Mode & Beauty alle pijlers

Nette damesschoen donkerbruin of donkergroen

16-09-2019 13:00 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom er niet uit. Wat ik zoek is een nette damesschoen, geen panterprint, niet zwart.
Max hakhoogte 7 cm
Max prijs 60/ 70 euro
Uiterlijk woensdag in huis
Maat 38

Dit vind ik een prachtige schoen en ziet eruit alsof hij ook comfortabel loopt:

Afbeelding

Hij is dus alleen jammer genoeg in zwart te koop. Deze in donkerbruin zou perfect zijn.

Iemand die mee wil zoeken? Heel graag!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Bij van Haren, 60 euro.

Afbeelding
Doet me denken aan Gabor. Heeft die niet zo iets?
Gabor loopt zalig.
Afbeelding

Zelfde.
Alle reacties Link kopieren
Hmm die vind ik het dan weer net niet. Sorry ben ik miep met schoenen.

Gabor ga ik even kijken.

Bedankt allebei!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding

Deze zijn mooi! Maar wel wat boven budget... En dit waren toch wel de goedkoopste nog van gabor.

Zoektocht gaat verder dus. ..
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
https://www.zalando.nl/dorothy-perkins- ... 5-o11.html
[quote=wiezel post_id=30391578 time=1568632569 user_id=208023]
Alle reacties Link kopieren
Ja zoiets vind ik ook mooi! Alleen vind ik deze neus te puntig, hou meer van wat rondere neuzen. :-$

Bedankt!
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Via acties.nl kan je nog 6,00 korting krijgen op de Gabor schoenen. Zijn ze alsnog wat duurder dan gepland maar ook betere kwaliteit.
Je ziet het ervanaf en waarschijnlijk heb je er ook langer en meer plezier van.
Alle reacties Link kopieren
-KoekieMonster- schreef:
16-09-2019 14:07
Via acties.nl kan je nog 6,00 korting krijgen op de Gabor schoenen. Zijn ze alsnog wat duurder dan gepland maar ook betere kwaliteit.
Je ziet het ervanaf en waarschijnlijk heb je er ook langer en meer plezier van.
Toptip!!!! En mijn lieve vader wil bijdragen zegt hij net. Dus dat worden ze denk ik :flirting:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."
Heb jij geluk met zo'n lieve vader. :)
Alle reacties Link kopieren
-KoekieMonster- schreef:
16-09-2019 14:34
Heb jij geluk met zo'n lieve vader. :)
Zeker, ook als hij dit niet had gezegd. Geluk met mijn ouders heb ik sowieso :heart:
"Even if I knew that tomorrow the world would go to pieces, I would still plant my apple tree."

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven