Mode & Beauty alle pijlers

Wat te dragen?

04-02-2020 19:23 20 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik ben een vrouw eind 20.
Te oud en te vol voor de shirtjes zonder onderkant bij de H&M.
Ik kon voorheen wel goed slagen bij de M&S, maar door omstandigheden ben ik daar nu weer net te slank voor. Vaak heb ik de M nodig en die hangt er dan bijna nooit.
Daarbij komt dat ik het steeds meer oubollige meuk begin te vinden wat ze daar verkopen.
Als ik dan een keer een leuke trui koop ergens, is het na 3 x dragen een vormeloze tent geworden, terwijl dat bij het passen niet zo leek.
Ik ben dus een beetje gefrustreerd en weet niet goed meer waar ik moet zoeken.
Iemand goede suggesties qua winkels? Kwaliteit? Ik wil best wat meer betalen voor kleding als dat ook echt verschil maakt.
Hoe doen jullie inspiratie op?

Ik vind comfort trouwens ook best belangrijk, ben geen type die zich in strakke koker rokken hijst en de hele dag d'r adem in zit te houden.
Alle reacties Link kopieren
Zara wellicht?

en truien voorzichtiger wassen, het kan echt
Alle reacties Link kopieren
Shirts zonder onderkant? Wat moet ik me daar bij voorstellen?

Ik laat me eens in de zoveel van alles in de handen drukken door of een verkoopster of een vriendin.
De shoeby heeft vaak ook wel leuke dingen.
Alle reacties Link kopieren
Ga maar eens kijken in de H&M, de helft houdt op boven je navel...
Alle reacties Link kopieren
Wat draag je wel?

Waar ik slaag is o.a. Norah, Tally-ho, Only, Vila, Geisha, Vera Moda, voor pakken Esprit. Mbt synthetisch wel viscose de rest is van die zweet kleding en draag ik niet.
viva-amber wijzigde dit bericht op 04-02-2020 19:36
26.60% gewijzigd
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Alle reacties Link kopieren
Er is veel meer tussen de M&S en de H&M. Je hebt vast wel een vriendin die je kan helpen met shoppen, ga een dagje naar een grote stad en kijk overal behalve H&M en M&S ;) Dan komt het echt goed. Overigens vind ik je nog te jong voor M&S, en moet je nietje lijf haten om te kunnen shoppen. ;)
'Happiness is only real when shared'.
Alle reacties Link kopieren
Only, Vero Moda, Esprit en de WE zijn mijn vaste adressen. Met de WE momenteel als populairst, daar vallen alle shirts heel prettig hetzelfde qua maat (de ene M is gelijk aan de andere), dus kan ik ook nog eens wat online bestellen of zonder passen meenemen.

Only en Vero Moda zijn wat meer casual, WE en Esprit hebben ook heel geschikte meer zakelijke kleding (koop ik dus veel werkkleding).
Wat betreft truien.
Ik zou een zelfgebreide trui op Etsy kopen.
https://www.etsy.com/nl/search/handmade ... ion&page=1
Als een trui je bevalt, kan je bij diezelfde shop een vest kopen.
In welke stad/regio woon je?
010, 020, 030?
Alle reacties Link kopieren
040
Alle reacties Link kopieren
ik koop veel only en We, en sinds kort ook de Norah.
Don't cry, buy a bag and move on.
Vanila heeft verrassend genoeg grotere maten.
Alle reacties Link kopieren
C&A misschien? Veel soorten kleding inverschillende maten en stijlen.
Online shoppen bij bijv. Bonprix
Alle reacties Link kopieren
Ik heb me door Zalon van zalando in t (zakelijk) nieuw lagen steken van de week. Opvallend mooi en.leuk spul.

Esprit, only, vero moda, g-star.
Soms Tommy Hilfinger voor duurdere mooie items.
A lijn jurkjes en rokjes via top vintage (net niet basic zwart, spijker enz)
apatura wijzigde dit bericht op 04-02-2020 20:34
0.19% gewijzigd
Been there, done that, got the T-shirt.
King Louie, WE, Only
Dansenaanzee schreef:
04-02-2020 19:52
040
Suzi Vasques Dias (personal shopper) winkelt meestal in Den Bosch.
Kijk maar eens op haar Instagram naar de foto's van haar outfits.
Ze zet er ook de winkels bij.
https://www.instagram.com/suzi_personalshopper/
Als je goed bent in snuffelen en tussen de zooi de pareltjes vinden moet je naar TK maxx, zit ook in jouw stad.
En verder ben ik altijd fan van wehkamp. Lekker veel bestellen, achteraf pas betalen wat je gehouden hebt. Nooit gedoe met retouren enzo.
Alle reacties Link kopieren
Hobbelster schreef:
11-02-2020 19:33
Als je goed bent in snuffelen en tussen de zooi de pareltjes vinden moet je naar TK maxx, zit ook in jouw stad.
En verder ben ik altijd fan van wehkamp. Lekker veel bestellen, achteraf pas betalen wat je gehouden hebt. Nooit gedoe met retouren enzo.
nou pas maar op voor het nieuwe beleid dan. ik ben denk ik al 25 jaar lid, heb toevallig de laatste 2 bestellingen helemaal geretourneerd en dat doe ik eigenlijk nooit. krijg ik een mail dat als ik de volgende bestelling weer retourneer ik niet meer op rekening mag bestellen, dus niet meer achteraf betalen. nou dag dag wehkamp voor mij dus...
Don't cry, buy a bag and move on.
Alle reacties Link kopieren
daenerys79 schreef:
12-02-2020 22:04
nou pas maar op voor het nieuwe beleid dan. ik ben denk ik al 25 jaar lid, heb toevallig de laatste 2 bestellingen helemaal geretourneerd en dat doe ik eigenlijk nooit. krijg ik een mail dat als ik de volgende bestelling weer retourneer ik niet meer op rekening mag bestellen, dus niet meer achteraf betalen. nou dag dag wehkamp voor mij dus...
:-o

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven