :proud:
''Geen woorden maar daden''
Alle reacties Link kopieren
Die van de hema...die heb ik ook maar dan van ali express in het zwart.
En ik zag ze toevallig laatst ook in het zwart bij de kruidvat liggen.
Deze rekken goed mee en zijn er makkelijk uit te halen.
Alle reacties Link kopieren
Dank je wel Valisa. Ik ga ook voor de badstoffen stiekjes.
''Geen woorden maar daden''
'Telefoondraad', daarmee verraad je je leeftijd tegenwoordig :proud:

Badstofelastiekjes zijn fijn inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Marana schreef:
25-08-2019 09:04
'Telefoondraad', daarmee verraad je je leeftijd tegenwoordig :proud:

Badstofelastiekjes zijn fijn inderdaad.
Hihi klopt ben geen 18 meer 🤭🤫 morgen is de HEMA open en koop ze meteen de telefoonsnoer geef ik wel weg of anders de Roteb ermee.
''Geen woorden maar daden''

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven