Mode & Beauty alle pijlers

Nike Air Force 1 Low

16-03-2020 18:22 6 berichten
Hoihoi!

Ik ga iets proberen uit te leggen, maar weet niet of het duidelijk genoeg is 😂.

Ik heb eindelijk mijn air force one in huis😍. Maar het valt me op dat de neus zo ‘plat’ wordt en de zijkanten door het lopen wat beschadigd lijken. Ik weet niet zo goed hoe ik het moet omschrijven. Hopelijk snapt iemand wat ik bedoel met deze schoenen🙈. Iemand in de winkel vertelde mij dat een inlegzooltje zou helpen om de vorm van de schoen te behouden.

Weet iemand hier DE gouden tip om deze toffe schoenen in vorm te houden?
[...]

Het zijn erg brede grove schoenen. Als je smalle slanke voeten heb, zakken ze idd een beetje in. Een inlegzool zoals ze je innde winkel adviseren kan dan idd helpen.
Alle reacties Link kopieren
Ja snap wat je zegt, moet zeggen dat ik erg blij was met de mijne maar naar een paar maanden voelen ze toch wel erg lomp en lossig. Draag ze nu weinig meer helaas!
Tess1981 schreef:
16-03-2020 18:58
Het zijn erg brede grove schoenen. Als je smalle slanke voeten heb, zakken ze idd een beetje in. Een inlegzool zoals ze je innde winkel adviseren kan dan idd helpen.
Ik heb van mezelf brede maar platte voeten. Het idee is dan denk ik hetzelfde of niet? Dan is zo’n zooltje inderdaad handig. Weet je toevallig wat voor een inlegzooltje je dan zou moeten aanschaffen?
sportieftypje schreef:
16-03-2020 19:00
Ik heb van mezelf brede maar platte voeten. Het idee is dan denk ik hetzelfde of niet? Dan is zo’n zooltje inderdaad handig. Weet je toevallig wat voor een inlegzooltje je dan zou moeten aanschaffen?
Ja als je voeten plat zijn zakken ze in omdat ze nogal grof zijn en dus veel ruimte hebben. Ik koop de zooltjes voor mijn jongste altijd gewoon bij de schoenenwinkel en sportzaak maar net waar ik de schoenen koop. Zij kan sowieso niet alle schoenen/merken dragen.
Niet alle schoenen zijn geschikt voor alle voeten.
Papier-marché.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven