Mode & Beauty alle pijlers

Rituals adventskalender, waar nog?

02-12-2019 14:59 44 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik wil voor mijn dochter van 18 de rituals adventskalender 2D kopen maar ik kan ze nergens meer vinden. Iemand een idee waar ie nog te krijgen is?
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Bijenkorf online?

Nope, toch niet
Alle reacties Link kopieren
https://www.marktplaats.nl/q/rituals+adventskalender/
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Die biedingen zijn zot :mrgreen:
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
suzyqfive schreef:
02-12-2019 15:23
Die biedingen zijn zot :mrgreen:
Je schreef niet 'voor een goede prijs'. :proud:
Life is short. Eat dessert first.
Dat valt wel mee toch? Voor zover ik kan zien was de prijs bij Bol.com 59.99 euro.
Alle reacties Link kopieren
Wat een prijzen op Mp idd. Wat is er zo bijzonder aan die kalender?
Voor iedereen een groene tuin
Alle reacties Link kopieren
GroenTuintje schreef:
02-12-2019 15:35
Wat een prijzen op Mp idd. Wat is er zo bijzonder aan die kalender?

Wat is er zo bijzonder aan rituals :P
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ze zijn in de winkel 60 euro hoor. En iemand die rituals niet speciaal vind, is verwend.
ik geef mn bek ook maar een douw
Rituals is voor mij echt een luxe merk, er staat met kerst altijd iets van Rituals op m'n kerstlijstje en als mensen een cadeautje voor me willen kopen geef ik dat ook altijd als optie. Koop het zelf ook wel af en toe maar vind het vrij duur, maar zo heerlijk.

Misschien kun je Rituals via facebook ofzo benaderen, wellicht hebben ze er ergens nog een liggen.
anoniem_647dc71738af4 wijzigde dit bericht op 02-12-2019 16:11
16.13% gewijzigd
GroenTuintje schreef:
02-12-2019 15:35
Wat een prijzen op Mp idd. Wat is er zo bijzonder aan die kalender?

Dat het niet echt een kalender is. Het is een boompje met 24 kadootjes. Maar dat er mensen zijn die er 90 euro voor vragen op mp vind ik wel wat overdreven.
Alle reacties Link kopieren
ñuca schreef:
02-12-2019 16:10
Dat het niet echt een kalender is. Het is een boompje met 24 kadootjes. Maar dat er mensen zijn die er 90 euro voor vragen op mp vind ik wel wat overdreven.
Ik heb net een filmpje op YouTube gezien van een dame die de kalender uitpakte. Wel grappig maar ik zou het er geloof ik niet voor over hebben :$
Voor iedereen een groene tuin
Madeliefjees schreef:
02-12-2019 16:04
Ze zijn in de winkel 60 euro hoor. En iemand die rituals niet speciaal vind, is verwend.

Of gewoon te nuchter om te begrijpen waarom Rituals soms wel 10 keer zo duur is als andere winkels, terwijl het product precies hetzelfde doet.
Rituals...
Daar maak je mij nou echt blij mee!

Ik heb een mp verbod maar soms moet je je niks aantrekken van een verbod toch?
GroenTuintje schreef:
02-12-2019 16:12
Ik heb net een filmpje op YouTube gezien van een dame die de kalender uitpakte. Wel grappig maar ik zou het er geloof ik niet voor over hebben :$

Ik zou hem ook niet zelf kopen. Dochter heeft er 1 gekregen, dan is het wel leuk natuurlijk.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
02-12-2019 16:04
Ze zijn in de winkel 60 euro hoor. En iemand die rituals niet speciaal vind, is verwend.

Wat een onzin. Ik vind het gewoon overdreven luchten.
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Alle reacties Link kopieren
Ik geloof ook dat ik te nuchter ervoor ben. Ik zal geen nee zeggen tegen een Rituals-cadeau. Maar om het nou voor mijzelf te kopen :)
Voor iedereen een groene tuin
Als ze echt voor €90 weggaan op MP koop ik er volgend jaar een paar en verkoop ze dan via MP :biggrin:
himalaya schreef:
02-12-2019 16:26
Wat een onzin. Ik vind het gewoon overdreven luchten.

Ze hebben geloof ik 4 of 5 verschillende luchtjes. Daarvan is maar 1 mijn favoriet, de rest vind ik niet zo heel lekker. Maar die ene is voor mij wel speciaal genoeg om er altijd iets van in huis te willen hebben. Ik doe er heel lang mee dus echt veel verdienen ze niet aan mij. :proud:
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter is helemaal fan van rituals, vandaar. Ze is verder helemaal geen luxepaardje maar hier kan je haar echt plezier mee doen.
Mijn andere dochters hebben de adventskalender van Action, zelfde idee maar een achtste van deze prijs (maar die zitten nog op de basisschool en hadden nog een hele lijst voor Sinterklaas ;)) oudste dochter wist niets voor sint en zoon van 20 heeft een nieuw matras gekregen (woont niet meer thuis).
De term: "help" in caps-lock als topic-titel is over het algemeen omgekeerd evenredig aan de ernst van het betreffende probleem.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat marktplaats je enige optie is..bij rituals zelf, bol.com, Bijenkorf in elk geval uitverkocht.
liever een leuke hond in een restaurant dan zeurende kinderen
Alle reacties Link kopieren
Ik koop het ook nooit zelf, vraag het kado. Dan blijft het speciaal. Als t op is gewoon weer met normale doucheschuim.
ik geef mn bek ook maar een douw
Ze stonden vorig jaar door de hele Bijenkorf heen maar dat is misschien wat ver reizen voor een gokje.
Je zou even met de Bijenkorf kunnen bellen misschien? Of Rituals zelf. Misschien kunnen zij in een systeem zien of er nog winkels zijn die het hebben
Madeliefjees schreef:
02-12-2019 17:00
Ik koop het ook nooit zelf, vraag het kado. Dan blijft het speciaal. Als t op is gewoon weer met normale doucheschuim.
Moet je wel iemand in je omgeving hebben die het je kado doet.
Niet dat ik zo 'n duur kado verwacht. Rituals is duur spul.

Dus misschien doe ik het wel.. Voor mezelf, iets, van rituals kopen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven