Mode & Beauty alle pijlers

35-45jr, wat kan echt niet meer..?

31-01-2020 08:56 329 berichten
Alle reacties Link kopieren
Croptops 🧐🤪
Minirok 🤔
Fluoriserend shirt....🤯

Nee maar ik merk wel dat nu ik in het bovenstaande hokje val ik sommige kleding gewoon niet meer aan kan doen zonder enige vorm van gêne.
Hoe zit het met jullie?
Andere leeftijden mogen natuurlijk ook reageren. :sherlock:
Persoonlijk vind ik een hele korte rok en shirts met/van trademarks erop niet kunnen.

Maar wie ben ik.

Live and let live..
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 33 en ik vind korte rokjes nog wel kunnen. Maar ik moet nog 2 jaar voor ik 35 ben, dus wie weet ;) bij mij is een rok trouwens al snel kort, omdat ik heel lange benen heb.
Alle reacties Link kopieren
ik (verkeerde kant van de 45 trouwens) heb een goed lichaam, traint er ook hard voor. Maar draag zomers geen rokken boven de knie. In de winter met panty wel
Heel soms word ik bijgestuurd door puberdochters, "doe maar niet mam", maar komt vaker voor, dat ze kleding 'lenen'. Dus ergens doe ik het nog wel goed.
Alle reacties Link kopieren
Croptops ben ik het wel mee eens...
Verder zou ik het zo niet weten.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben begin 40 en draag nog wel rokjes net boven de knie, maar nog korter vind ik niet meer kunnen. Crop tops vind ik meer van je figuur afhangen. Als je 20 bent en niet slank en strak, vind ik het een no go. Ben je 45 en afgetraind à la Doutzen Kroes (al is die wat jonger) vind ik het prima kunnen, mits je er een wat hogere broek of rok onder draagt en geen heupbreuk.

Fluoriserend kan gewoon, lekker dragen wat je zelf wilt. Het gaat vaak meer om je maat/figuur dan je leeftijd vind ik. En ordinair is altijd ordinair, of je nou 18 bent of 50.
Alle reacties Link kopieren
maar er zijn ook kledingstukken die ik boven (of ander) een bepaalde maat ook niet meer geschikt vind, dat is vaker doorslaggevend dan leeftijd
lilalinda schreef:
31-01-2020 09:05
maar er zijn ook kledingstukken die ik boven (of ander) een bepaalde maat ook niet meer geschikt vind, dat is vaker doorslaggevend dan leeftijd
Eens. Ik heb denk ik zo'n maat en sommige dingen doe ik echt niet aan.
Zoals leggings, of nep leren broeken.
Echt geen gezicht.

Broeken met veel scheuren draag ik trouwens ook niet.
lilalinda schreef:
31-01-2020 09:05
maar er zijn ook kledingstukken die ik boven (of ander) een bepaalde maat ook niet meer geschikt vind, dat is vaker doorslaggevend dan leeftijd
Dit. Hangt meer van maat/figuur af.
Denk dat leeftijd daar weinig mee te maken heeft. Vrouw van 45 met slank figuur kan prima een wat korter rokje dragen toch?
Soms zie ik om mij heen dames in de leeftijdscategorie 28-33 jaar met korte rokjes, en dan denk ik, nee doe maar niet. Hangt meer van je lichaamsbouw dan van je leeftijd af.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 40, ben erg slank en heb een platte, redelijk gespierde buik, maar croptops zou ik niet meer aantrekken, dat heb ik eigenlijk na mijn tienertijd al niet meer echt gedragen. Rokjes boven de knie nog wel. Fluorescerend vind ik gewoon een kwestie van smaak en niks met leeftijd te maken hebben.
Don't waste your time on jealousy,
Sometimes you're ahead, sometimes you're behind.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
31-01-2020 09:05
maar er zijn ook kledingstukken die ik boven (of ander) een bepaalde maat ook niet meer geschikt vind, dat is vaker doorslaggevend dan leeftijd
mee eens.
Moet er nog wel even bij zeggen dat ik het nog belangrijker vind dat je dan in ieder geval de juiste maat draagt en je bijvoorbeeld niet in een veel te kleine hotpants moet proberen te persen.

Ik vind verder nog een heleboel maar mijn mening is gelukkig geen feit.
Ik vind die kledingstukken op geen enkele leeftijd leuk.

Net als Uggs. Maar die vind ik dan extra sneu als je de 30 voorbij bent.
Alle reacties Link kopieren
Ik ben 45 en lees mee of ik heel snel dingen weg moet gooien :proud:
Ik ben 47 en draag wat mij goed staat.
Ben al dik en erg (overdreven) curvy. Dus een wijdere crop top met een mom jeans staat juist wel leuk.
Korte rok tot de knie ook, langer doet niks voor me, tenzij 's zomers dunne stof en dan heel lang.
Strak met pofmouwtjes ook een hit.
Ja dan zie je dat ik grote borsten heb en een buik maar die zie je altijd wel, zolang het niet extra benadrukt wordt vind ik het best.
Ik heb geen zin om als een bejaarde door het leven te moeten in onflatteuze kleding, dat past niet bij me.
Al pas ik wonderbaarlijk goed in bepaalde funky jurkjes van bejaarden uit de jaren 90 :rofl:..
Alle reacties Link kopieren
Ik draag geen rokken maar wel jurken in de zomer, allemaal boven de knie cm tot 8 a 10. Als je vrij lange benen hebt kom je daar al gauw op uit en het interesseert me echt helemaal niets. Alsof je meteen je knieën moet bedekken als je de 30 gepasseerd bent ofzo. Zodra ze er niet meer uit zien ga ik er over nadenken maar tot die tijd lekker boven de knie.
Alle reacties Link kopieren
Wat echt niet meer kan? Je druk maken over wat wel en niet kan. Lekker dragen wat je leuk vindt.
Later is nu
MarvelousMrsMaisel schreef:
31-01-2020 09:10
Ik vind die kledingstukken op geen enkele leeftijd leuk.

Net als Uggs. Maar die vind ik dan extra sneu als je de 30 voorbij bent.
Hahaha die draag ik dan soms wel weer. Maar ben 31, zit op de grens :proud:.
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
31-01-2020 09:03
ik (verkeerde kant van de 45 trouwens) heb een goed lichaam, traint er ook hard voor. Maar draag zomers geen rokken boven de knie. In de winter met panty wel
Heel soms word ik bijgestuurd door puberdochters, "doe maar niet mam", maar komt vaker voor, dat ze kleding 'lenen'. Dus ergens doe ik het nog wel goed.


Hoor ik hier ook wel eens en dan ook op gedrag :P
46. Draag veelal rokken. Maar altijd tot op of net over de knie. In de winter wel eens korter maar alleen met een dikke maillot en lange laarzen. Maat 36.
Ook zal je nooit ook maar een stukje decollete zien bij me. Vroeger soms een beetje. Nu nooit meer. Een strakke leren broek draag ik wel gerust (met mooie laarsen, maar altijd met iets erop wat over mijn billen valt.

Crop tops zijn een no go vind ik
anoniem_387659 wijzigde dit bericht op 31-01-2020 09:14
4.37% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Hm, ik zag laatst een vrouw van rond de 45 met van die Famke Louise vlechten, een hippe trainingsbroek en van die dikkezolen gympen. Aan haar figuur lag het niet, maar vond het er toch aanstellerig uitzien. Denk dat ze iets teveel meeging in de stijl van haar tienerdochter, die liep er namelijk vergelijkbaar gekleed naast.
Dat kun je niet zo stellig zeggen. Het gaat om het totaalplaatje. Een crop top met een ribcage jeans kan prima. Een minirok met dikke panty en lang vest vaak ook.
Wat echt niet meer kan? Geen idee. Laat mensen lekker dragen wat ze willen.
Nou ik draag met met grotere maat en 35+ rustig rokken boven de knie hoor. Kom nou. Ik hoef geen tent aan omdat ik maar 44 heb.
Alle reacties Link kopieren
Zelf overigens 40 en ik draag doorgaans een beetje nette kleding op het werk. Jurkjes tot op de knie (die wel aansluitend zijn aan mn figuur) pantalons met een blouse of een top met blazer. Meestal hakken en oorbellen erbij. Op feestjes ook wel kortere jurkjes met een donkere panty. Thuis juist lekker een skinny jeans met een vest of t shirt. Ik ben slank, maar heb niet (meer) de behoefte om heel veel bloot te laten zien.
honingdropje2 wijzigde dit bericht op 31-01-2020 09:20
0.24% gewijzigd

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven