Mode & Beauty alle pijlers

Alleen toner bij kapper laten zetten?

12-02-2020 17:02 17 berichten
Hoi, ik heb ongeveer een half jaar geleden mijn haar van blonde highlights naar donkerblond geverfd (mijn natuurlijke haarkleur). Nu is het zo dat de geverfde kleur een stuk warmer is als mijn eigen haarkleur (mijn uitgroei dus). Aangezien ik al vaker mijn haar heb geverfd, zou ik inmiddels wel weer zo dicht mogelijk bij mijn eigen haarkleur willen komen, zonder dat ik een paar jaar moet wachten.

Nu vroeg ik mij dus af of iemand van jullie mij raad kunt geven over een toner over mijn geverfde haar te laten zetten. Of dat nut heeft en of dat bij de kapper kan? (alleen een toner)

https://www.mupload.nl/img/nwnfqh92sl4.jpg

https://www.mupload.nl/img/6vx76ae8y.jpg

Hierbij 2 foto's hoe mn haarkleur er nu ongeveer uitziet.
Alle reacties Link kopieren
Misschien zilver shampoo proberen?
chocolol schreef:
12-02-2020 17:05
Misschien zilver shampoo proberen?
Dat heb ik al eerder een keer geprobeerd maar daar kwam helaas niet het gewenste resultaat uit.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou mezelf ellende besparen en voor het gemak van de kapper gaan, laat die het gewoon in de juiste kleur verven en klaar ben je.
Alle reacties Link kopieren
Ziet er prima uit; ik zou het zo laten en je hoeft volgens mij niet te wachten op de uitgroei want zoals het nu is staat het ook goed.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
12-02-2020 19:20
Ziet er prima uit; ik zou het zo laten en je hoeft volgens mij niet te wachten op de uitgroei want zoals het nu is staat het ook goed.
Op dit moment valt de uitgroei inderdaad nog niet heel erg op omdat de uitgroei nu nog niet heel groot is. Maar ik denk dat hoe groter mijn uitgroei word, hoe duidelijker het te zien word.

Ik denk dat ik het zelf eerst ga proberen om er een toner oid overheen te doen.

Iemand die toevallig een goede toner weet?
Ik zou toch echt zilvershampoo aanraden. Het verschilt nogal per merk. Het merk provoke, gewoon van de kruidvat, kan ik wel aanraden. 5 minuten in laten trekken. Geeft dat niet het gewenste resultaat, dan 10 minuten.

Ik ben met dat spul naar grijs/wit gekomen vanuit geblondeerd, gelig haar. Dan sliep ik gewoon een nacht met die shampoo in mijn haar, goede conditioner eroverheen et voila!

Guhl en andrelon deden bijvoorbeeld vrijwel niks, schwarzkopf en kruidvat eigen merk wel maar toch een stuk minder.
GreenLadyFern schreef:
13-02-2020 12:03
Ik zou toch echt zilvershampoo aanraden. Het verschilt nogal per merk. Het merk provoke, gewoon van de kruidvat, kan ik wel aanraden. 5 minuten in laten trekken. Geeft dat niet het gewenste resultaat, dan 10 minuten.

Ik ben met dat spul naar grijs/wit gekomen vanuit geblondeerd, gelig haar. Dan sliep ik gewoon een nacht met die shampoo in mijn haar, goede conditioner eroverheen et voila!

Guhl en andrelon deden bijvoorbeeld vrijwel niks, schwarzkopf en kruidvat eigen merk wel maar toch een stuk minder.
Is het niet zo dat je tegen een oranje gloed, blauwe shampoo moet gebruiken? En tegen een gele gloed dus meer paars/zilvershampoo?
Alle reacties Link kopieren
Je zou de fudge shampoo clean blonde toner kunnen gebruiken.
Als je een koel effect wilt hebben in je haar . Deze neutraliseert ook de kopertinten in het haar.
De eerste keer even 3 minuten in laten werken en dan goed door wassen ..
En van die dunne plastic handschoenen erbij aan doen. Anders kleuren je handen mee.
Superhuisvrouw schreef:
13-02-2020 15:23
Je zou de fudge shampoo clean blonde toner kunnen gebruiken.
Als je een koel effect wilt hebben in je haar . Deze neutraliseert ook de kopertinten in het haar.
De eerste keer even 3 minuten in laten werken en dan goed door wassen ..
En van die dunne plastic handschoenen erbij aan doen. Anders kleuren je handen mee.
Dank voor uw reactie!
Alle reacties Link kopieren
Fanola no orange shampoo moet je hebben!
Alle reacties Link kopieren
tvp
-
Reiwa schreef:
16-02-2020 07:58
Fanola no orange shampoo moet je hebben!
Werkt die ook echt sterk genoeg? Of is het meer om een "lichtere" oranje tint eruit te halen?
Reiwa schreef:
16-02-2020 07:58
Fanola no orange shampoo moet je hebben!
Ik heb gezien dat het merk fudge ook een no orange shampoo heeft. Weet je toevallig welke van deze 2 beter is?
Alle reacties Link kopieren
Echt die van fanola. Wonderspul! (en een stuk goedkoper dan fudge) Bij johnbeerens is het vaak in de aanbieding.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb trouwens vooral de zilvershampoo van fanola én van fudge uitgeprobeerd, en fanola was toen veel beter. Van de fudge heb ik de orange versie nooit geprobeerd, maar dan fanola wel en dat werkte goed.
Reiwa schreef:
16-02-2020 22:44
Echt die van fanola. Wonderspul! (en een stuk goedkoper dan fudge) Bij johnbeerens is het vaak in de aanbieding.
Dank voor je hulp!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven