Mode & Beauty alle pijlers

Fijnste merk jeans/broeken

19-10-2019 12:28 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!
Wat zijn volgens jullie de fijnste merken broeken/jeans?
Die niet afzakken, ritsen niet zichtbaar worden en niet of nauwelijks uitlopen?
Alle reacties Link kopieren
LTB en G-star.
Alle reacties Link kopieren
Levi’s zitten echt super bij mij.
Alle reacties Link kopieren
G-star
Alle reacties Link kopieren
REDHOTHEAD schreef:
19-10-2019 12:37
LTB en G-star.
LTB is beetje goedkoop merk of niet?
Alle reacties Link kopieren
Levi's
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Ik draag graag Garcia.
Alle reacties Link kopieren
Mac en Gstar
H&m en daar heb je ook lekker veel keuze.
Al genoemde merken (behalve Garcia, die ken ik niet) zijn helaas niet zeer inclusief in hun maatvoering. Niemand die ik ken past erin.
G-star zit mij tegenwoordig echt geweldig. Verschilt wel per model hoe stevig de stof is, ik heb liever een stevige variant met minder stretch. Zodat inderdaad niet eind van de dag de broek een maat groter is.
Alle reacties Link kopieren
Travelstof broeken van o.a. Studio Anneloes. Zitten zo heerlijk. Ze hebben meer zakelijke broeken en colberts maar ook hele leuke printjes e.d. Ook allemaal verschillende modellen en in de winter dikkere travelstof. Wil nooit meer anders.
Levi's en Esprit voor mij.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind topshop fijn.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
19-10-2019 14:10
Al genoemde merken (behalve Garcia, die ken ik niet) zijn helaas niet zeer inclusief in hun maatvoering. Niemand die ik ken past erin.
Hoe bedoel je niemand past erin? Ze hebben degelijke maten hoor. Welke maten hebben de mensen in jouw omgeving dan?
Alle reacties Link kopieren
Julia86 schreef:
19-10-2019 13:06
LTB is beetje goedkoop merk of niet?
Tussen de 50 en 80 euro, goed merk voor een goede prijs.
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
19-10-2019 14:10
H&m en daar heb je ook lekker veel keuze.
Al genoemde merken (behalve Garcia, die ken ik niet) zijn helaas niet zeer inclusief in hun maatvoering. Niemand die ik ken past erin.
Wat bedoel je met inclusief?
Heeft iedereen die jij kent Mac gepast? Heeft iedereen die jij kent hetzelfde figuur?
Attraverso schreef:
22-10-2019 08:20
Wat bedoel je met inclusief?
Heeft iedereen die jij kent Mac gepast? Heeft iedereen die jij kent hetzelfde figuur?
Ik heb professioneel te maken met modemerken.
Ze hebben:
- alleen aanbod maat 28 t/m 34, en dan geen divers lengte aanbod.
Heb je een kleinere of grotere maat dan heb je of een korte broek of een lange. Terwijl er spijkerbroeken vanaf maat 26 t/m maat 40 gemaakt kunnen worden in ieder drie lengtematen plus ook nog verschillende pasvormen.
Niet iedere maat 34 kont heeft lange benen en enorme kuiten, bijvoorbeeld.
Levi's heeft heel leuk een plus size aanbod rib vage met maar liefst twee spijkerbroeken en die moeten worden ingenomen bij de benen.
Ik heb uit de us Levi's maat 36 lengte maat 30.
Hoe vaak ik daarmee domme spijkerbroekmakers om de oren heb geslagen die vonden dat dat niet bestond, ongelofelijk.
- de jeans sluiten niet aan. Teveel ruimte hier, te weinig ruimte daar.

Kortom, niet divers. Het wordt gewoon niet gemaakt. Hele magere lange mensen passen het niet, de reguliere maat 46 normale maat, gangbare maat ondertussen, wordt niet bediend.
Maat 34 is het grootste en het is een sprookje dat je die zou passen met een 44.
Ik heb een Caribische kont en paste die al niet meer toen ik maat 40 droeg.
Het-groepje schreef:
22-10-2019 08:49
Ik heb professioneel te maken met modemerken.
Ze hebben:
- alleen aanbod maat 28 t/m 34, en dan geen divers lengte aanbod.
Heb je een kleinere of grotere maat dan heb je of een korte broek of een lange. Terwijl er spijkerbroeken vanaf maat 26 t/m maat 40 gemaakt kunnen worden in ieder drie lengtematen plus ook nog verschillende pasvormen.
Niet iedere maat 34 kont heeft lange benen en enorme kuiten, bijvoorbeeld.
Levi's heeft heel leuk een plus size aanbod rib vage met maar liefst twee spijkerbroeken en die moeten worden ingenomen bij de benen.
Ik heb uit de us Levi's maat 36 lengte maat 30.
Hoe vaak ik daarmee domme spijkerbroekmakers om de oren heb geslagen die vonden dat dat niet bestond, ongelofelijk.
- de jeans sluiten niet aan. Teveel ruimte hier, te weinig ruimte daar.

Kortom, niet divers. Het wordt gewoon niet gemaakt. Hele magere lange mensen passen het niet, de reguliere maat 46 normale maat, gangbare maat ondertussen, wordt niet bediend.
Maat 34 is het grootste en het is een sprookje dat je die zou passen met een 44.
Ik heb een Caribische kont en paste die al niet meer toen ik maat 40 droeg.

Ik denk dat het een utopie is om te verwachten dat merken het goede model voor ieder figuur kunnen maken voor een betaalbare prijs.
Misschien dan maar kiezen voor iets wat het beste past en laten vermaken bij een kleermaker. Niet ideaal, maar wel mogelijk.
Alle reacties Link kopieren
Dat een merk niet inclusief is, is toch niet hetzelfde als beweren dat niemand erin past?
Dat merken ophouden bij maat 34 is idd wel frustrerend. Snap ik. (Dat ze beginnen bij 28 is trouwens niet waar. Ik draag die maat en geloof me: het is zeker niet de kleinste maat die ze hebben. Ik heb me al eens verbaasd over het bestaan van maat 24)
Ik geloof niet meer in sprookjes.
Alle reacties Link kopieren
Ik draag meestal broeken van h&m en Garcia (jeans centre). Jeans centre heeft regelmatig een fijne actie van 2 spijkerbroeken voor €100. Hun wijdtemaat gaat tot 36 en ze hebben zowel lengtemaat 30 als 36. Heel fijn!
Alle reacties Link kopieren
Het-groepje schreef:
22-10-2019 08:49
Ik heb professioneel te maken met modemerken.
Ze hebben:
- alleen aanbod maat 28 t/m 34, en dan geen divers lengte aanbod.
Ik heb me net 2 MAC jeans gekocht. Die gebruiken geen jeans maten maar confectie maten en ze hebben ze tot maat 44 en in 3 lengtes, 30 32 34
Ze zitten ruim waardoor je beter een maatje kleiner kiest dan normaal wat wil zeggen dat ze passen tot maat 46.
Maar ik heb niet gelezen dat to een grote maat zoekt?
Tommy Hilfiger en Calvin Klein Jeans
Alle reacties Link kopieren
Angels.
herfstappeltaart schreef:
22-10-2019 09:00
Ik denk dat het een utopie is om te verwachten dat merken het goede model voor ieder figuur kunnen maken voor een betaalbare prijs.
Misschien dan maar kiezen voor iets wat het beste past en laten vermaken bij een kleermaker. Niet ideaal, maar wel mogelijk.
Of dus gewoon de H&m of andere ketens. Ik heb het echt geprobeerd l en velen met mij maar de meeste mensen in mijn omgeving zijn gewoon afgestapt van die merken
Teleurstellend gezien de prijzen die ze vragen.
Doornroosje75 schreef:
22-10-2019 10:05
Dat een merk niet inclusief is, is toch niet hetzelfde als beweren dat niemand erin past?
Dat merken ophouden bij maat 34 is idd wel frustrerend. Snap ik. (Dat ze beginnen bij 28 is trouwens niet waar. Ik draag die maat en geloof me: het is zeker niet de kleinste maat die ze hebben. Ik heb me al eens verbaasd over het bestaan van maat 24)
Maar die kleinere maten zijn ook zeer zeldzaam. Of smal en kort.
Aan mij is verteld dat men ipv per maat kijken wat daar het meest voorkomende figuur bij is, men een standaardmaat, neem 28, neemt en de rest verkleint of vergroot.
Dus een 24 is een verkleinde versie van de 28, inclusief niet kloppende kont en lengte benen.
Echt slecht voor dat geld wat ervoor gevraagd is.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven