Mode & Beauty alle pijlers

Welke stijltang?

17-03-2020 13:38 8 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik voel me nu bijna bezwaard om een topic te openen over zoiets onbenulligs, maar toch...

Ik heb me verdiept in wat je allemaal kan met een stijltang en nu wil ik er ook 1 aanschaffen. Ik heb dik, redelijk stug en veel haar. Ik wil hem gebruiken om mooie sluike kapsels mee te maken, maar ook slag of krullen. Maar er zijn er zoveel! Ik zie door de bomen het bos niet meer. Ik vind het niet erg om wat meer te betalen, als die het maar wel waard is. Iemand tips of ervaringen?

Bedankt!
Ik gebruik al jaren dagelijks de stijltang om mijn haar in bedwang te houden.
Ik heb lang de Chi tang gehad, is erg goed.
Nu heb ik de Golden Curl tang.
Beiden prima keuzes!
Zorg wel voor wat beschermend produkt in je haar voordat je gaat stijlen,
ik gebruik zelf Biosilk Therapy haarolie hiervoor, super produkt. Zorgt er ook voor dat je haar niet pluist.
Ik gebruik al jaren chi.

Eerste chitang is 8 jaar meegegaan. Nu begonnen aan de tweede. Ik ben er heel blij mee, me haar blijft zo 2 dagen stijl.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou ook voor een Chi gaan, ik ben momenteel aan mijn tweede. Eerste 8 jaar gehad totdat de kabel wat kapot ging (ja ik rolde het snoer zo er rondom op, wat er niet goed voor is). Toen even een ander 'normaal' merk gehad, volgens mij een remington, prima, maar gezien je haartype (en sowieso beter) zou ik gaan voor een iets kwalitatiever exemplaar. Chi is een investering maar gaat lang mee, in een sale valt het overigens ook wel mee in aanschaf.
Alle reacties Link kopieren
Jullie zijn duidelijk ;-)
Alleen... had ik online begrepen dat titanium platen het best zijn voor mijn haartype. En de tangen van chi, althans die ik bekeken heb tot rond 100 euro, hebben een combi titanium/keramisch. Daarom twijfel ik over chi.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb zelf de max pro evolution met titanium platen. Voor mij werkt hij prima, maar mijn haar is al vrij steil van zichzelf, online zijn de reviews over het algemeen ook heel positief. Hij is niet al te duur ook :-D
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een Chi; wordt niet gebruikt omdat ik vrij kwetsbaar haar heb en steil haar me toch niet zo goed staat.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Ik heb gister de steampod besteld bij bol. Die van Loreal vind ik wel te duur, dus heb nu die van Swanliss lijkt mij een goede vervanger en veel positieve recensies.
Hiervoor heb ik altijd de Shine therapy tang van Remington gebruikt, werkte ook heel fijn maar mijn haar is de laatste jaren echt erg achteruit gegaan. En een steampod schijnt toch weer iets minder schadelijk te zijn voor je haar. (Wel altijd bescherming gebruiken).

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven