Mode & Beauty alle pijlers

Faillissement Didi

13-02-2020 21:03 67 berichten
Baal enorm dat Didi failliet is gegaan. Hoop dat ik zaterdag nog heen kan gaan. Maar wanneer sluiten de filialen?
Kan hier niets over vinden.
Webwinkel is al wel dicht.
Ik was vandaag bij een Didi waarop het raam stond dat hij de 17e dicht ging.

De winkel was wel al nagenoeg leeg.
Het is toch al weken bekend dat ze failliet zijn? Waarom ben je er niet eerder heen gegaan?
Bij ons was er ook al bijna niets meer.
Ik zal Didi absoluut niet missen. Ik vind dat ze het nog lang hebben volgehouden.
Ze zijn al weken failliet en ze hebben ook al weken uitverkoop. Deze week de laatste restjes, meeste winkels zijn al zo goed als leeg.
Alle reacties Link kopieren
https://retailtrends.nl/news/59430/geen ... gaan-dicht

Zeker jammer. Ik vorige week nog een aantal leuke dingen kunnen kopen heeft mij 225 euro gescheeld.
I’m doing superhero stuff. I’m staying focused. If anybody comes in here looking for trouble, oh, they’re going to meet my partners. We’re talking about paw and order.
Alle reacties Link kopieren
Die gaan we zeker niet missen, nu Miss Etam nog.
ik geef mn bek ook maar een douw
Madeliefjees schreef:
13-02-2020 21:20
Die gaan we zeker niet missen, nu Miss Etam nog.
MSmode eerst graag
Alle reacties Link kopieren
Mocht je niet slagen probeer dan wehkamp die zijn ook bezig met opruiming van de Didi artikelen
don't worry about getting older... you'll still do enough stupid things... only slower...
Madeliefjees schreef:
13-02-2020 21:20
Die gaan we zeker niet missen, nu Miss Etam nog.
Die gaat redelijk. Denk ook MS Mode en Steps. Mis ik zelf ook helemaal niks aan.
gizzmo-returns schreef:
13-02-2020 21:08
Het is toch al weken bekend dat ze failliet zijn? Waarom ben je er niet eerder heen gegaan?
Bij ons was er ook al bijna niets meer.
Er was mogelijk sprake van een herstart.
moonenz schreef:
13-02-2020 21:24
Mocht je niet slagen probeer dan wehkamp die zijn ook bezig met opruiming van de Didi artikelen
Bedankt voor de tip! Ga direct kijken.
Waarom moeten die andere winkels die hier genoemd worden ( Steps, M&S mode en Miss Etam ) ook failliet?
Omdat jij het niet mooi vindt mag een ander daar niets meer kopen?
Ik vind het ook niet mooi maar ...
anoniem_345475 wijzigde dit bericht op 13-02-2020 22:05
0.94% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Raresnijboon schreef:
13-02-2020 21:54
Waarom moeten die andere winkels die hier genoemd worden ( Steps, M&S mode en Miss Etam ) ook failliet?
Omdat jij het niet mooi vindt mag een ander daar ook niets meer kopen?
Ik vind het ook niet mooi maar ...
Dit inderdaad.
Als we zo flauw gaan zijn, mogen van mij de Primark en H&M failliet.

Een heel groot deel van mijn garderobe bestaat uit Didi kleding. Ik ga ze missen, vooral omdat het heel lastig is vergelijkbare kleding te vinden qua stijl, prijs en kwaliteit.

Ik was begin deze week in de winkel in mijn stad. Gewoon nog even neuzen in de laatste rekken kleding, de verkoopsters even gedag zeggen (het merendeel heeft gelukkig al een nieuwe baan gevonden) en uiteindelijk nog één mooie jurk gevonden.
Aanstaande maandag of dinsdag zijn ze voor het laatst open dacht ik. Hier tenminste.
Van mij moet helemaal niks. Ik denk dat zij de volgende zijn. Omdat ze niet lekker lopen.

Niet iedereen bedoelt hetzelfde als Madeliefje he?
Er blijven maar weinig zaken over voor vrouwen met iets meer dan maatje 38 en dat is een zeer kwalijke zaak.

Ik wil nog niet dood gevonden worden bij H&M en Zara en bij MissEtam al helemaal niet. Weet niet eens of ze wel iets in mijn maat verkopen.

Ik hoop echt dat MSmode blijft, anders kan ik straks helemaal nergens meer terecht voor redelijk frisse mode.
Alle reacties Link kopieren
Steps en promiss gaan al bijna alle winkels sluiten en gaan verder als webshop.

https://www.ad.nl/economie/massale-slui ... ~aa348f8a/
Sometimes I question my sanity, but the unicorn and gummy bears tell me I’m fine!
Ik vind het enorm jammer. Ik vond niet alles van didi mooi. Die wijde fladder kleren zijn niet mijn smaak en de jurken vond ik meestal matig. Maar het was een van de weinige winkels die voor 50 plus en geen maatje 38 goede kleding had in prachtige kleuren. De basis kledingstukken (broeken panty’s hemdjes shirts leggings) waren fijn en ook niet heel duur. Ik was gek op de shawls.
En niet geheel onbelangrijk was de kwaliteit. Ik heb dingen van Didi zoals vesten, rechte broeken en hemdjes die echt al jaren en jaren oud zijn. De kwaliteit was echt goed, want het is nog als nieuw.
Echt heel jammer dus.
Alle reacties Link kopieren
moonenz schreef:
13-02-2020 21:24
Mocht je niet slagen probeer dan wehkamp die zijn ook bezig met opruiming van de Didi artikelen
Klopt en de items waren er duurder dan waar ik ze vorige week voor kocht in de winkel.
Vorige week was de nieuwe collectie al 50% in de winkel, nu bij Wehkamp duurder.
Alle reacties Link kopieren
Madeliefjees schreef:
13-02-2020 21:20
Die gaan we zeker niet missen, nu Miss Etam nog.
Waarom? Je hoeft er niet te komen toch?
Alle reacties Link kopieren
Luci_Morgenster schreef:
13-02-2020 21:27
Die gaat redelijk. Denk ook MS Mode en Steps. Mis ik zelf ook helemaal niks aan.
Van Steps is ook al weken bekend dat die dicht gaan. Alleen de webshop blijft.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
13-02-2020 22:17
Er blijven maar weinig zaken over voor vrouwen met iets meer dan maatje 38 en dat is een zeer kwalijke zaak.

Ik wil nog niet dood gevonden worden bij H&M en Zara en bij MissEtam al helemaal niet. Weet niet eens of ze wel iets in mijn maat verkopen.

Ik hoop echt dat MSmode blijft, anders kan ik straks helemaal nergens meer terecht voor redelijk frisse mode.
Misschien is Zizzi iets voor je?
minnimouse schreef:
13-02-2020 22:47
Misschien is Zizzi iets voor je?
dankje, ik zal er eens kijken.

Edit: Nee, is niet echt iets voor mij.
Raresnijboon schreef:
13-02-2020 21:54
Waarom moeten die andere winkels die hier genoemd worden ( Steps, M&S mode en Miss Etam ) ook failliet?
Omdat jij het niet mooi vindt mag een ander daar niets meer kopen?
Ik vind het ook niet mooi maar ...
Omdat sommige forummers denken dat zij wel goede smaak hebben.
-Darkside- schreef:
13-02-2020 22:58
Omdat sommige forummers denken dat zij wel goede smaak hebben.
Nouhou, met wat ik allemaal in de loop der jaren voorbij heb zien komen hier...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven