Mode & Beauty alle pijlers

Algemeen kledingtopic; inspiratie, showen & aankopen

10-01-2020 11:03 107 berichten
Een algemeen OOTD* en kleding topic.

Wat heb jij vandaag aan? En wat voor iets moois heb jij gekocht? Of zoek je inspiratie?
Show het hier met linkjes, plaatjes of, als je dat durft, met een foto.

* Outfit Of The Day

Hier kletsen we gezellig over kleding en alles daarom heen. Voel je welkom!
To trapt af;

Ik draag vandaag een jumpsuit van King Louie, met een suede look vestje en nubuck Dr. Martens.

Afbeelding

Afbeelding

Van het vestje kan ik geen plaatje vinden.
Alle reacties Link kopieren
Leuk! Ik zit nu nog in sweats op de bank te werken, vanmiddag zal ik moeten omkleden want naar werk buiten de deur. Altijd zo jammer ;)
Such fun!1
Cool die jumpsuit. Ik moet nu weg en heb geen plaatjes van mijn kleding.

Wel een recent buy van H&M. Jurk valt super bij mijn figuur. Heb de zebra print ook besteld maar werd minder blij van die kleuren en print dus die is retour (ik probeer kritischer te zijn)

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Joggingbroek en trui. Oh ja, en pantoffels.
ik geef mn bek ook maar een douw
https://lp.stories.com/app005prod?set=s ... duct/main]

https://mosaic03.ztat.net/vgs/media/pdp ... -Q11@9.jpg


+ zwarte enkellaarsjes

Lekker warm!
Alle reacties Link kopieren
Hillegonda1 schreef:
10-01-2020 11:30
Cool die jumpsuit. Ik moet nu weg en heb geen plaatjes van mijn kleding.

Wel een recent buy van H&M. Jurk valt super bij mijn figuur. Heb de zebra print ook besteld maar werd minder blij van die kleuren en print dus die is retour (ik probeer kritischer te zijn)

Afbeelding
wat een leuke jurk!! Ik ga eens kijken bij de HM!

Ik heb vandaag een zwarte leren legging aan, zwarte suede laarzen tot net op de knie erover, een eenvoudig zebra print tshirt in soort beige/zand kleur aan van de HM en daarover een knielang zwart fluffy open vest.
Alle reacties Link kopieren
wat stoer die jumpsuit leo :-)
Even een ordinaire tvp
Thanks! Die jumpsuit was een enorme stap uit mijn comfortzone. Mijn laatste broek was een positiebroek en dat is 3 jaar geleden.

Hillegonda; door jouw posts verbaas ik me iedere keer weer wat voor leuks de H&M elke keer weer heeft. Super mooie jurk. Ik :heart: midi jurken.
Dat vestje is leuk!
https://www.supersales.nl/mode/dames-ve ... dc3e8bccfe

https://www.wehkamp.nl/only-trui-met-pa ... ate&BC=PHG

en eronder een echte leren rok van mijn moeder van vroeger (wie wat bewaart die heeft wat haha)
Ik heb deze sale-ronde opeens een obsessie voor jassen. Komt door Trinny die ik volg op instagram en die wel 100 jassen heeft en waarom zou ik er dan geen 10 mogen.

Ik vind opvallende jassen leuk (teveel zwart en grijs op straat in de winter).

Ik heb bij Caroline Biss deze rode Teddy-jas gekocht met 50% korting

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding Deze heb ik vandaag aan, met zwarte panty en zwarte suède enkellaarsjes met hak.

@leolux, thanks voor het openen van dit topic, ik had er helaas niet eerder tijd voor. Maar ik vind het gewoon superleuk om te kletsen over kleding.

@Hillegonda, jouw h&m jurk vind ik echt geweldig!
Van Trinny ook geleerd dat Asos goede jassen kan hebben, dus in de sale net deze jas voor 43,- euro gekocht

Afbeelding

en deze is voor eveneens iets van rond de 40,- euro onderweg

Afbeelding

en deze wil ik eigenlijk bestellen (rond de 60,-), is een zwangerschapsjas maar wellicht valt dat in een maatje kleiner niet op. De mouwen zijn super gaaf (zie je beter op filmpje in link) en de stof is zo lekker harig en de kleur zo mooi.

https://www.asos.com/nl/asos-maternity/ ... tems+Image

Afbeelding
Ik houd van faux fur / teddy jassen. Ik had vorig jaar een hele mooie bordeaux rode die ik verkocht heb. En nu spijt spijt spijt.

En dit jaar heb ik een faux fur met panterprint. :heart: en ook nog een blauwe en zwarte wollen mantel.

Ik ben nu ook een liefde aan het ontwikkelen voor jassen en zo langzamerhand komen er steeds meer.

Ik had altijd een hele karige kledingkast. Had bijna altijd hetzelfde aan. En nu heb ik zo ongeveer 50 jurken, 8 jassen, 30 paar schoenen (waarvan 8 Dr. Martens) ( mijn nieuwe liefde) en heeeeeel veeeeel vestjes en jasjes.
Er zijn vast dames met nog meer kleding, maar mijn kledingkast voelt als een snoepwinkel. :heart:
Alle reacties Link kopieren
heb een mooie broek gekocht in de uitverkoop, nu met een zwart enkellaarsje en een truitje, straks met witte sneakers en een wit shirtje
Afbeelding
https://puurpastelle.nl/media/catalog/p ... -fancy.jpg

en me laten verleiden tot een rok van de nieuwe collectie
Afbeelding
Maakt iemand ook gebruik van een app waar alle kledingstukken en/of outfits in staan?
Ik merk dat ik toch favoriete setjes heb waardoor er veel (ongedragen) blijft hangen.

Eigenlijk ben ik op zoek om het overzichtelijker te maken. Lees over het digitaliseren van de keldingkast op blogs enzo, maar ik heb nog geen fijne app gevonden. Iemand ervaring?
xlong schreef:
10-01-2020 19:23
heb een mooie broek gekocht in de uitverkoop, nu met een zwart enkellaarsje en een truitje, straks met witte sneakers en een wit shirtje
Afbeelding
https://puurpastelle.nl/media/catalog/p ... -fancy.jpg

en me laten verleiden tot een rok van de nieuwe collectie
Afbeelding
Die rok is prachtig!
leolux schreef:
10-01-2020 19:20
Ik houd van faux fur / teddy jassen. Ik had vorig jaar een hele mooie bordeaux rode die ik verkocht heb. En nu spijt spijt spijt.

En dit jaar heb ik een faux fur met panterprint. :heart: en ook nog een blauwe en zwarte wollen mantel.

Ik ben nu ook een liefde aan het ontwikkelen voor jassen en zo langzamerhand komen er steeds meer.

Ik had altijd een hele karige kledingkast. Had bijna altijd hetzelfde aan. En nu heb ik zo ongeveer 50 jurken, 8 jassen, 30 paar schoenen (waarvan 8 Dr. Martens) ( mijn nieuwe liefde) en heeeeeel veeeeel vestjes en jasjes.
Er zijn vast dames met nog meer kleding, maar mijn kledingkast voelt als een snoepwinkel. :heart:

Ja heerlijk toch, zo'n super complete garderobe. Ik word daar echt gelukkig van. Dat ik bij elke jurk wel een paar schoenen of laarzen heb dat er perfect bij past en ook voor elke gelegenheid een aantal opties heb. Sommige items draag ik maar een paar keer per jaar en soms 1 pf 2 jaar niet. Maar maakt me niets uit, want op een gegeven moment komt het weer uit de kast.

Zo ga ik vanavond naar een nieuwjaarsborrel en trek ik mijn rode pak aan (smalle broek met blazer). Vind ik te heftig voor kantoor dus hele jaar niet gedragen, maar nu met oud en nieuw naar een etentje aangedaan en dus zometeen naar die borrel. Dan heb ik voor mijn gevoel het geld er al weer uit.
Alle reacties Link kopieren
[quote=lot75 post_id=30836291 time=1578679977 user_id=12050]
Afbeelding Deze heb ik vandaag aan, met zwarte panty en zwarte suède enkellaarsjes met hak.

Gave jurk! Waar is die van?
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee. Plaatjes plakken lukt niet meer.moet zoeken naar n ander upload programma.
Afgelopen week n mooie wollen lichtgrijze mantel gekocht van scotch en soda,
Afgeprijsd .erg blij mee, wel grijs.maar ik heb al n rode wollen jas😀
De rode is driekwart.de grijze is lang.
chrisjoh wijzigde dit bericht op 11-01-2020 13:08
7.58% gewijzigd
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Door dit topic gisteren nog een uurtje Asos geshopt....

Nu onderweg:

Afbeelding

Alvast voor feestje in de zomer of volgend jaar kerst:

Afbeelding

en even bij de mannenafdeling gespiekt, dit zou een goed (lang) shirt zijn voor onder mijn bomberjackje met geborduurde vogeltjes van Zara kunnen zijn

Afbeelding
En enkellaarsjes zijn de enige schoenen die ik verslijt omdat ik daar de hele winter in mijn vrije tijd op loop.

Het vorige paar van Mango was top maar al na 2 maanden kapot (en dat heb je met duurdere schoenen dus echt niet), dus daarom deze uit de sale bij Zalando:

Afbeelding
Ooh die bovenste jurk Hillegonda! Ik heb een panterprint obsessie. Maar goed, ik ben klein, dus deze jurk is voor mij sowieso te lang. Wel heel gaaf.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven