Mode & Beauty alle pijlers

Welk betaalbaar merk laarzen lopen echt lekker?

18-09-2019 21:16 16 berichten
Ik zoek lange laarzen, maar ik heb moeilijke voeten, snel pijn, gauw irritatie. Met schoenen weet ik merken waar ik erg lekker op loop, maar bij laarzen niet.

Ik zoek dus laarzen waar ik een paar uurtjes op kan lopen, met goed voetbed. Wie heeft tips en merken voor mij?
Alle reacties Link kopieren
Welk merk schoenen vind je lekker zitten? Heb je brede of smalle voeten? Smalle of brede kuiten?
Alle reacties Link kopieren
Ik vind Gabor heel fijn lopen, maar ik weet a. niet of ze laarzen hebben en b. niet of ze bij jouw voeten passen.
Fijne schoenen zijn zo persoonlijk!
Wat is betaalbaar?

Het is ook heel persoonlijk helaas, ik wilde graag ecco proberen omdat ik smalle voeten heb, maar deze waren nog te breed. Ik zweer nu bij Panama jacks, terwijl die voor een ander met smalle voeten, maar drie maten groter, te breed zijn en ecco niet.

Timberlands vind ik een waardeloos voetbed hebben, en te breed. Panama jacks met voering vind ik beter dan die zonder. Maar loop op beide lange afstanden.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind mijn laarzen van Marco Tozzi heerlijk lopen. Ik heb redelijk brede kuiten maar deze zitten perfect en blijven mooi.
JJ laarzen lopen heel fijn. Hebben verschillende breedte- en kuitmaten.

Caprice

Cellini

Sommige Skechers
Ik vind zelf Pier One (zie oa Zalando) lekker lopen en niet krankzinnig duur. Maar schoenen zijn zo persoonlijk.....
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op Vamos. Daar hebben ze verschillende breedtes in schoen en kuit.
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Wat noem jij betaalbaar? 100 euro? 300 euro? 600 euro?
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Ik loop heerlijk op uggs. Die hebben naast de suède Classic laarzen ook heel veel andere modellen. Ik heb bv deze die heerlijk lopen. Daar ga ik echt het bos mee in en doe ik aan naar pretparken enzo. Zijn half hoog.

Afbeelding

En zo hebben ze nog meer mooie modellen met een goed voetbed. Ik heb ook snel last van mijn voeten, maar op uggs hou ik het wel de hele dag uit. Overigens ook op de gympen van ze. Daar heb ik dagen op door las vegas geslenterd.
SweetFirefly schreef:
18-09-2019 22:44
Wat noem jij betaalbaar? 100 euro? 300 euro? 600 euro?
Inderdaad. En moeten het platte laarzen zijn?
Alle reacties Link kopieren
[quote=Whomi post_id=30401194 time=1568840393 user_id=329467]
Ik loop heerlijk op uggs. Die hebben naast de suède Classic laarzen ook heel veel andere modellen. Ik heb bv deze die heerlijk lopen. Daar ga ik echt het bos mee in en doe ik aan naar pretparken enzo. Zijn half hoog.

Alle reacties Link kopieren
Ik heb enkelaarzen en lange laarzen van het merk MJUS.
De prijs-kwaliteit verhouding is prima, ze gaan lang mee.
Nog belangrijker; ze zitten geweldig (smalle voeten)
Ook ik heb/had vaak zere voeten in slechte schoenen.
Bij toeval een x dit merk gekocht en nu zoek ik er bewust naar.
Ook de looks spreekt me aan bij dit merk, en ik heb inmiddels meerdere schoenen/laarzen en ze zitten me allemaal heel goed .
Ze zijn best makkelijk verkrijgbaar

Uggs heb ik ook (schoenen), die zitten net als pantoffels, ook fijn.
Helaas zijn die wel net wat te breed, waardoor ze met lopen wat zwaar/lomp aanvoelen.
Maar ook hierin geen zere voeten.
Qua looks ook wat lomp, zeker vergeleken met MJUS
Alle reacties Link kopieren
stippensokken schreef:
18-09-2019 21:26
Ik vind Gabor heel fijn lopen, maar ik weet a. niet of ze laarzen hebben en b. niet of ze bij jouw voeten passen.
Fijne schoenen zijn zo persoonlijk!
Ik heb wel eens laarzen van Gabor gehad. Lopen ook goed. JJ werd hieronder ook genoemd, heb ik ook gehad en is ook goed. Wat schoenen betreft zweer ik bij Wolky, maar de laarzen daarvan heb ik nooit gehad (alleen enkellaarsjes) ivm te dikke kuiten.

Voor TO, Ik zou dus naar een winkel gaan en daar gaan passen. Want wat ik lekker vind lopen kan een ander vreselijk vinden.

Een voorbeeld. De zussen van mijn moeder zeggen altijd, Waldlauferschoennen, die moet je hebben. Die lopen als pantoffeltjes. Dus mijn moeder koopt ook een paar Waldlaufers. Maar na een paar keer dragen merkt ze steeds meer dat de schoenen niet lekker lopen. Aangezien wij dezelfde maat hebben krijg ik de schoenen. Ik draag ze ook 2 keer en weet precies wat ze bedoeld. Wij schuiven naar voren in de schoenen, waardoor het na 5 stappen voelt alsof ze te klein zijn, terwijl ze in de winkel wel goed zitten. Dus voor ons geen waldlaufer meer, die dingen kosten 100-150 euro per paar, als ik zoveel geld uitgeef dan wil ik niet iets wat na een paar keer dragen in de container ligt
Dat het persoonlijk is, weet ik uiteraard. Betaalbaar is voor mij ongeveer €100.00.

Als het om schoenen en slippers gaat loop ik goed op fitflops, Skechers en Jack Wolfskin, dus de echte zachte voetbedden. Ik zie hier al veel merken voorbij komen en ik ga erop googlen. En proberen in de winkel.
Alle reacties Link kopieren
https://www.intersko.nl/dames/veterscho ... itta?c=180
https://www.wolkyshop.com/04516-earl-xl ... lied-suede
https://www.schiedon.nl/orthopedie/scho ... s-en-reuma
http://www.quistschoenen.nl/webshop/dam ... %20laarzen
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven