Mode & Beauty alle pijlers

Wat zal ik eens kopen bij DM Duitsland?

12-11-2019 12:33 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Een paar keer per jaar kom ik bij DM in Duitsland. Binnenkort weer! Hebben jullie tips of aanraders? Ik koop er zelf vaak merkproducten wat goedkoper en supplementen
https://www.northflix.nl/wat-te-kopen-b ... et-met-je/


alstu
Ik mag zaterdag weer. Zin in. En zat met dezelfde vraag.

Ik ga zelf vooral voor biologische voeding, billendoeken van Hipp (die gebruik ik voor meer dan alleen billen), en producten die ik kan gebruiken bij het opzetten van mijn eigen bedrijf.
Alle reacties Link kopieren
Ik kom heel vaak in Duitsland ( woon bij de grens), maar ik vond de laatste keer de DM flink duurder geworden. Vooral de shampoos en bodylotion zijn duurder dan bij de action ( die verkopen ook merk maar dan restpartijen.
Maar misschien voor make up en haarverf is het wel de moeite waard.

Ga sws tanken in Duitsland, de prijzen zijn nu laag (1.35)
groentuintje wijzigde dit bericht op 12-11-2019 12:41
22.59% gewijzigd
Voor iedereen een groene tuin
Wasverzachter e.d. Veel goedkoper
Biologische vlokken e.d.
Alle reacties Link kopieren
Bio-spul idd, babyvoeding/-snacks en juist niet de A-merken maar het huismerk. Dat is pas echt goedkoop en prima kwaliteit. Wel ff uitzoeken wat je fijn vindt.

A-merken kun je in NL ook vaak in de aanbieding kopen, is dan soms goedkoper dan dld

Ze hebben nu allerlei adventkalenders met beauty-producten. Leuk kado voor mensen die daarvan houden, en niet zo gebruikelijk in NL.
Alle reacties Link kopieren
Ik ga 2 keer per jaar en sla dan voor een half jaar luiers in.

Sowieso goedkoop maar ook de beste luiers die ik tot nu toe gevonden heb (lees; geen natte romper/pyjama morgens).

En verder zijn de producten van Weleda een stuk goedkoper dan in Nederland. En laat ik daar nu fan van zijn.
puknijmegen wijzigde dit bericht op 12-11-2019 12:56
Reden: Aanvulling
24.09% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Alverde make up!
Natuurlijke, dierproefvrije, deels biologische én vegan make-up, voor een heel fijn prijsje.
Alle reacties Link kopieren
Als je van de geur van Nivea houdt; tijdens de feestmaanden verkopen ze eau de toilette van Nivea :heart: Ik vind dat zo lekker! Altijd een strandgevoel bij dat luchtje :)
scheermesjes, als je die gebruikt! Huismerk vooral heel goedkoop, maar ook de echte merken veel goedkoper..
Wat je gebruikt en nodig hebt.
-garnier deo voor mij, L'Oréal deo voor man
- huismerk shampoo, conditioner voor de kinderen en de kinderen douchespul laten uitzoeken en dat inslaan
-gezichtsmaskertjes
- badspul
- reisverpakkingen, ze hebben een reisproduct gezichtsreiniger die heel fijn is, ook wat spul voor kinderen als ze gaan logeren
- als er iets lekkers ruikt huismerk douchespul, ik heb er een keer een limited edition gekocht die heel lekker rook
- haarverf
- basisdingen om te proberen zoals hun gezichtsreiniger, gezichtsreinigingsdoekjes etc.
Alle reacties Link kopieren
De handcreme met urea niet vergeten. Gewoon huismerk. Topspul en werkt zelfs goed tegen winterhanden.
Sowieso alles van balea, is eigenlijk bijna allemaal goed spul.

Ze hebben tegenwoordig veel meer A-merken en die zijn niet heel goedkoop meer jammer genoeg, maar haarverf blijft een topper als het gaat om goedkoper tov Nederland.

Als je een bad hebt; ze hebben veel 1x verpakkingen voor in het badwater. Lon wilde laatst bij een Nederlandse drogist iets uitzoeken maar tjonge, dat viel echt vies tegen. Als je dagelijks in bad gaat zijn die kleine verpakkingen uiteraard niet zo milieuvriendelijk, maar als je meer een type van 2x per jaar bent, of alleen als je op vakantie bent, dan zijn ze wel heel handig.

En niet voor nu (tenzij je nog wintersport in de planning hebt) maar zonnebrandspul is ook veel goedkoper.

Voor diesel tanken kun je hier goed terecht (maar tank dan wel op een doordeweekse middag). Voor benzine kun je beter een ommetje maken naar Belgie. Scheelt momenteel 20 cent per liter.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
12-11-2019 13:54
Wat je gebruikt en nodig hebt.

Precies. Geen nut in het halen van product x als je x nooit gebruikt. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Ik :heart: DM

Ik koop ook juist de huismerken, zo goedkoop en heel erg fijn. De make-up van Alverde inderdaad, wat iemand hierboven ook al zei. Goed voor de wereld, je portemonnee, en fijn.
Verder de voetcreme met 25% urea en de Balea professional conditioners & haarmaskers, super goed en heel goedkoop.
Deze twinpack https://www.dm.de/balea-shampoo-und-spu ... 87223.html vind ik handig voor op reis, je kunt hem ook makkelijk opendraaien en zelf bijvullen als 1 van de 2 leeg is. (Edit, ze hebben in reisformaat (2x50ml) en groot (2x150), allebei handig)

Veel plezier met DM shoppen ;-)
stokbootje wijzigde dit bericht op 13-11-2019 09:02
Reden: aanvulling
6.08% gewijzigd
Ik koop altijd:

- scheergel van huismerk
- Loving Blends shampoo en conditioner (50 procent goedkoper)
- vershoudplasticjes voor om je komkommer etc. die je vaker kunt gebruiken (de Duitse vrienden van m'n ouders noemen die 'gurkenkondome' maar ik weet niet hoe ze echt heten
- de roze semi doorzichtige dagcreme van Garnier (in NL nog nooit gezien), lijkt op die dure van Clinique
- bakpapier
- van die grote fijne schuursponzen
- en alles waar ik verder nog tegenaan loop. Soms hebben ze ook heel mooi inpakpapier bijvoorbeeld.

Maar meestal rijd ik dan ook door naar de slijterij en haal ik goedkope gin, bier, whisky.
Alle reacties Link kopieren
Ik koop er foundation en mascara van L’oréal . Stuk goedkoper dan in NL, zelfs als het hier in de aanbieding is. Haarverf, scheermesjes, multivitaminen, deodorant, douchegel, en dit jaar ga ik ook voor een adventkalender denk ik

Ik mag over 3 weken😉
Alle reacties Link kopieren
Beetje laat, maar beter laat dan nooit. Ik sla de ampullen voor mijn gezicht altijd groot aantal n. Die gaan onder mijn nachtcrème en dagcrème en voeden zo goed dat ik nooit meer een droge huid heb. Niet als ik veel in de zon ben geweest en ook niet als het heel erg koud is. Ik wissel die met Q10 (goudgele kleur) af met die voor de rijpere huid (donkerrode kleur) en die voor de vochtarme huid (blauwe kleur).

Je kunt alleen beter niet hiervoor gaan als ik er net ben geweest want dan ligt er niet veel meer. :-D

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven