Mode & Beauty alle pijlers

Fohn borstel

26-02-2020 11:19 19 berichten
Goedemorgen,

Heeft er iemand ervaringen met een automatische ronddraaiende fohn borstel? Ik overweeg er 1 te kopen maar weet niet welke. Ben ook niet zo’n google wonder mbt het zoeken van info.

Ik heb een boblijn dus ik denk dat een hele dikke borstel niet handig is. En ik hoorde iets over tandjes die ingedraaid kunnen worden zodat hij niet vast komt te zitten.

Iemand ervaring met zo’n ding?

Groetjes,
Anki
Alle reacties Link kopieren
ja! Ik heb er een en kan niet meer zo`n zonder.

Je haar moet al wel redelijk droog zijn maar dan werkt het top, kies er een die beide kanten op kan draaien, ik heb deze:

https://www.bol.com/nl/p/babyliss-be-li ... oductTitle
Alle reacties Link kopieren
deze heeft geen indraaiende tandjes maar vast zitten is vrijwel onmogelijk omdat mocht je beetje te ver doorgedraaid hebben, je weer de andere kant op kan draaien en dan is je haar meteen weer los. De borstel lijkt dik maar werkt prima, zeker met wat korter haar zoals een boblijn. Ik heb nu behoorlijk lang haar en ben nog steeds helemaal blij met dat ding, met korter haar kon ik echter wel meer effecten bereiken.
guppekop wijzigde dit bericht op 26-02-2020 11:44
0.24% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Ik heb dezelfde als guppekop.
Denk al een jaar of 7/8 ongeveer en hij doet het nog steeds supergoed.
Zowel wanneer ik mijn haar korter draag (Bob) als langer (tot Max net over mijn schouders)
Marktplaats in de gaten houden voor deze
Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Ik ook dezelfde als guppekop, geweldig ding!. Polijst mijn stijle haar, helemaal glad.
Alle reacties Link kopieren
grappig, 4 x dezelfde! Die moet je hebben dus ;-)
Ik heb er eentje van Rowenta (denk niet ik hem nog kan vinden, is al 10 jaar oud) en gebruik hem bijna iedere dag. Bij die van mij zit een brede en een smalle borstel en gebruik voor mijn bob eigenlijk altijd de brede. Droog mijn haar wel altijd eerst voor, wat hij heeft lang niet zoveel vermogen als een gewone föhn en anders duurt het een eeuwigheid voor het droog is.

En wat guppekop zegt mbt die tandjes is ook waar, heb mijn haar er nog nooit vast in gehad.

Ik heb trouwens ook al een paar keer zitten kijken naar dat nieuwe ding van Dyson, maar vind die vooralsnog veelste duur O_O
Ik heb deze, als ie stuk gaat komt er meteen een nieuwe.

https://www.bol.com/nl/p/babyliss-big-h ... oductTitle
Alle reacties Link kopieren
Ideaal... en je haar gaat niet vastzitten, is mij ook nog nooit gebeurd, en ik heb hem ook al... 6 jaar? of langer.

Hier ook team babyliss.
Alle reacties Link kopieren
foutje
Alle reacties Link kopieren
Merys schreef:
26-02-2020 12:21
Ik heb deze, als ie stuk gaat komt er meteen een nieuwe.

https://www.bol.com/nl/p/babyliss-big-h ... oductTitle
draait die ook twee kanten op? En dan bij beid eborstels?

Dat vind ik het enig minpunt aan die babylish van mij: aan de andere opzetstukken heb ik echt geen donder. Er zit ook iets bij wat voor extra steil haar zou moeten zorgen geloof ik maar ik snap helemaal niet hoe je die moet gebruiken ;-)

Afbeelding

Iemand enig idee?
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
26-02-2020 17:23
draait die ook twee kanten op? En dan bij beid eborstels?

Dat vind ik het enig minpunt aan die babylish van mij: aan de andere opzetstukken heb ik echt geen donder. Er zit ook iets bij wat voor extra steil haar zou moeten zorgen geloof ik maar ik snap helemaal niet hoe je die moet gebruiken ;-)

Afbeelding

Iemand enig idee?

PRODUCTEIGENSCHAPPEN
• Ontkrullend opzetstuk - vier instellingen volgens
haartype (1)


Ontkrullen (AFB. 1)
• Plaats het ontkrullende opzetstuk (1) op het apparaat.
Blijf duwen tot u een klik hoort.
• Kies de instelling voor het ontkrullen volgens
uw haartype met de knop die zich boven op het
ontkrullende opzetstuk bevindt: 1. golvend, 2. krullend,
3. zeer krullend, 4. gekroesd.
• Neem een haarlok van ongeveer 3 cm breed en plaats
het ontkrullende opzetstuk onder de lok, tegen de
haarwortels. Zorg ervoor dat de tandjes goed door de
haarlok komen. Gebruik indien nodig uw andere hand
om de haarlok goed te verdelen. Laat het apparaat
langzaam over de hele lok glijden, vanaf de wortels tot
aan de punten
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
guppekop schreef:
26-02-2020 17:23
draait die ook twee kanten op? En dan bij beid eborstels?

Dat vind ik het enig minpunt aan die babylish van mij: aan de andere opzetstukken heb ik echt geen donder. Er zit ook iets bij wat voor extra steil haar zou moeten zorgen geloof ik maar ik snap helemaal niet hoe je die moet gebruiken ;-)

Afbeelding

Iemand enig idee?
Geen idee.
Ik heb alle andere opzetstukken bij een verhuizing weggegooid: had ze nog nooit gebruikt.
Alle reacties Link kopieren
ik heb die wat niq plaatste, fantastisch ding! ik heb een schuine bob en met deze borstel is mijn haar zo in model :-)
ik had er ook 1 van het kruidvat gekregen vorige kerst maar daar zat mijn haar in no time in vast dus die raadt ik je echt af. ik heb hem 1 keer gebruijt en daarna aan de kant gegooid om terug te gaan naar mijn good old babyliss.
Babyliss gaat het worden. Dank jullie wel allemaal!
Alle reacties Link kopieren
Wat doen jullie er precies mee? Alleen de lokken naar binnen of naar buiten? Of lukt het om je haar golvend te krijgen? Andere handigheidjes? Ik hoor het graag!
Alle reacties Link kopieren
yukon schreef:
26-02-2020 23:50
Wat doen jullie er precies mee? Alleen de lokken naar binnen of naar buiten? Of lukt het om je haar golvend te krijgen? Andere handigheidjes? Ik hoor het graag!
alles polijsten en punten naar buiten en naar binnen, ik doe beetje beide meestal voor een speels effect. ;-) Het meest fijne aan het ding vind ik dat mijn lange haar over de hele lengtes er gewoon beter, gladder en verzorgder uitziet. Je ziet gewoon dat je aandacht hebt besteed aan je haar, kan het niet anders uit;leggen.

Ik heb ansich steil haar maar er zit toch hier en daar een golfje door, die poets ik met de fohn weg
Ik heb van mezelf slag in mijn haar en ik föhn het glad met de punten een beetje naar binnen. En het wordt er ook gladder van :)

Echt krullen of golven lukt denk ik niet met zo’n ronddraaiende borstel, of ik moet iets heel verkeerd doen :biggrin:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven