Mode & Beauty alle pijlers

Hoofdluis en Hair extensions

16-01-2020 22:17 56 berichten
Alle reacties Link kopieren
Wie heeft de tip voor mij? Ik heb hoofdluis en microring hairextensions. Overal lees ik dat ik moet blijven kammen, maar dat gaat dus niet. Tenzij ik alles eruit haal maar dat doe ik natuurlijk liever niet...😱
Wat naar voor je.

Is een behandeling in zo’n luizenkliniek wellicht wel mogelijk?

https://www.luizenkliniek.nl/
Toch is kammen het enige dat echt werkt. Ik zou mijn extensions er zelf zonder pardon uithalen als ik hoofdluis had. Ik zou gek worden alleen al bij de gedachte.
Alle reacties Link kopieren
Oh ik denk toch dat het er uit moet...kammen is de enige oplossing. Die shampoo's willen lang niet altijd werken. Vaak is het dan toch een combi van shampoo en kammen. Succes!
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ze er ook uithalen denk brrr de gedachte alleen al.
En denk dat je er sneller vanaf komt als je die extensions er uithaalt
.
Alle reacties Link kopieren
Je kunt natuurlijk ook gewoon met de luizen blijven rondlopen ipv te kammen.

Kijk anders even of gewoon heel veel dimeticone in je haar doen helpt. Wie weet hoef je dan niet te kammen
Doro75 schreef:
16-01-2020 22:20
Wat naar voor je.

Is een behandeling in zo’n luizenkliniek wellicht wel mogelijk?

https://www.luizenkliniek.nl/
Al vraag ik me af hoe ze de dode luizen tussen de extensions uit gaan krijgen.

Ik zou ze er ook per direct uithalen overigens.
Alle reacties Link kopieren
Hondenshampoo tegen ongedierte ! Aanrader. No pun intended.
Alle reacties Link kopieren
Ze moeten eruit. Dat denk ik. Ik denk dat het ook de beste optie is want middeltjes gebruiken zal de kwaliteit van je nephaar echt niet goed doen. Als je ze nu eruit haalt kun je het haar tenminste hergebruiken.
Sjulia schreef:
16-01-2020 22:32
Ze moeten eruit. Dat denk ik. Ik denk dat het ook de beste optie is want middeltjes gebruiken zal de kwaliteit van je nephaar echt niet goed doen. Als je ze nu eruit haalt kun je het haar tenminste hergebruiken.
Ja hier dacht ik ook aan. Dat luizenspul is geen pretje.
Alle reacties Link kopieren
Daar was ik al bang voor.. dan moet alles er maar uit. Zat er helaas net in dus had gehoopt op een andere oplossing 😅
Alle reacties Link kopieren
ik zag nog niet lang geleden een reclame over een heel makkelijk middel.
ben alleen vergeten hoe die heette.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
17-01-2020 08:19
ik zag nog niet lang geleden een reclame over een heel makkelijk middel.
ben alleen vergeten hoe die heette.
:HA:
Alle reacties Link kopieren
ja dat was vermoedelijk licener
https://www.kruidvat.nl/licener-anti-lu ... /p/4966319
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
sorry van mijn hoofdletters; ik kan niet bij de shifttoets.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
Stokstaartje123 schreef:
17-01-2020 07:24
Daar was ik al bang voor.. dan moet alles er maar uit. Zat er helaas net in dus had gehoopt op een andere oplossing 😅
Echt heel erg balen want het zetten is al duur, ook al heb je het haar al. Ik hoop dat de kapper je een beetje een mooie deal kan geven. En niet te gauw herplaatsen, eerst zeker weten dat iedereen van het gezin hoofdluisvrij is. Vreselijke beestjes. Brrrrr. Toen ik erachter kwam dat ik ze had heb ik niet meer kunnen slapen die nacht.
Alle reacties Link kopieren
wat een bespottelijke prijs overigens; 17 euro.
dan mag het wel écht wonderbaarlijk helpen.
ik zou reviews zoeken.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Alle reacties Link kopieren
retrostar schreef:
17-01-2020 08:30
wat een bespottelijke prijs overigens; 17 euro.
dan mag het wel écht wonderbaarlijk helpen.
ik zou reviews zoeken.
Vooral als je in de reviews leest dat bij echt lang haar een verpakking niet genoeg is. Als je dan ook het hele gezin voor de zekerheid wilt behandelen...
En in dat niet kammen geloof ik niet zo. Dat spul kan wel alles doden, maar die neten zitten behoorlijk vast. Dan loop je dus met een hoofd vol dode neten. :-(
Alle reacties Link kopieren
Jaa dat Licener spul heb ik besteld! Komt vanmiddag binnen. Nu eerst een zooitje dimeticon erdoorheen. Wat een vreselijk iets is dit toch. En ik haaaaaat mijn haar zonder extensions denk dat ik dat nog t ergste van alles vind hahaha.
Ze hebben ook spul bij de Action. Schijnt net zo goed te zijn.

Succes TO. Ik weet wat voor een ellende het is.
Echt twee weken blijven kammen en over een dag of 9 nog een keer het spul in je haren doen.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou het wel weten, tondeuze, scheermes en helemaal kaal maken. Geen haar, geen luizen, simpel. Voor mij nu makkelijk praten, haar is er toch af. Toen ik nog lang haar had, no way.
fietsen varen vrouwelijk doen
Afgaande op de topictitel:

- Je extensions belangrijker vinden dan luizenvrij door het leven gaan :?:
Alle reacties Link kopieren
zeefietser1 schreef:
17-01-2020 10:33
Ik zou het wel weten, tondeuze, scheermes en helemaal kaal maken. Geen haar, geen luizen, simpel. Voor mij nu makkelijk praten, haar is er toch af. Toen ik nog lang haar had, no way.
Ja, maar jij bent een man die af en toe vrouwenkleding draagt. Dat is zeg maar niet te vergelijken met daadwerkelijk een vrouw zijn. Alsof een man advies geeft bij menstruatie pijn, of zegt dat hij weet hoe bevallen voelt.
Lemon_Pledge schreef:
18-01-2020 08:15
Ja, maar jij bent een man die af en toe vrouwenkleding draagt. Dat is zeg maar niet te vergelijken met daadwerkelijk een vrouw zijn. Alsof een man advies geeft bij menstruatie pijn, of zegt dat hij weet hoe bevallen voelt.
Ik ben wel een vrouw, dus ik herhaal mijzelf maar even:
- Je extensions belangrijker vinden dan luizenvrij door het leven gaan ?
Alle reacties Link kopieren
Het zou maar zo kunnen dat TO rond de 900 euro heeft uitgegeven aan haar haar, dan hoop je wel op betere opties i.p.v. direct eruit halen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven