Mode & Beauty alle pijlers

Niet tevreden met highlights terug naar kapper?

04-09-2019 14:08 12 berichten
Hallo,

Vanmorgen heb ik highlights laten zetten bij de kapper.
Ik heb wel eerder mijn haar gekleurd, maar nog nooit highlights genomen.
Nu ben ik niet helemaal tevreden met het resultaat. Onderin zijn de highlights veel blonder dan bovenop en bovenop lijkt het net alsof de highlights niet ver genoeg zijn ingezet (bijna 1 cm vanaf de kruin).

Moet ik hiermee terug naar de kapper? Of hoort dit zo?
Alle reacties Link kopieren
dit is mijn ervaring wel met high lights en ik laat ze regelmatig zetten, ik doe meestal 3 of 4 keer highlights en daarna laat ik mijn hele haar weer een keer kleuren om de uitgroei weer goed blond te krijgen en wat minder groot
Mee terug gaan naar de kapsalon en de situatie uitleggen.
Alle reacties Link kopieren
Na 2 weken vind ik zelf de highlights het mooiste,net of het dan mooier met je eigen haar gemengd is zeg maar.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook weleens high lights laten zetten en wat jij beschrijft is normaal volgens mij. Ze kunnen niet hoger ingezet worden en waarschijnlijk was je eigen haar onderin al lichter voordat de high lights erin gingen.
Je kunt er mee terug gaan maar ik vraag me tegelijk af of het er mooier op wordt als ze het proberen op te lossen. Highlights zijn namelijk erg moeilijk om bij te werken.
sassefras_ schreef:
04-09-2019 15:03
Ik heb ook weleens high lights laten zetten en wat jij beschrijft is normaal volgens mij. Ze kunnen niet hoger ingezet worden en waarschijnlijk was je eigen haar onderin al lichter voordat de high lights erin gingen.
Mijn haar was juist bovenop wat lichter door de zon. Onderin heeft het er volgens mij veel langer ingezeten dan bovenop.
Ze is bijna 1.5 uur bezig geweest met inzetten. Ze heeft onder toen gelijk uitgespoeld. Maar ik heb daarna nog ongeveer een half uur gezeten voordat de bovenste plukken werden uitgespoeld.
Alle reacties Link kopieren
Denk dat het best is om er eventjes aan te wennen.
Superhuisvrouw schreef:
04-09-2019 14:58
Na 2 weken vind ik zelf de highlights het mooiste,net of het dan mooier met je eigen haar gemengd is zeg maar.
Oké, laten we hopen dat dit bij mij ook zo is.
Ik heb er €87.50 voor betaald en vindt het nu echt niet zo mooi. :facepalm:
Maar misschien moet ik ook gewoon even wennen.
Alle reacties Link kopieren
Snoepje_456 schreef:
04-09-2019 15:38
Oké, laten we hopen dat dit bij mij ook zo is.
Ik heb er €87.50 voor betaald en vindt het nu echt niet zo mooi. :facepalm:
Maar misschien moet ik ook gewoon even wennen.
Ik zou juist niet te lang wachten. Als je niet tevreden bent, moet je terug gaan. Wat realistisch is of niet, dat hoor je dan wel. En als er werkelijk iets niet goed is, dan mogen ze dat oplossen. Of dat moeilijk is of niet, is hun probleem.
Een centimeter van de hoofdhuid af lijkt me normaal. Een centimeter is echt heel weinig als je het meet, en nóg dichter bij de hoofdhuid komen is niet mogelijk zonder vlekken te maken. Bovenop niet licht genoeg, daar zou ik mee terug gaan.
Jufjoke schreef:
04-09-2019 20:34
Ik zou juist niet te lang wachten. Als je niet tevreden bent, moet je terug gaan. Wat realistisch is of niet, dat hoor je dan wel. En als er werkelijk iets niet goed is, dan mogen ze dat oplossen. Of dat moeilijk is of niet, is hun probleem.
Een centimeter van de hoofdhuid af lijkt me normaal. Een centimeter is echt heel weinig als je het meet, en nóg dichter bij de hoofdhuid komen is niet mogelijk zonder vlekken te maken. Bovenop niet licht genoeg, daar zou ik mee terug gaan.
Inschatten van cm blijkt niet helemaal mijn sterkste kant te zijn :$
Net even gemeten en de meeste plukjes zitten zo 2 - 2,5 cm vanaf m'n hoofdhuid en 1 plukje zelf ruim 3 cm.

Ik kijk het nog 2 dagen aan (morgen en vrijdag moet ik werken) als ik mij zaterdag nog steeds stoor ga ik er toch maar mee terug (ben alleen niet zo'n held wat dat betreft @(.)
Alle reacties Link kopieren
Terug gaan. Het moet gewoon vanaf de hoofdhuid zijn en dat kan best. Dit zou ik niet accepteren.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven