Mode & Beauty alle pijlers

Perfecte jeans gezocht!!

09-09-2019 17:42 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo allemaal,

Ik ben al weer heel lang op zoek naar dé perfécte jeans. Ik heb er ooit 1 gehad van G-star, maar die is uit het assortiment al heel lang. Sindsdien wisselende successen, zowel goedkoop als best prijzig. Ik heb nu 2 high Mile Skinnys van Levi's (model 721)die eigenlijk best mooi zijn, maar die vind ik net de glad/strak vallen. Ik heb gezocht bij H&M, Bershka, Zara, Tommy Hillfiger, Levi's en G-star, maar kom er niet uit.
Ik vind het mooi als de broek een beetje subtiel iets lichter is op de benen, dat kleedt mooi af. Wel skinny, maar niet té skinny, zeker niet bij de enkels. Veel katoen is mooi, niet te veel stretch. Mijn maat is klein, maar ik heb wel billen en weinig taille.
Wie heeft de gouden tip?!?! Hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
O ja, wat ik ook niet mooi vind is als de rits heel hoog begint....
nogal wat wensen dus :-)
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een grote fan van LTB. Valt wel iets groter uit, omdat ze iets elastisch zijn.

LTB Molly
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
[quote=SjaanRoeispaan post_id=30368534 time=1568044981 user_id=368350]
Ik ben een grote fan van LTB. Valt wel iets groter uit, omdat ze iets elastisch zijn.

LTB Molly



Jaaa, LTB is top! Zit mooi, blijft ook lang mooi, ook als je ze veel draagt en droogt in de wasdroger. Prijs/kwaliteit verhouding is super (Nee, heb geen aandelen :P )[/b]
wiriehorn wijzigde dit bericht op 09-09-2019 18:06
35.14% gewijzigd
Your ego is not your amigo!
Lois jeans vind ik tegenwoordig de allermooiste en fijnste jeans.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop ze bij dress for less, voor weinig. https://www.dress-for-less.nl/ltb/dames
Alle reacties Link kopieren
wiriehorn schreef:
09-09-2019 18:05
Dan moet je zeker mijn linkje even kijken. ;)
Alle reacties Link kopieren
SjaanRoeispaan schreef:
09-09-2019 18:07
Dan moet je zeker mijn linkje even kijken. ;)
Tnx! Ga ik doen (al heb ik al een hele stapel.... :proud:
Your ego is not your amigo!
Ik wilde ook LTB aanraden.
Alle reacties Link kopieren
Esprit heeft ‘jogging’ jeans. Hele zachte stof, loopt wel iets uit. Niet van die stretchy strakke stof. Ze zitten heerlijk en maken erg slank door de dunne stof. Esprit valt wel altijd heel ruim, de kleinste maten daar zijn vaak nog te groot voor mij. Iets om rekening mee te houden. Maat 34 bij esprit is 36/38.
Alle reacties Link kopieren
SjaanRoeispaan schreef:
09-09-2019 18:03
Ik ben een grote fan van LTB. Valt wel iets groter uit, omdat ze iets elastisch zijn.

LTB Molly
Afbeelding
Is wel een lage taille. De Levi's 721 van TO is een high rise.

Vind zelf de Jonquil erg fijn, maar ook een lage taille.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Tickel schreef:
09-09-2019 18:34
Is wel een lage taille. De Levi's 721 van TO is een high rise.

Vind zelf de Jonquil erg fijn, maar ook een lage taille.
Er zijn heel veel verschillende modellen. Eerder had model Molly alleen een lage taille maar tegenwoordig (sinds de mode weer high rise broeken heeft) is ook de taille van model Molly wat hoger.
Your ego is not your amigo!
Alle reacties Link kopieren
LTB Amy heeft wel een hoge taille en de wassing op de benen.
https://www.zalando.nl/ltb-amy-jeans-sk ... b-k11.html

Voor de lengte moet je wel even omrekenen, die klopt niet altijd.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
wiriehorn schreef:
09-09-2019 18:36
Er zijn heel veel verschillende modellen. Eerder had model Molly alleen een lage taille maar tegenwoordig (sinds de mode weer high rise broeken heeft) is ook de taille van model Molly wat hoger.
Maar wel nog steeds relatief laag. Ik heb van jaren LTB broeken liggen in diverse modellen(kan helaas geen ander merk vinden met de juiste lengte en pasvorm). Behalve die Amy, die heeft echt een hoge taille.


TO, van Bershka zag ik een gekleurde jeans met een wat langere rits. Misschien hebben zij meer van deze modellen.
Afbeelding
https://www.zalando.nl/bershka-jeans-sk ... p-n11.html
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Only Paola jeans vind ik top! Echt heel goedkoop maar hoog genoeg in de rug, en pasvorm en kleuren vind ik heel mooi.
De Wet van Wuiles: hoe langer de OP, hoe kleiner de kans op een duurzame relatie.
Alle reacties Link kopieren
SjaanRoeispaan schreef:
09-09-2019 18:06
Ik koop ze bij dress for less, voor weinig. https://www.dress-for-less.nl/ltb/dames
Thanx!!! Deze diehard LTB-fan is voortaan goedkoper uit.
Well behaved women rarely make history.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook echt ltb !
Zit heerlijk en blijft mooi, maten vallen inderdaad wat ruimer dus altijd maatje kleiner bestellen .

Bedankt voor de tip !!
Alle reacties Link kopieren
Bedankt allemaal! Ik ga in elk geval de LTB proberen. Esprit heb ik ook geprobeerd, die vallen heel raar bij mij. Overigens hoeft hij niet high waist te zijn, mid-waist is prima.
En die Berschka is een goeie tip, en zo lekker goedkoop :-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven