Mode & Beauty alle pijlers

Droogshampoo, is het wat ?

20-01-2020 20:31 32 berichten
Hoi dames ,

Heeft er iemand ervaring met droogshampoo?
Ik heb het nooit gebruikt en overweeg die van Waterclouds te kopen .

Mvg
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik het soms. Als ik door omstandigheden echt geen tijd heb om haren te wassen. Of als ik het verkeerd had ingeschat en mijn haar s ochtends toch net iets vetter is dan gedacht.

Ik gebruik dan Andrelon. Werkt prima, kan ik er die dag toch nog even mee door :-).
L'Oréal ook gehad en was ook oké.
Ik gebruik die van het Kruidvat merk (blond versie)
Ook hier omdat ik het dan net verkeerd heb ingeschat.... erg handig!
anoniem_64c7a49a715d3 wijzigde dit bericht op 20-01-2020 20:46
3.36% gewijzigd
Ja, Kruidvat is en een van de goedkoopste en een van de beste, Sommige duurdere laten te veel 'wit' achter.
Dan ga ik in ieder geval niet die van twintig euro kopen denk ik.
Die van batiste vind ik erg fijn .
Yildizlar schreef:
20-01-2020 20:51
Die van batiste vind ik erg fijn .
Ik niet, te veel poeder.
Alle reacties Link kopieren
Ik vind die van Batiste ook heel fijn. Poeder met je handen even door je haar schudden geeft bij mij juist een mooi effect

Andrelon is wel prima, Kruidvat wat minder, m’n haar blijft daar te vet van.
Alle reacties Link kopieren
we hebben het in huis, maar ik gebruik het echt voor nood (dus 1x per jaar) ben geen fan
Alle reacties Link kopieren
Ik gebruik het ook wel eens. Bij verkeerd ingeschat, maar ook (tip van de kapper) als ik uitgebreid ga stylen ivm uitje ofzo, geeft een lekkere volumeboost!
snoepzak schreef:
20-01-2020 21:18
Ik gebruik het ook wel eens. Bij verkeerd ingeschat, maar ook (tip van de kapper) als ik uitgebreid ga stylen ivm uitje ofzo, geeft een lekkere volumeboost!
Ohjaaaa! Dan gebruik ik het ook!

Btw ze zijn nu ook in de aanbieding bij de kruidvat en ze kosten al niet veel dus een keer proberen?
Ik was nu mijn haar iedere dag maar dat is slecht zegt men.
Ik moet nu eerst leren “ afbouwen” met wassen.
Ik gebruik die van Aussie wel eens. Is heel fijne. Batiste vind ik ook teveel poeder in zitten en laat een wit grijzige waas achter in mijn donkerblonde haar.

Gebruik het om op te frissen als ik geen tijd of zin heb om te wassen. Ik was bijna elke dag m’n haar, meestal in de avond. Maar als ik het een keer s ochtends doe dan doe ik de ochtend erna droogshampoo en was het daarna weer in de avond.
Alle reacties Link kopieren
Ik was mijn haar 1x per week, en vind droogshampoo geweldig! Halverwege de week even goed sprayen, en mijn haar kan ik dan goed opsteken (voor mijn werk draag ik het strak naar achter, en met droogshampoo "trekt" het minder) ook gebruik ik het vaak als ik veel volume wil hebben, heb van mezelf erg sluik dun stijl haar, dus kan het daar goed voor gebruiken. Ik gebruik zelf de droogshampoo van de drogist, geen duur spul oid.
Ideaal. Gebruik het soms als ik mijn haar hele dag los heb gehad en dus vaak door m’n haren ben gegaan met m’n handen= vet haar. Als ik in de avond dan nog weg moet, vind ik het praktisch spul. Heb blond, stijl haar en “vet” haar valt snel op.
Andrelon is hier favo.
Alle reacties Link kopieren
Gekopbloemen schreef:
20-01-2020 21:27
Ik was nu mijn haar iedere dag maar dat is slecht zegt men.
Ik moet nu eerst leren “ afbouwen” met wassen.
Ja ik hoor dit ook altijd, en op ig is nu een soort trend gaande onder ‘bekende’ vrouwen/influencers die uitleggen dat ze in een perfecte week hun haar al 7 dagen niet gewassen hebben. Maar ik vraag me echt af; hoezo zou je je haar niet lekker elke dag of om de dag wassen als jouw haar daar lekker op gaat? Who cares? Behalve je portemonnee misschien... ik ben eens gaan googelen maar krijg niet echt een duidelijk antwoord. Ik vraag me af of t wel zo slecht is als ‘men’ zegt.

Overigens gebruik ik ook droogshampoo, weet t merk niet, hij was vorige week in de aanbieding bij kruidvat weet ik wel. Mn haar ziet er daarmee prima uit, maar voelt wel erg stug en vet. Ik was t dus liever, maar als dat ff niet kan gebruik ik dat en dat js prima voor n dagje.
Alle reacties Link kopieren
nina210 schreef:
20-01-2020 21:37
Ja ik hoor dit ook altijd, en op ig is nu een soort trend gaande onder ‘bekende’ vrouwen/influencers die uitleggen dat ze in een perfecte week hun haar al 7 dagen niet gewassen hebben. Maar ik vraag me echt af; hoezo zou je je haar niet lekker elke dag of om de dag wassen als jouw haar daar lekker op gaat? Who cares? Behalve je portemonnee misschien... ik ben eens gaan googelen maar krijg niet echt een duidelijk antwoord. Ik vraag me af of t wel zo slecht is als ‘men’ zegt.
snap die trend ook niet zo (vraag me ook af, of die 'influencers' niet enorm naar Natte Hond ruiken in de regen)
en ik sport bijna dagelijks, dan is even wassen toch wel een must hoor
Brrrr 7 dagen niet wassen.
Ik voel me echt in zijn totaliteit vies als ik ook maar 1 dag mijn haar niet was.
Maar dat zit ongetwijfeld tussen mijn oren dat geloof ik ook wel.
:rofl: natte hond.
lilalinda schreef:
20-01-2020 21:38
snap die trend ook niet zo (vraag me ook af, of die 'influencers' niet enorm naar Natte Hond ruiken in de regen)
en ik sport bijna dagelijks, dan is even wassen toch wel een must hoor
Alle reacties Link kopieren
Er is ooit een periode geweest waarop ik mijn haar elke dag moest wassen, nu in een paar jaar tijd afgebouwd en mijn haar is er flink op vooruit gegaan. Ik heb hartstikke dun haar, en er viel van al dat wassen best veel haar uit, moest elke dag mijn borstel schoonmaken. Nu echt stukken minder sinds ik het zo weinig was.

Voel me af en toe wel een omaatje met mijn douchemuts, want douchen doe ik wel elke dag... Maarja, als het werkt 😊
Volgens mij heeft Dina Tokio al 4 weken heur haar niet meer gewassen.

Ik vind droogshampoo soms best praktisch en inderdaad het geeft volume.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
20-01-2020 20:51
Die van batiste vind ik erg fijn .
Die stinkt zo.
Alle reacties Link kopieren
De droogshampoo van Lush vind ik erg fijn. Dit is geen spray, maar een poeder dat je aanbrengt met je handen. Vind het altijd erg vervelend dat m'n hele kamer ruikt naar droogshampoo door zo'n spray.
Alle reacties Link kopieren
Deze vind ik heel fijn en stinkt niet.
Afbeelding

Die van Andrelon vind ik niks.
Momenteel heb ik eentje van Kruidvat en hij is ok.

Ik was mijn haren dagelijks en af en toe gebruik ik droogschampoo voor meer volume.
jane-ice wijzigde dit bericht op 20-01-2020 22:59
14.00% gewijzigd
Prrrr, mauw miawwwww.
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
20-01-2020 20:51
Die van batiste vind ik erg fijn .
Ik ook.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven