Mode & Beauty alle pijlers

Papberbagbroek en poptrashbroek. Welke schoenen inwinter?

03-09-2019 21:27 76 berichten
Welke schoenen dragen jullie er onder in de winter?
Ik draag in het voorjaar en najaar graag poptrashbroeken met lage sneakers of slippers of sandalen. Skinny jeans draag ik steeds minder en je ziet overal deze nieuwe broeken die ik erg leuk vind. :)

Maar in de winter, met laarsjes?

Hoe dragen jullie het in de winter?
Ik word oud...
SallySpectra* schreef:
03-09-2019 21:29
Ik word oud...


Wees blij. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik moest ook even googlen. Is nieuw woord voor een wortelbroek.

Geen idee wat je daar voor schoenen onderaan moet. Hakken denk ik, om het nog een beetje flatteus te maken.
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
03-09-2019 21:29
Ik word oud...
Hahahaha, ik moest ook googlen.

Ik draag ook 'poptrashbroeken'... ik draag ze met hoge sneakers of met pistol boots.
Alle reacties Link kopieren
Ik las toch echt paperbag broek. Ik dacht een broek met zakken/tas waar in je je boek kunt stoppen oid.
Ik ben hier ook te oud voor.
anoniem_389039 wijzigde dit bericht op 03-09-2019 21:32
2.68% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Iedereen boven de 40 heeft nu een flashback 😄
Alle reacties Link kopieren
patchouli_ schreef:
03-09-2019 21:32
Iedereen boven de 40 heeft nu een flashback 😄
:cheer:

Als ik nu 20 was zou ik ze dragen met Dr. Martens!
aloha66 schreef:
03-09-2019 21:32
Ik las toch echt paperbag broek. Ik dacht een broek met zakken/tas waar in je je boek kunt stoppen oid.
Ik ben hier ook te oud voor.


Sorry, dat is het ook, paperbagbroek, ik heb een typefout gemaakt!
patchouli_ schreef:
03-09-2019 21:32
Iedereen boven de 40 heeft nu een flashback 😄


Ik ben 39. Is dit een comeback? Ik vind ze superleuk!
Alle reacties Link kopieren
Nou ook maar ff google gedaan. Poptrash is dus gewoon de jogging/yoga/ broek in een modern jasje.
Die broeken bestaan al minimaal 40 jaar :D Maar ja, nieuwe naam en goede reclame campagne en het is weer "hip' en 'nieuw"

Aangezien dat poptrash specifiek van één merk is en de forummer nog niet zo lang lid zou dit een vorm van spam kunnen zijn.
Alle reacties Link kopieren
Waarom heet dat poptrash?
aloha66 schreef:
03-09-2019 21:36
Nou ook maar ff google gedaan. Poptrash is dus gewoon de jogging/yoga/ broek in een modern jasje.
Die broeken bestaan al minimaal 40 jaar :D Maar ja, nieuwe naam en goede reclame campagne en het is weer "hip' en 'nieuw"

Aangezien dat poptrash specifiek van één merk is en de forummer nog niet zo lang lid zou dit een vorm van spam kunnen zijn.

Nou nee. Het is zeker geen spam.
Anders zou ik het merk toch gewoon noemen?
Er worden hier zo vaak plaatjes geplakt van kleding met de namen van merken er bij.
Ik heb geen website en ben ook niet van een bedrijf.
Beetje vreemd dit.
Pozzebok schreef:
03-09-2019 21:37
Waarom heet dat poptrash?


Geen idee. :)

Ik heb gister twee van die broeken gekocht en ik wilde op internet kijken naar nog een broek bij die winkel waarvan ik den aam dus kennelijk niet mag noemen, want o zo geheim, en op het kaartje staat 'poptrash'. Dus vandaar..
Ik heb een poptrash broek van Only die ik gebruik als vliegtuigbroek en die draag ik dan met m'n wandelschoenen want die zijn het zwaarst. Soms draag ik hem ook zo en dan inderdaad gewoon met laarsjes, sneakers etc.
TsumTsum schreef:
03-09-2019 21:41
Ik heb een poptrash broek van Only die ik gebruik als vliegtuigbroek en die draag ik dan met m'n wandelschoenen want die zijn het zwaarst. Soms draag ik hem ook zo en dan inderdaad gewoon met laarsjes, sneakers etc.


Met halfhoge laarsjes? Ik draag ze nog maar net en vind het een beetje lastig in de winter. Ik vind het niet zo heel mooi staan met laarsjes, maar wie weet moet ik wennen.....
Alle reacties Link kopieren
Het is gewoon het model van een bepaald populair merk wat overal verkrijgbaar is maar er zijn zoveel andere merken die ook dit soort wat nettere trainingsbroeken hebben (o.a. Penn & Ink, Studio Anneloes).
Snoetje-80 schreef:
03-09-2019 21:42
Met halfhoge laarsjes? Ik draag ze nog maar net en vind het een beetje lastig in de winter. Ik vind het niet zo heel mooi staan met laarsjes, maar wie weet moet ik wennen.....
Ja of hoge laarzen als dat zou passen maar ik heb te dikke kuiten voor broeken in m'n laarzen. Maar ik vind dat bij die broeken ieder schoeisel wel kan.

In de winter heb ik de mijne nooit gedragen. Ben een koukleum en ondanks de dikke stof lijkt ie wat te koud voor mij in de winter.
Doe s plaatjes? Ben ook een oud wijf...
Lady_Day schreef:
03-09-2019 21:43
Het is gewoon het model van een bepaald populair merk wat overal verkrijgbaar is maar er zijn zoveel andere merken die ook dit soort wat nettere trainingsbroeken hebben (o.a. Penn & Ink, Studio Anneloes).


Ik heb even gegoogeld, maar die zijn me echt veeeeel te duur.

139.95 voor een broek, terwijl die bij andere winkels hangt voor 39.95
Lady_Day schreef:
03-09-2019 21:43
Het is gewoon het model van een bepaald populair merk wat overal verkrijgbaar is maar er zijn zoveel andere merken die ook dit soort wat nettere trainingsbroeken hebben (o.a. Penn & Ink, Studio Anneloes).


Ik heb even gegoogeld, maar die zijn me echt veeeeel te duur.

139.95 voor een broek, terwijl die bij andere winkels hangt voor 39.95
Alle reacties Link kopieren
Snoetje-80 schreef:
03-09-2019 21:34
Ik ben 39. Is dit een comeback? Ik vind ze superleuk!
Wortelbroeken
Uitgebannen door trinny and Susanne
Ivm dikke-reet-effect
Alle reacties Link kopieren
Lady_Day schreef:
03-09-2019 21:31
Hahahaha, ik moest ook googlen.

Ik draag ook 'poptrashbroeken'... ik draag ze met hoge sneakers of met pistol boots.
Ik moest pistol boots ook googelen :P
Ik heb mijn poptrash ruim 2 jaar geleden gekocht voor 30 euro bij Only. Moest iets hebben zonder knoop of rits voor een lange vlucht maar wilde wel iets beters dan een legging of joggingbroek. Vind het wel grappig want toen ik um kocht kwam die net weer in en inmiddels lijkt de halve familie (de vrouwen dan) ook allemaal dezelfde broek te hebben maar dan in andere kleurtjes.
Die broeken ken ik alleen maar als broeken voor 65 plussers. Het wordt echt steeds gekker. Inderdaad, wortelbroeken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven