Mode & Beauty alle pijlers

Goede kliniek lipfillers oplossen?

16-09-2019 14:14 6 berichten
Alle reacties Link kopieren
Pff, normaal zou ik deze vraag nooit op een forum stellen.. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer.
Ik heb nu twee maal mijn lippen laten doen. De eerste keer was super; mooi natuurlijk resultaat.
De tweede keer.. Not so much. Het zit te hoog, dus meer boven mijn lip, boven de vermillion border. Geen gezicht. Dus ik wil het laten oplossen.
Ik heb het vertrouwen in de arts verloren, dus wil daar niet terug heen.

Ik heb alleen geen idee hoe nu een goede kliniek te vinden. Mijn arts had ik gevonden via uren instagram afstruinen en zoeken naar een arts met natuurlijke resultaten, maar ja, ik ben nu rondlopend bewijs dat dat dus ook niet zo veel zegt.
Als ik google vind ik er genoeg, maar welke zijn nu echt goed?
Zelfs over de bekende klinieken lees je ook vaak slechte ervaringen. Ik weet het gewoon echt niet meer.

Heeft iemand hier zijn lippen laten oplossen? Zo ja, waar? Was je tevreden?
-
Velthuis kliniek al eens gebeld?
Alle reacties Link kopieren
Heb je aangegeven dat je het niet mooi vindt? Hebben ze bij die kliniek geen andere artsen die het kunnen verwijderen?
Cum non tum age
Ik heb goede ervaringen bij de Dermaclinic in Zwolle (of Groningen)
Niet met het herstellen van een verkeerde filler, maar wel met het zetten van goede fillers.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dunne lippen mooier dan fillers. Het geeft iets persoonlijks,
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij is het oplossen van fillers een kwestie van een spuitje hyaluronidase, daar is geen zware vakkennis voor nodig.

Ik zou juist terug gaan naar de persoon die het heeft gezet, hij weet hoeveel ml erin zitten, waar hij ze heeft gezet en welk spul. Als je naar een andere kliniek gaat (wat ik ook wel kan begrijpen) moet je toch even weten wat erin zit en hoeveel.
Nee heb je, ja kun je krijgen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven