Mode & Beauty alle pijlers

Domme vragen bestaan niet?

14-09-2019 22:35 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Misschien een hele domme vraag maar er staat toch echt dat de ring 24 karaats goud is, hoe kan de ring dan maar €30,- zijn? Wat snap ik niet en wie kan mij dit uitleggen? 😅

https://www.zara.com/share/zegelring-in ... 1=25408249
Alle reacties Link kopieren
De ring is zilver met een inieminie dun laagje goud...
Niet massief goud.. dus daar is je antwoord.

Omdat het een laagje is zal het er na een tijdje af slijten. (Als je het vaak draagt)
biol wijzigde dit bericht op 14-09-2019 22:38
31.01% gewijzigd
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Er staat: Sterling zilver met 24 karaats goud. Zal niet veel zijn dus.
Hij is niet van goud maar met goud. Hoeveel staat er niet bij, maar veel zal het niet zijn.
Alle reacties Link kopieren
Er staat met 24 karaats goud, waarschijnlijk een dun laagje met daaronder zilver.
I do cross stitch; so you know that I have the patience to stab something a thousand times
Alle reacties Link kopieren
biol schreef:
14-09-2019 22:36
De ring is zilver met een inieminie dun laagje goud...
Niet massief goud.. dus daar is je antwoord
Goud is er dan ook zo vanaf of niet?
En daaronder staat ook nog eens: 99% zilver (Ag), 1% goud (Au).
Alle reacties Link kopieren
SallySpectra* schreef:
14-09-2019 22:38
En daaronder staat ook nog eens: 99% zilver (Ag), 1% goud (Au).
Owww daar heb ik overheen gelezen 🙄
Alle reacties Link kopieren
knopper schreef:
14-09-2019 22:37
Goud is er dan ook zo vanaf of niet?
Bij veel dragen wel ja
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
knopper schreef:
14-09-2019 22:37
Goud is er dan ook zo vanaf of niet?
Dat kan, ja.
Alle reacties Link kopieren
Het is gelukkig een heel lelijk ding, dus ik zou er mijn hoofd niet over breken.
swannie12 schreef:
14-09-2019 22:38
Het is gelukkig een heel lelijk ding, dus ik zou er mijn hoofd niet over breken.
:hihi:
Alle reacties Link kopieren
Ah oké duidelijk, bedankt voor de antwoorden.
Alle reacties Link kopieren
swannie12 schreef:
14-09-2019 22:38
Het is gelukkig een heel lelijk ding, dus ik zou er mijn hoofd niet over breken.
Jij vind hem lelijk, een ander vind hem mooi. Ik ga de ring niet kopen maar hij riep wel vragen op...
Domme vragen bestaan. Altijd en nu ook.. Het staat er letterlijk:

Zegelring van sterlingzilver en met 24-karaats goud.
Alle reacties Link kopieren
Lucifer2018 schreef:
14-09-2019 22:41
Domme vragen bestaan. Altijd en nu ook.. Het staat er letterlijk:

Zegelring van sterlingzilver en met 24-karaats goud.
Had toen nog niet gelezen hoeveel goud het was, nu ik weet dat het 1% is snap ik dat dat niet veel is ja 😅
Alle reacties Link kopieren
24 karaats VERGULD.

Je kunt geen goud dragen van 24 karaat. Dat is te slap. Daarom wordt het in legering gedaan met andere, hardere metalen.
iones schreef:
14-09-2019 23:06
24 karaats VERGULD.

Je kunt geen goud dragen van 24 karaat. Dat is te slap. Daarom wordt het in legering gedaan met andere, hardere metalen.
Buiten Nederland dragen mensen zeker wel 24 karaats gouden sieraden hoor. Vooral in Azië. Het is wel zachter, maar het kan wel. Het is alleen wat kwetsbaarder.
Alle reacties Link kopieren
Reactie op de titel: er zijn dingen die je je keer op keer weer afvraagt maar die toch niet boeiend genoeg zijn om op te zoeken, denk ik. Of iets beïnvloedt tijdelijk je denkvermogen: je wil iets heel graag maar je wil niet weten dat je genept wordt.

Vroeger werd goud heel mooi gevonden maar tegenwoordig is het vooral een belegging.

Ik denk dat je gewoon moet kopen wat je mooi vindt.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat je met een echt gouden ketting (eentje die uitstraalt: ik kost 800 euro) voortdurend risico loopt op straat. Vroeg of laat zal iemand proberen om af te rukken, of ze volgen je op straat om te kijken waar je woont. Dat denk ik tenminste.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven