Mode & Beauty alle pijlers

tijdelijke tattoo Indianen thema

10-02-2020 14:20 54 berichten
Misschien niet onder de juiste pijler!

Ik ben opzoek naar tijdelijke tattoo plaatjes (geen Henna) wat ik bij een indianen outfit zou kunnen matchen (carnaval;) )

via ali enz wil ik niet bestellen omdat ik niet zeker weet of het dan optijd aankomt.

wie heeft er tips waar ik deze kan halen..... Carnavals winkel heb ik gekeken maar daar was niet wat ik zocht qua thema.

Al vast bedankt!

Alaaf
Alle reacties Link kopieren
Zoek je echt wat 'moois' of meer iets als grap?

Indien wat moois; Misschien even Googelen op 'Festival Tattoo'. Dan krijg je veel van die metallic tattoo's. Veel pijltjes en kringen e.d. Wel wat aan de prijzige kant, maar wellicht als je even door zoekt (heb ik niet gedaan nu) kun je ze ook wel voor minder vinden.
Wat heeft je voorkeur, een indiaan, een dier, zo'n dromenvanger?
En wat mag het kosten?
En welk formaat?
https://www.ebay.nl/itm/Tatouages-Tempo ... SwveRbi7tU

Afbeelding

10x6, niet zo groot.
Pastelblauw schreef:
10-02-2020 14:24
Zoek je echt wat 'moois' of meer iets als grap?

Indien wat moois; Misschien even Googelen op 'Festival Tattoo'. Dan krijg je veel van die metallic tattoo's. Veel pijltjes en kringen e.d. Wel wat aan de prijzige kant, maar wellicht als je even door zoekt (heb ik niet gedaan nu) kun je ze ook wel voor minder vinden.
Leuk zou zijn als het niet te goedkoop uitziet. Ik had inderdaad ook gezien dat de meeste wel prijzig zijn voor een velletje ;(
Niq schreef:
10-02-2020 14:25
Wat heeft je voorkeur, een indiaan, een dier, zo'n dromenvanger?
we hebben een indianen outfit, dus iets wat erbij past als zijnde accesoire.

Het mogen losse dingen zijn voor om de pols of iets dergelijks.

thanks!
Op deze website kun je allerlei plaktattoos bestellen.

www.tattooforaweek.com

Snelle verzending zag ik (binnen 24 uur) dus zeker op tijd.
Ik zag deze bij Bol.com maar helaas niet meer leverbaar.

Misschien wel handig als inspiratie.

Afbeelding
Of iets met Smink doen.
Daarmee kun je ook prima van die patroontjes op je armen schilderen.

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Valt dit niet onder racisme?
Alle reacties Link kopieren
Theamuts schreef:
10-02-2020 15:39
Valt dit niet onder racisme?
:HA:
Theamuts schreef:
10-02-2020 15:39
Valt dit niet onder racisme?
Dan stuur de politie maar langs met carnaval dan kunnen ze mooi wat bonnen schrijven :rofl:
In Utrecht werd er een indianen en cowboy feestje voor kinderen afgelast om die reden
Kun je niet als zwarte piet gaan? Toch veel leuker?
Theamuts schreef:
10-02-2020 15:39
Valt dit niet onder racisme?
Nee dit is cultural appropriation
Theamuts schreef:
10-02-2020 15:47
Kun je niet als zwarte piet gaan? Toch veel leuker?
Denk je dat ze de carnavals optochten gaan aflasten omdat mensen verkleed gaan als stereotypen?
Alle reacties Link kopieren
boterhammie schreef:
10-02-2020 16:01
Denk je dat ze de carnavals optochten gaan aflasten omdat mensen verkleed gaan als stereotypen?
Die in Aalst (Belgie) mag zich in elk geval geen immaterieel cultureel erfgoed van Unesco meer noemen na vorig jaar...

Meer on topic: kan je niet met een (zelfgemaakt) sjabloon en schmink aan de slag?
Maartje2016 schreef:
10-02-2020 16:06
Die in Aalst (Belgie) mag zich in elk geval geen immaterieel cultureel erfgoed van Unesco meer noemen na vorig jaar...

Meer on topic: kan je niet met een (zelfgemaakt) sjabloon en schmink aan de slag?
Ik denk dat bij ons in het dorp daar niet zo naar gekeken zal worden :)

Ik denk dat het inderdaad sjablonen gaan worden, de tattoo's zijn me toch wat te prijzig voor 1 malig gebruik
Theamuts schreef:
10-02-2020 15:39
Valt dit niet onder racisme?
Ja. Het is in ieder geval gênant. Hoe haal je het in je hoofd en dan ook nog van die domme tattoos erbij willen.
Afbeelding
Het-groepje schreef:
10-02-2020 17:08
Afbeelding
Sorry als ik iemand hier mee voor het hoofd stoot, blijkbaar hebben mensen hier echt "last" van

Maar ik ga toch gewoon 👍
Alle reacties Link kopieren
boterhammie schreef:
10-02-2020 17:44
Sorry als ik iemand hier mee voor het hoofd stoot, blijkbaar hebben mensen hier echt "last" van

Maar ik ga toch gewoon 👍
Ja joh wat kan jou het schelen. Lekker verkleden als iemand uit een bevolkingsgroep die systematisch uitgeroeid is en nog steeds te maken heeft met geweld en discriminatie. Lachen man.

Misschien volgend jaar gaan als een jood in auswitz? Ook leuk!
boterhammie schreef:
10-02-2020 17:44
Sorry als ik iemand hier mee voor het hoofd stoot, blijkbaar hebben mensen hier echt "last" van

Maar ik ga toch gewoon 👍
Geen sorry zeggen als je eigenlijk schijt hebt, dan ben je on top of alles wat je hier laat blijken ook nog eens hypocriet. Gewoon staan voor wat je doet joh.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven