Mode & Beauty alle pijlers

Stomme joggingbroeken bij bepaalde mannen in Nederland

23-01-2020 23:24 63 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet hoe het jullie vergaat maar overal waar ik loop zie ik jongens en mannen, over het algemeen van niet Nederlandse komaf om het zo maar even te noemen, die 'gekleed' gaan in joggingbroeken. Of van die rare grijze huisbroeken. Soms van Zeeman, soms met een merk er op.

Wat is dat toch? Ik begrijp dat het lekker zit en dat je het thuis na het werk aanschiet. Maar om daar nou quasi stoer mee rond te gaan lopen, handen in de zak en krabbend aan de zak gaat zelf mij te ver.

Is het een financieel dingetje? Of is het iets dat stoer zou moeten zijn? Hoor je bij een bepaalde groep of stroming?

Wie helpt mij deze idiote kledingstijl te duiden.
Alle reacties Link kopieren
Het is bij een bepaalde doelgroep erg hip. Lekker fout broekje aan en een nog fouter Louis Vuitton schoudertasje om.
Ik vermoed dat de doelgroep dit stoer vindt. Net als die Balenciaga’s die ze eronder dragen. Die meer op botsauto’s lijken dan op schoenen. Vergeet de kekke gouden sieraden niet. Die maken het geheel ‘af’.
Alle reacties Link kopieren
Wat is dat toch? Dat oordelen over de kledingstijl en het uiterlijk van anderen?
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
doornroosje9 schreef:
23-01-2020 23:41
Wat is dat toch? Dat oordelen over de kledingstijl en het uiterlijk van anderen?
Mensen die beweren dat nooit te doen liegen.
Alle reacties Link kopieren
Campingsmoking, afschuwelijk!
Alcohol lost je problemen niet op, maar dat doen melk en water ook niet.
Alle reacties Link kopieren
Ammiedammie schreef:
23-01-2020 23:43
Mensen die beweren dat nooit te doen liegen.
Ik doe dat absoluut nooit. Dus ik lieg?

Fantastisch net, dat mensen dragen wat ze willen. Zou iedereen moeten doen.
Life is short. Eat dessert first.
Alle reacties Link kopieren
Het Mode beeld van de jaren 90 is al een x aantal jaar terug, en die trainingspakken zijn vrij duur als we het dan over echte merken hebben.

Willem waar maak je, je zo druk over koop zelf een....krab lekker aan je Zak voor hetzelfde geld loop je er ook dagelijks in.
:hihi: :hihi:
Minds are Like Parachutes, they Only Function when open #.
Alle reacties Link kopieren
over het algemeen van niet Nederlandse komaf om het zo maar even te noemen
,

Woon je tegen de Belgische of tegen de Duitse grens ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Ik draag ze soms samen met dit:

Afbeelding

Maar alleen bij het sporten, niet normaal gesproken. In combo met dat shirt vind ik ze goed staan.
anoniem_386559 wijzigde dit bericht op 23-01-2020 23:57
11.33% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Willem, je kunt dat best dragen tegenwoordig. Doe er een kekke plastic strandslipper onder met hagelwitte sokjes. Plaatje compleet.
Alle reacties Link kopieren
syntax18 schreef:
23-01-2020 23:54
Ik draag ze soms samen met dit:

Afbeelding

Maar alleen bij het sporten, niet normaal gesproken.
Oh nu we het daar toch over hebben, in de sportschool zie ik toch liefst een t-shirt tot over de biceps en dan niet een kindermaatje waardoor het meer een wet-t-shirt contest is. Yuk. Zo vulgair.
Alle reacties Link kopieren
Kom je nu mee. Dat is alweer een hele tijd in zonder jongeren.
En jij was dus duidelijk ook geen jongere in de jaren 90, anders had je er niks vreemds aan gevonden.
Alle reacties Link kopieren
Lekker broekje voor op de brommer Willem.
wij slapen nooit.
Alle reacties Link kopieren
https://man-man.nl/stijlvolle-joggerpants-dragen/


Pffff, zelfs de WE verkoopt ze, hoor.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Zit gewoon beter dan de doorsnee jeans.

En je boxer is tenminste niet continu zichtbaar.
Ach de een houdt van pothelmpjes, een ander van joggingbroeken.

Smaken verschillen.
Alle reacties Link kopieren
Mermedina schreef:
23-01-2020 23:57
Oh nu we het daar toch over hebben, in de sportschool zie ik toch liefst een t-shirt tot over de biceps en dan niet een kindermaatje waardoor het meer een wet-t-shirt contest is. Yuk. Zo vulgair.
Zeg dat wel. Wat een brrrrrrr shirt is dit. In de sportschool en erbuiten.
.
Vreselijke ‘mode’ inderdaad voor een bepaald type (waar ik onmogelijk op zou kunnen vallen).
Alle reacties Link kopieren
Die jongens zijn erg groot geschapen, dan zitten strakkere broeken niet fijn.
Alle reacties Link kopieren
Ik weet niet of het jaar in de Nick je geboortejaar is? Want dan had je gedurende je leven toch al regelmatig sportkleding voorbij zien komen in de mode. Wat dacht je van die glimmende wielrenbroekjes (ergens eind jaren 8, begin 90)? Of de Australian trainingspakken een paar jaar later? Knetterduur maar o zo hip. In mijn jeugd had je ook nog van die fel gekleurde trainingspakken van een soort parachutestof.
En als het je om de huispakkenlook gaat: we hebben ook een hele tijd in van die broeken met zo’n kruis op je knieën gelopen. Wij noemden dat Housebroeken (house van de housemuziek). En een paar jaar terug de huispakken van Roy Donders waar iedereen ook buitenshuis mee liep.

Wij zijn hier niet van die ‘bepaalde bevolkingsgroep’ waarvan ik denk dat jij die bedoelt (wat een hokjes).
Wij zijn wel van Nederlandse komaf, geen tokkievolk, geen gelddingetje. Een van mijn kinderen loopt ook het liefst dagelijks in Joggingbroek. Ik vind het best! Ze hangen overigens gewoon tussen de jeans in de meeste gewone kledingwinkels waar we komen. Bij de WE bijvoorbeeld.

En heel eerlijk: ik ben die skinny broeken zo ontzettend beu! Ik kijk er naar uit dat er ook voor ‘moeders’ iets komt dat comfortabeler zit! (Want je moeder in een joggingbroek.... dát kan volgens mijn pubers dan weer niet!)
Het is ijskoud en dan dragen ze ook nog eens geen sokken.

Zelf ben ik helemaal joggingbroekfanaat geworden. Ik slaap erin en ik loop erin op straat.
Maar laatst toen ik een bakkie ging doen trok ik er toch maar snel een spijkerbroek over, want vond die camo wel een beetje erg volks met mn nepbontkraagje.

Ik zie er soms lopen waarvan ik denk, bah bah. Andere keer zie ik er lopen waarvan ik het leuk vind staan.
moizer schreef:
24-01-2020 06:57

Kan het wel in de mode zijn of bij de WE hangen, wil nog niet zeggen dat je het allemaal mooi hoeft te vinden.
Waarom ik ze draag, sommige zijn lekker goedkoop en zitten zacht aan de benen en niet strak om je buik. En ben je lui dan kan je er ook zo mee je nest in duiken.

Maar ik ben geen bepaalde man, dus heb je niet zoveel aan mijn antwoord.
Alle reacties Link kopieren
moizer schreef:
24-01-2020 06:57
Ik weet niet of het jaar in de Nick je geboortejaar is? Want dan had je gedurende je leven toch al regelmatig sportkleding voorbij zien komen in de mode. Wat dacht je van die glimmende wielrenbroekjes (ergens eind jaren 8, begin 90)? Of de Australian trainingspakken een paar jaar later? Knetterduur maar o zo hip. In mijn jeugd had je ook nog van die fel gekleurde trainingspakken van een soort parachutestof.
En als het je om de huispakkenlook gaat: we hebben ook een hele tijd in van die broeken met zo’n kruis op je knieën gelopen. Wij noemden dat Housebroeken (house van de housemuziek). En een paar jaar terug de huispakken van Roy Donders waar iedereen ook buitenshuis mee liep.

Wij zijn hier niet van die ‘bepaalde bevolkingsgroep’ waarvan ik denk dat jij die bedoelt (wat een hokjes).
Wij zijn wel van Nederlandse komaf, geen tokkievolk, geen gelddingetje.

Als 'iedereen' in jouw directe omgeving housebroeken, Australians en Roy Donders droeg, dan ben je toch echt wel van een 'bepaalde bevolkingsgroep'.
.
Alle reacties Link kopieren
Ik zie het nooit, maar mijn pubers zeggen me, dat het (zelfs op school) gewoon gevonden wordt (en nee Willem, niet alleen door buut'nlanders, hele brave VWO6-Timmen dragen ze ook)

Moet zeggen, dat als ik uit de sportschool kom en wat boodschappen nodig heb, ik ook in sportkleding de AH binnenwip

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven