Mode & Beauty alle pijlers

Beste badschuim ever?

21-03-2020 09:14 28 berichten
Alle reacties Link kopieren
De titel zegt het al: ik ben op zoek naar het allerschuimigste badschuim.

Wie o wie heeft dé tip voor mij? Het zou fijn zijn als het speciaal voor kinderen is (dat het niet prikt in de ogen), maar dat is geen vereiste. Ik wil bubbels, bubbels, bubbels!
Tot aan het plafond! :lol:
Alle reacties Link kopieren
Ik heb een douchekop met verschillende standen. En als ik die op de hele megaharde straal zet, en dan schuin het water in laat spuiten, dan schuimt bijna elk badschuim heerlijk! Hoe lang het blijft hangt wel af van het merk/soort.
Alle reacties Link kopieren
dreft?
Alle reacties Link kopieren
Huismerk van Kruidvat of Trekpleister, schuimt geweldig. Helemaal als je de douchekop aanzet.
gatinmijnsok wijzigde dit bericht op 21-03-2020 09:28
65.81% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
lush bubble bars! een kwart is al genoeg maar als jij echt abnormaal veel schuim wilt zit je 100 % goed als je er een hele ingooit :-)
Alle reacties Link kopieren
Melkmeisje!
Alle reacties Link kopieren
Dank! Ik zie al wat dingen voorbij komen die ik nog niet geprobeerd heb (Lush, Melkmeisje, Kruidvat en Trekpleister) 👍🏼

Douchekop heb ik al wel gedaan, maar dan bleef zelfs de dure Rituals nog maar 15 cm hoog)
Alle reacties Link kopieren
Rituals! Al is dat niet per se voor kinderen bedoeld.
Bath bomb van Lush - en dan in een bubbelbad gooien.
Kun je de hele badkamer dweilen als al het schuim is weggetrokken.
Alle reacties Link kopieren
Oriflame Ducktales. Bizar veel schuim.
Alle reacties Link kopieren
Kirsi schreef:
21-03-2020 09:34
Dank! Ik zie al wat dingen voorbij komen die ik nog niet geprobeerd heb (Lush, Melkmeisje, Kruidvat en Trekpleister) 👍🏼

Douchekop heb ik al wel gedaan, maar dan bleef zelfs de dure Rituals nog maar 15 cm hoog)
Dan gebruik je misschien te weinig. Het voordeel van Kruidvat/Trekpleister eigen merk is dat het heel goedkoop is en je dus gerust lekker veel kan gebruiken.
Alle reacties Link kopieren
Gatinmijnsok schreef:
21-03-2020 09:54
Dan gebruik je misschien te weinig. Het voordeel van Kruidvat/Trekpleister eigen merk is dat het heel goedkoop is en je dus gerust lekker veel kan gebruiken.
Zou dat het zijn? :facepalm:
Zometeen maar eens even naar het Kruidvat dan!
Een bubbelbad nemen en dan er gewone badschuim in doen en dan de bubbels aanzetten dan heb je zo in heel de badkamer bubbels tot het plafond. Zelf nog niet meegemaakt maar ik had wel een keer net iets teveel badolie in bad gedaan wat ook niet echt een succes was :rofl:
Grappig, ik wil juist altijd persé geen bubbels.

- - -

Oh, het is voor kinderen. Dan is het anders.
Alle reacties Link kopieren
TsumTsum schreef:
21-03-2020 10:47
Een bubbelbad nemen en dan er gewone badschuim in doen en dan de bubbels aanzetten dan heb je zo in heel de badkamer bubbels tot het plafond. Zelf nog niet meegemaakt maar ik had wel een keer net iets teveel badolie in bad gedaan wat ook niet echt een succes was :rofl:
Goed voor je systeem.... Je weet dat die leidingen snel verstopt raken? Olie gebruiken wordt afgeraden bij bubbelbad.
Alle reacties Link kopieren
(beter geen bubbelspul in een bubbelbad gooien, lees de handleiding)

in een gewoon bad, shampoo proberen, dat word ook gemaakt om lekker te schuimen en de ingrediënten zijn aardig hetzelfde?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
Is het nog gelukt? Heb je iets gevonden wat lekker schuimt?
Huismerk van AH - Care. Goedkoop en schuimt heel erg. Ik moet er altijd aan denken dat ik er niet te veel in gooi. Ik gebruik Milk & honey foam bath.

Geen idee of TO nog hier leest. Maar anders een tip voor iemand anders die op zoek is naar veel schuim.
Alle reacties Link kopieren
Ik lees mee, ik ga heel graag in bad en had me voorgenomen om dat binnenkort eens uitgebreid te gaan doen, inderdaad met bubbels!
Alle reacties Link kopieren
Ik haal alles in Zuid Frankrijk in vaste winkel. Geen droge huid achteraf en beter dan Rituals of wat dan ook.
Hier sta ik, ik kan niet anders (zonder legpuzzels)
Alle reacties Link kopieren
wat heeft to er aan dat te weten? :facepalm: noem dan op z'n minst een merk wat je daar koopt ofzo..
Alle reacties Link kopieren
Ik heb altijd Kneipp (Amandelbloessem of Cozy Moment) en mijn schuim is onder de kraan altijd zeker 30 cm hoog.
Disclaimer: ik heb een mannelijk brein.
Alle reacties Link kopieren
Lush bubble bars en Rituals badschuim! Bij Rituals reiken de bubbels bij mij altijd heel hoog. Ik moet bij het vollopen er haast bij blijven staan om te zorgen dat de bubbels niet over de badrand gaan!
Alle reacties Link kopieren
Ik vind dit een heel leuk topic, ik weet niet waarom. Ik hou niet eens zo van badderen. :P Het is het enthousiasme van volwassen vrouwen over schuim dat van het beeldscherm afbubbelt denk ik.
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Alle reacties Link kopieren
Bulbul schreef:
02-04-2020 12:00
Ik vind dit een heel leuk topic, ik weet niet waarom. Ik hou niet eens zo van badderen. :P Het is het enthousiasme van volwassen vrouwen over schuim dat van het beeldscherm afbubbelt denk ik.

Ik zie nu pas de nieuwe reacties! Nee, het is nog niet gelukt :cry:

Zou ik dan echt te weinig gebruiken? Hoeveel ml gebruiken jullie dan? Gisteren heb ik, denk ik, 400 ml van het Melkmeisje gebruikt en nauwelijks schuim...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven