Mode & Beauty alle pijlers

Veterboots (hoe aan binnenkant strikken)

22-09-2019 07:17 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Waarschijnlijk is dit een hele domme vraag, maar ik heb voor m’n beide dochters veterboots gekocht voor de winter. Aan de zijkant zit een rits waardoor ze de veters niet hoeven te strikken. Wij vinden ze t mooist als je de strik ook niet ziet. Dus aan de binnenkant. Achter de tong strikken zit niet lekker. Bestaat er iets waardoor je ze vast kan zetten oid? Ik kom niet verder dan strikken achter de tong of een knoopje aan de achterkant van het oogje en dan afknippen 😉 maar als het knoopje dan los raakt..... kortom tips zijn welkom 😅
Als achter de tong strikken niet fijn is, dan kun je de schoenen op de normale manier strikken en de veters aan de zijkanten van de tong naar binnen duwen.
Het idee van veterboots is toch juist de veters.
In beide kanten van de veter een knoopje leggen zodat het niet verder door het vetergat kan gaan. Eventueel de veter afknappen als er te veel lengte over is.

Zo heb ik het gedaan met mijn kniehoge Dr. Martens, maar hield toen wel amper lengte over.
Alle reacties Link kopieren
lisbeth schreef:
22-09-2019 07:54
Het idee van veterboots is toch juist de veters.
Als in VETERboots zeg maar :high5:
Het is beter om een kaars aan te steken dan de duisternis te vervloeken
In memoriam AnnA_C
Alle reacties Link kopieren
leolux schreef:
22-09-2019 08:09
In beide kanten van de veter een knoopje leggen zodat het niet verder door het vetergat kan gaan. Eventueel de veter afknappen als er te veel lengte over is.

Zo heb ik het gedaan met mijn kniehoge Dr. Martens, maar hield toen wel amper lengte over.
Denk idd dat dit de beste optie is...
Alle reacties Link kopieren
Elastische veters kopen, dan hoef je nooit te strikken.
Your ego is not your amigo!
Ze niet strikken, maar naar binnen stoppen aan het einde. Zo deed ik dat vroeger.
Alle reacties Link kopieren
Deze veterboots om gaan ruilen voor veterboots zonder veters als je geen veters in je veterboots wil maar waarom koop je dan veterboots
truusperenat schreef:
22-09-2019 09:44
Deze veterboots om gaan ruilen voor veterboots zonder veters als je geen veters in je veterboots wil maar waarom koop je dan veterboots
Omdat ze de veterboots mooi vinden? En er zit een rits in, dus je hoeft niet te veteren.
Alle reacties Link kopieren
U lace
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven