Mode & Beauty alle pijlers

Mooie highwaisted broek gezocht!

12-09-2019 15:45 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Ik heb na mn 2e zwangerschap nogal wat bredere heupen gekregen en zwembandjes. Nu 4maanden later pas ik nog geen enkele oude broek, krijg ze gewoon niet over mijn heupen heen. Nu ben ik op zoek naar betaalbare broeken, het liefst highwaisted zodat mijn buikje ook verstopt zit. Ik heb van boven maat 38 en van broeken 40/42, ik heb nog wel een zichtbare taille alleen een zwembandje onder de navel en dan mijn heupen die breed zijn.

Hebben jullie aanraders voor me als mooi zittende broeken voor dit figuur?

Andere kledingtips zijn ook heel erg welkom :worship:
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Alle reacties Link kopieren
Ik ben fan van de high waisted skinnies van Only, die kosten 30 euro en ik draag ze het liefst elke dag. Maar ik weet niet of je zo'n model zoekt.
Alle reacties Link kopieren
Zelf draag ik graag de high waist broeken (skinny) van de Primark. Zijn heel goedkoop, rond de € 11,00, en zitten heerlijk door de stretch.
Ja gewoon h&m, primark, only etc.
Ik hoop dat deze soort spijkerbroek nog lang verkrijgbaar is, je kunt je er amper een buil aan vallen. Ik doe er ook lang mee, ik heb sommige h&m's al jaren.
Voor jouw maat zou een Levi's ook echt wel kunnen , die vind ik altijd zo leuk staan bij slankere mensen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb toevallig gisteren een nieuwe high waist broek gekocht met dezelfde reden. Vorige maand bevallen en ik wilde graag weer normale broeken aan. Ik ben goed geslaagd bij jeans centre met het model Celia van het merk Garcia. Ik heb zelf broekmaat 33 en bij mij zitten goedkopere jeans van H&M, primark, only etc. niet mooi omdat de stof te dun is (naar mijn smaak dan). Deze jeans zijn van stevigere stof. Succes met zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Ietsje duurder, maar als het geen jeans hoeft te zijn, kijk dan eens bij Massimo Dutti. Ik zag heel veel modelletjes tot 'boven de navel'.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik draag de slimfit jeggings van MSmode. Zitten goed in de taille en geven je een mooier figuur dan je hebt en door een beetje stretch zitten ze heerlijk comfortabel.
Kosten: 30 euro
Afbeelding

Ik heb er niet van die rare kuiten in.
anoniem_64c64bf305ae7 wijzigde dit bericht op 12-09-2019 16:08
34.06% gewijzigd
oh lees even mee. Ben veel afgevallen, maar heb wel rollen(tjes) overgehouden. Maar ik ben boven maat 48 en broeken 42/44. Smalle benen. Mijn broeken zitten nu vaak te laag, waardoor de rollen over de broek hangen. Dan wel een shaperhemd aan, maar ja. Wie een idee voor een mooie broek? Liefst spijker
Alle reacties Link kopieren
H&M high waist kleed mooi af....
pamelacourson schreef:
12-09-2019 15:50
Ik ben fan van de high waisted skinnies van Only, die kosten 30 euro en ik draag ze het liefst elke dag. Maar ik weet niet of je zo'n model zoekt.
Precies wat ik wilde typen! Ik draag alleen die broeken.
Alle reacties Link kopieren
Hakika schreef:
12-09-2019 15:52
Zelf draag ik graag de high waist broeken (skinny) van de Primark. Zijn heel goedkoop, rond de € 11,00, en zitten heerlijk door de stretch.
Deze heb ik nu ook volgens mij, die shaping versie maar die bovenrand rolt steeds om en hij zakt enorm af..
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Alle reacties Link kopieren
sneeuwwitje86 schreef:
12-09-2019 15:58
Ik heb toevallig gisteren een nieuwe high waist broek gekocht met dezelfde reden. Vorige maand bevallen en ik wilde graag weer normale broeken aan. Ik ben goed geslaagd bij jeans centre met het model Celia van het merk Garcia. Ik heb zelf broekmaat 33 en bij mij zitten goedkopere jeans van H&M, primark, only etc. niet mooi omdat de stof te dun is (naar mijn smaak dan). Deze jeans zijn van stevigere stof. Succes met zoeken!
Ga ik ook eens n kijkje nemen en passen dan. Als de stof wat dikker is dan is meestal wat mooier dan die dunne want daar zie je vaak alles doorheen.
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
DivaMommy94 schreef:
12-09-2019 17:00
Ga ik ook eens n kijkje nemen en passen dan. Als de stof wat dikker is dan is meestal wat mooier dan die dunne want daar zie je vaak alles doorheen.
Die van Only zijn dikker en stevig.
Bonprix, van John Baner. Ik heb laatst deze gekocht en die zit heerlijk!

Afbeelding

Ik heb ook deze, met wijde pijpen.

Afbeelding

Ik bestel altijd hier, dezelfde maat, zelfde merk en ze zitten als gegoten! En de prijs is ook prima van sommige modellen. De bootcut is €18,- en die andere €25,-.

Dit vind ik ook een mooie, is een corrigerende. Maar die is dan meteen weer €40,-.

Afbeelding
Hakika schreef:
12-09-2019 15:52
Zelf draag ik graag de high waist broeken (skinny) van de Primark. Zijn heel goedkoop, rond de € 11,00, en zitten heerlijk door de stretch.
Die staan bij mij aan de achterkant altijd heel erg open. Sluiten niet mooi aan voor mijn figuur :(
Hebben jullie niet dat behalve buik ook je kont verdwijnt in die broeken? En dan heb ik toch een behoolijke kont ( zou je dan als voordeel kunnen zien).
Alle reacties Link kopieren
Voornu schreef:
12-09-2019 17:22
Hebben jullie niet dat behalve buik ook je kont verdwijnt in die broeken? En dan heb ik toch een behoolijke kont ( zou je dan als voordeel kunnen zien).
Haha ja dat meestal wel, word een soort platgedrukt ofzo :hihi:
Gelukkig wel grote billen dus compenseert een beetje
You don't have to change a thing, the world can change his heart! Don't judge if you don't know the story!
Alle reacties Link kopieren
De mile high van Levi's.
De ribcage van Levi's.
Sluit hoog en zijn allemaal van zeer stevige stof, waardoor de boel ook lekker platgedrukt wordt.
Kontverkleining is geen issue met deze broek.
Vorig seizoen alleen in straight leg en cropped, nu ook in lang model, flared, crop flared en shorts.
Alle reacties Link kopieren
Van highwaisted broeken gaat je buik of je heupen niet weg. En ze verstoppen en/of camoufleren al helemaal niks! Een goede corrigerede slip/body/onderjurk helpt dan 'beter'.

Nog beter helpt: accepteren dat je er nu even zo uit ziet. 9 maanden zwanger, 9 maanden ontzwangeren je zegt 4 maanden op weg te zijn. Geduld..... het komt vast goed. Beweeg, eet gezond en leef positief. Stress maakt dik!

Je bent goed zoals je bent. Je ziet er nu anders, maar ongetwijfeld nog steeds prachtig uit. Hou van jezelf, je omgeving houdt ook van je!!!
jouw leven is een keuze
Alle reacties Link kopieren
H&M heeft ook een high waist shaping jeans. Ik weet de naam van het model niet in NL, maar hij heeft iets dikkere stof met een tikje stretch.
2east schreef:
14-09-2019 07:52
Van highwaisted broeken gaat je buik of je heupen niet weg. En ze verstoppen en/of camoufleren al helemaal niks! Een goede corrigerede slip/body/onderjurk helpt dan 'beter'.
Bij mij werkt het anders prima. Ik heb een klein hangend buikje en bij een lage broek hangt dat buikje over de rand. Bij een hoge broek niet en zit het aan de voorkant gewoon mooi plat in de broek. En zo’n broek zit een stuk prettiger dan elke dag een corrigerende onderbroek.
Whomi schreef:
14-09-2019 08:13
Bij mij werkt het anders prima. Ik heb een klein hangend buikje en bij een lage broek hangt dat buikje over de rand. Bij een hoge broek niet en zit het aan de voorkant gewoon mooi plat in de broek. En zo’n broek zit een stuk prettiger dan elke dag een corrigerende onderbroek.
Eens. Ik draag graag kleur en dat is niet perse flatterend.
Heb ik dan een high waist donkere jeans aan dan allemaal opmerkingen in de trant van:
Zo lekker wezen planken, was je nou al begonnen met kickbox, afgevallen etc...
Het oogt wel degelijk wat slanker, al is het wel zo dat een dunnere stof (Primark bijv) dat minder heeft.
Alle reacties Link kopieren
Levi’s 720 of 721. Lekker hoog, een beetje stretch en zit heerlijk hoog. 2 maanden na mijn bevalling ziet alles er net zo uit als voor mijn zwangerschap.
Als je niks doet, gebeurt er ook niks!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven