Mode & Beauty alle pijlers

Ik zoek een spijkerbroek zonder stretch!

19-10-2019 10:15 32 berichten
De spijkerbroek van de afgelopen jaren lijkt soms net rekverband. Ik ben een hele poos op zoek naar een mooie spijkerbroek zonder of heel weinig stretch (maximaal 2%) maar vandaag de dag lijkt dit nog steeds enorm moeilijk te vinden

Mijn eisen:
-Geen MOM's jeans of baggy maar een nauw aansluitend model.
- Geen taille tot aan de oksels.
-Mooi model voor vrouwenheupen dus geen herenjeans.
- Ik wil een killerass dus geen model die van twee billen één bil maakt.


Wie o wie heeft weet waar ik dé juiste spijkerbroek kan vinden?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou naar iets als De Rode Winkel gaan of een andere jeans speciaal zaak, daar kunnen ze je prima helpen en hebben ze meer dan genoeg merken waar geen of amper stretch in zit.
Alle reacties Link kopieren
Zou inderdaad naar jeanswinkel gaan. Levi’s en wrangler hebben bv veel echte spijkerbroeken zonder stretch. Denham heb ik ook goede verhalen over gehoord, wel duur geloof ik!
Ouderwetse Levi's of Zeeman, de beroemdste jeans van het gewestelijk halfrond is precies naar jouw wensenpakket.
Levi's inderdaad.
Alle reacties Link kopieren
Ik dacht ook aan de traditionele Levi's 501. Wat had ik daar een lekkere kont in toen ik nog jong en mooi was.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Een Levi's inderdaad, als de 501 je staat zou ik die doen, maar ze hebben zoveel modellen ook voor vrouwen.
There's nothing fair in this world, there's nothing sure in this world, there is nothing pure, so you better look for something left in this world.
Alle reacties Link kopieren
TO zoekt een nauw, aansluitend model. Dat is de 501 niet.
De beste jeans vind je bij de Lois jeans winkel. Ook online te koop.
Lady_Day schreef:
19-10-2019 11:14
TO zoekt een nauw, aansluitend model. Dat is de 501 niet.
Dat dacht ik ook. Ik zoek een jeans die in de buurt komt van een skinny
Alle reacties Link kopieren
Hee dat heb ik gisteren gezien..... Een broek die van 2 billen 1 bil maakte. Het zag er echt niet uit!!!!.
TinPanAlley schreef:
19-10-2019 11:15
Dat dacht ik ook. Ik zoek een jeans die in de buurt komt van een skinny
Dan moet je slimfit hebben.
Cateautje schreef:
19-10-2019 11:20
Dan moet je slimfit hebben.
Een 501 slimfit is er voornamelijk voor heren en de damesmodellen zijn te baggy. Levis slimfit zijn wel voor dames verkrijgbaar in de 310-modellen maat daar zit weer veel elastaan in.
Naatje2000 schreef:
19-10-2019 10:27
Ik zou naar iets als De Rode Winkel gaan of een andere jeans speciaal zaak, daar kunnen ze je prima helpen en hebben ze meer dan genoeg merken waar geen of amper stretch in zit.
Dat vind ik een goede tip.

Ik zou ook graag tips hebben voor merken en modellen die ik bij bv. Zalando kan kopen
Hatchi schreef:
19-10-2019 11:14
De beste jeans vind je bij de Lois jeans winkel. Ook online te koop.
Ik zal eens kijken. Thanks!!
Alle reacties Link kopieren
Gstar al geprobeerd?
Been there, done that, got the T-shirt.
Alle reacties Link kopieren
Hoe kun je je bewegen in een skinny zonder stretch??
Alle reacties Link kopieren
Ik heb de Levi vintage, 0% stretch
https://www.levi.com/NL/nl_NL/kleding/d ... /507010008
Zanahoria schreef:
19-10-2019 11:56
Hoe kun je je bewegen in een skinny zonder stretch??
Ik snap dat een skinny iets stretch nodig heeft, vandaar dat 2% het maximum is. Ik weet dat het kan! Ik heb afgelopen zomer een aardig model bij de Primark gekocht, strak, zeer weinig stretch en fijne stevige kwaliteit. Het jammere is dat de taille net iets de hoog is en het is een 3/4 model met gerafelde zoom.
bording schreef:
19-10-2019 11:58
Ik heb de Levi vintage, 0% stretch
https://www.levi.com/NL/nl_NL/kleding/d ... /507010008
Leuk, maar veel te wijd en te hoog! Niet wat ik zoek ;-)
Apatura schreef:
19-10-2019 11:40
Gstar al geprobeerd?
Hope, ik ga zo eens zoeken!
Alle reacties Link kopieren
Ik draag al jaren geen Gstar meer dus misschien dat ze nu beter zijn maar de laatste paar die ik had waren van dramatische kwaliteit. Ik slijt niet snel kleding maar daar had ik de gaten er in vallen. En dat waren geen jeans van 20 euro.

Met Gap heb ik in het verleden wel geluk gehad. Is niet duur en redelijke kwaliteit.

https://www.zalando.nl/gap-slim-fit-jea ... 1-k11.html
Te gek, ik heb hetzelfde probleem als TO en die Gab ziet er goed uit.
Alle reacties Link kopieren
Levi’s wedgie is mijn favoriet. Ze hebben een normale maar ook een slim fit. Maar als je geen hoog model wilt weet ik niet zeker of het je bevalt. Wel heeele mooie billen in vind ik.
Oké, de straight broeken van G-Star is precies wat ik zoek. weer een probleem opgelost. Bedankt allen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven