Mode & Beauty alle pijlers

Je Beauty ‘Holy Grails’

10-12-2019 09:14 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wat zijn jullie echte Holy Grails op gebied van beauty & make up? Dus, wat is echt essentieel & het beste in zijn soort, waar kun je echt niet zonder? Ik trap af!

Foundation: L’Oreal Infallible 24H Foundation
Concealer: Catrice Liquid Camouflage Concealer
Bronzer: Nars Laguna
Lipstick: MAC velvet teddy
Wenkbrauw: Essence Eyebrow designer
Setting spray: Pixi milky mist

Nog op zoek naar een HG highlighter en eyeliner, nog nooit een echt goede gevonden dus tot die tijd probeer ik allerlei verschillende uit. Met oogschaduw ben ik niet zo kritisch en vind ik dat veel goed werkt.
Hema vloeibare eyeliner.
mode-beauty/voor-de-make-up-junkies-ond ... ges/440165

Kijk eens dit is deel twee van en langlopend topic over dit onderwerp.
Deo en Andrélon perfecte krul.

Meer heb ik goddank niet nodig. Scheelt een hoop geld, ook.
Alle reacties Link kopieren
ik heb exacte dezelfde concealer ook als must have, wat een top spul is dat! Ik gebruik het enkel om bijv. een puistje of vlekje weg te poetsen maar het werkt bij mij top!

Ook heb ik altijd diverse mascara`s in huis maar deze is echt een favoriet

ESSENCE MAXIMUM DEFINITION 01 BLACK MASCARA
Alle reacties Link kopieren
Highlighter:
MAC Soft & gentle. Zooo mooi.
-
Alle reacties Link kopieren
Foundation: MAC Studio Fix Fluid
Concealer: MAC Waterweight
Wenkbrauwen: Anastasia Brow Definer
Oogschaduw: Al mijn palette’s van Anastasia en Too Faced
Mascara: Chanel Le Volume
Bronzer: Too Faced Chocolate Soleil
Blush: Nars Super Orgasm
Highlighter: Jeffree Star Platinum Ice.
Lipstick: Too Faced Queen B, MAC Faux, Velvet Teddy, Pink Plaid en Whirl

Hier kan ik echt niet zonder en zijn ook wel mijn favorieten van mijn collectie.
Alle reacties Link kopieren
Tarte tape shape concealer :heart: estee lauder double wear foundation en Bareminerals barepro liquid foundation. En de tarte blushes zijn echt fenomenaal.
Alle reacties Link kopieren
Oogschaduw van de action.
ik geef mn bek ook maar een douw
Alle reacties Link kopieren
Phloxx schreef:
10-12-2019 10:20
Highlighter:
MAC Soft & gentle. Zooo mooi.
+1, echt perfect gewoon
Foundation: chanel vitalumiere aqua
Ben overgestapt van de chanel mascara naar de kruidvat mascara. Weet het type zo niet,maar is er in een roze groene en blauwe variant voor rond de 3 euro.
Dagcreme: biotherm aquasource gel.
Heb een huid die trekt als ik onder de douche vandaan kom en in de loop van de dag vettig wordt met schrale plekjes rondom mijn mond. Biotherm is erg fijb!

Draag nooit oogschaduw of lippenstift.

Ga eens kijken naar de concealer van catrice die hier als tip werd gegeven!
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn huid gebruik ik elke dag Kiehls SPF 50.
Preventief tegen rimpels bleek simpelweg zonnebrand het beste te werken en dit is de enige die snel intrekt en die niet heel de dag plakkerig blijft. Top spul.
-
Alle reacties Link kopieren
Phloxx schreef:
10-12-2019 10:20
Highlighter:
MAC Soft & gentle. Zooo mooi.
Vind ik ook altijd de mooiste blijven. De enige highlighter die in daglicht ook mooi is.
Alle reacties Link kopieren
Clinique super balanced foundation
Hema wenkbrauwpotlood grijs
Alle reacties Link kopieren
Laura Mercier tinted moisturizer
Clarins concealer (tube)
Chanel Soleil Tan bronzer
MAC blush Springsheen
Anastasia dipbrow pomade
Guerlain Cils d'enfer volume mascara
MAC settingspray (mooie glow in combi met Laura Mercier)
TheBalm MaryLou minzer highlighter
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
10-12-2019 10:22
Tarte tape shape concealer :heart: estee lauder double wear foundation en Bareminerals barepro liquid foundation. En de tarte blushes zijn echt fenomenaal.
Team Tarte shape tape hier inderdaad. Was ooit een tip van jou, Sjulia.
Estee Lauder double wear heb ik ook. Prachtig, maar lastig. De ene dag ziet hij er super uit, en dan de volgende dag gebruik ik een minidrupje teveel en is het niet meer mooi. Dus zorgvuldig aangebracht is het een topper. Voor de meeste dagen heb ik sowieso liever iets minder dekking en heb ik pas de Stila hide and chic foundation ontdekt. Geen irriterende ingrediënten, lichte dekking, niet te mat, niet te glanzend.

Verder hou ik erg van de Pupa ultra flex mascara. Gaat er uit, dus daar heb ik er vier van ingeslagen.

Blush vind ik een moeilijke: een willekeurige gemiddelde blush ziet er prima uit op mijn huid, maar ze blijven vaak niet lang zitten. Waar het blijft.... geen idee, maar in de loop van de middag is er geen spoortje meer van te zien. Tips zijn welkom! Ik heb diverse merken geprobeerd, spotgoedkoop en wat duurder, allemaal zien ze er prima uit, maar langhoudend was er geen één.

Ik merk dat ik kritischer word naarmate ik meer gebruikt heb en meer reviews lees en dergelijke. Dus er zijn best veel producten die ik erg fijn vind, maar geen Holy Grail zou willen noemen in de zin van 'ik wil nooit meer wat anders' .
Alle reacties Link kopieren
Phloxx schreef:
11-12-2019 10:37
Voor mijn huid gebruik ik elke dag Kiehls SPF 50.
Preventief tegen rimpels bleek simpelweg zonnebrand het beste te werken en dit is de enige die snel intrekt en die niet heel de dag plakkerig blijft. Top spul.
Oh ja, spf, daar ben ik wél merkvast in. De enige twee die ik soms afwissel: La Roche Posay Anthélios ultra en
Paula's Choice resist. Allebei factor 50. Allebei top, trekken ook snel in, zijn niet plakkerig, laten geen waas of rare glans achter en beïnvloeden mijn make up niet.
Alle reacties Link kopieren
Jufjoke schreef:
12-12-2019 22:02
Team Tarte shape tape hier inderdaad. Was ooit een tip van jou, Sjulia.
Estee Lauder double wear heb ik ook. Prachtig, maar lastig. De ene dag ziet hij er super uit, en dan de volgende dag gebruik ik een minidrupje teveel en is het niet meer mooi. Dus zorgvuldig aangebracht is het een topper.

Blush vind ik een moeilijke: een willekeurige gemiddelde blush ziet er prima uit op mijn huid, maar ze blijven vaak niet lang zitten. Waar het blijft.... geen idee, maar in de loop van de middag is er geen spoortje meer van te zien. Tips zijn welkom! Ik heb diverse merken geprobeerd, spotgoedkoop en wat duurder, allemaal zien ze er prima uit, maar langhoudend was er geen één.
Double wear wordt heel erg beïnvloed door alles wat je eronder draagt, dat valt me elke keer weer op. Andere primer/andere crème en het draagt opeens heel anders. Met de bobbi brown vitamine base zit hij in ieder geval nooit cakey. Gister met de YSL blur primer gecombineerd, dat was wel een slechte combo.. ik wist niet dat double wear alsnog zo vet kon worden op mijn huid :-o De blushes van tarte zijn de beste trouwens!
Alle reacties Link kopieren
Wenkbrauwpoeder van Christian Faye. Breng je op met zo’n mal en het blijft de hele dag zitten.
Alle reacties Link kopieren
Qua mascara chanel le volume die is echt top.
De mac lipstick en colour elixer van max factor.
Bourjois foundation.
Oogschaduw palettes van sleek.
Gel eyeliner van maybelline, mac Ruby woo en flat out fabulous lipstick, essence lash princess mascara, mac Hush Cream color base als highlighter.
Alle reacties Link kopieren
Sjulia schreef:
13-12-2019 08:14
Double wear wordt heel erg beïnvloed door alles wat je eronder draagt, dat valt me elke keer weer op. Andere primer/andere crème en het draagt opeens heel anders.

Dat klopt, en je moet ook nooit teveel opsmeren...
ik gebruik het alleen voor de donkere kringen onder mijn ogen, en één drupje is dan echt genoeg om de boel weer op te fleuren!
Zullen we proberen het een beetje gezellig te houden?!
Oeh, leuk topic!

Mijn holy grails:

- Benefit They're Real mascara. Geen enkele mascara is zo fijn voor mijn wimpers en laat ze er zo goed uit zien!

- Bare Minerals poeder foundation. Draagt fijn, blijft lang zitten en het maakt mijn huid mooi zonder dat ik het nog af moet poederen.

- Bare Minerals under eye brightening concealer. Ik zie er daadwerkelijk frisser uit en je doet lang met een potje.

- Guerlain Meteorites poeder. Ruikt lekker en is gewoon heel erg mooi.

- Chanel Rouge Noir. Ik draag tegenwoordig zelden nagellak (was vroeger wel anders), maar dit vind ik toch echt de mooiste kleur voor de feestdagen.
Alle reacties Link kopieren
The Ordinairy Niacimide, het enige product wat echt op zichzelf verschil heeft gemaakt in mijn huid (acne) en voor minder dan €6.

W7 Genius Foundation, perfect als je van dunne, naturel ogende foundation houd, de structuur zit tussen water en serum in. Ook voor iets minder dan €6.

Mascara High & Mighty van H&M - voor dunne gesepareerde wimpers, als je niet van mega dikke mascara houd.

Clarins Be Long mascara is ook heel goed, maar die van H&M vind ik net zo goed voor 20 euro minder.

Biafine zalf van de franse apotheek, helpt bij mij vaak bij irritatie en jeuk.
Alle reacties Link kopieren
The Ordinairy Niacimide, het enige product wat echt op zichzelf verschil heeft gemaakt in mijn huid (acne) en voor minder dan €6.

W7 Genius Foundation, perfect als je van dunne, naturel ogende foundation houd, de structuur zit tussen water en serum in. Ook voor iets minder dan €6.

Mascara High & Mighty van H&M - voor dunne gesepareerde wimpers, als je niet van mega dikke mascara houd.

Clarins Be Long mascara is ook heel goed, maar die van H&M vind ik net zo goed voor 20 euro minder.

Biafine zalf van de franse apotheek, helpt bij mij vaak bij irritatie en jeuk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven