Mode & Beauty alle pijlers

Ander merk foundation poeder

21-03-2020 09:38 10 berichten
Alle reacties Link kopieren
Goedemorgen!

Ik draag qua make up altijd Maybelline dreams matte mousse kleur 20 cameo,
En daarover CATRICE all matte plus kleur 015 natural beige.
Omdat ik de Kruidvat nu niet in wil en mijn poeder van catrice op is wilde ik online bestellen maar de voorraad is online ook op.
Nu wil ik best een ander merk proberen maar nu weet ik dus niet welke kleur is moet hebben. Wie heeft dezelfde kleurcode als ik en weet welk kleurnummer van een ander merk ik nu kan nemen? De kleurcode van Maybelline komt helaas niet overeen met kleurcodes van hun poeders... Zo stom!
Wie kan me helpen?
Alle reacties Link kopieren
verkeerd gelezen
Alle reacties Link kopieren
Zou gewoon een andere matte poeder nemen die qua kleur in de buurt komt. Poeder geeft echt niet zoveel kleur af dat je verschil zal zien, zolang je foundation maar de goede kleur heeft.
Vraag of iemand anders voor je naar het kruidvat wil gaan.
Alle reacties Link kopieren
Kijk eens op de site van creative cosmetics. Zij geven via whattsapp kleur advies.
Ook bij mineralissima zijn heel veel kleuren te bekijken en is iets goedkoper.
Dit zijn hele fijne minerale poeders. Deze brengen fijner aan dan xe compacte poeders van de drogist merken. Ze gaan langer mee en omdat ze mooier aan te brengen zijn zitten ze niet als een pannekoek op je gezicht.
Misschien heb je wat aan de Temptalia foundation matrix, is weliswaar niet voor poeder, maar Catrice en Maybelline staan er allebei in.

https://www.temptalia.com/foundation-matrix/
Alle reacties Link kopieren
ik zou zo'n wit (ogende) matterende poeder nemen tijdelijk, dat is meer een translucent laagje

misschien wil je erna wel nooit meer terug naar kleur
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
21-03-2020 11:18
ik zou zo'n wit (ogende) matterende poeder nemen tijdelijk, dat is meer een translucent laagje

misschien wil je erna wel nooit meer terug naar kleur
Dat heb ik 1x geprobeerd maar hoe weinig ik ook gebruik, het wordt toch een wit laagje. Misschien een verkeerd merk hoor, maar ik waag het er niet meer op, haha!

Bedankt voor de lieve hulp hier! Ik dacht dat alleen de Kruidvat CATRICE verkocht, maar heb een andere website gevonden die het ook verkoopt.
Alle reacties Link kopieren
ohja? he jammer...

ik heb van maybelline wel een peachy matterend poeder maar weet eigenlijk ook niet of die nog verkocht wordt.
(Gaat echt prima over elke andere kleur.) Op welke website vond je nog Catrice producten?
Lorem Ipsum
Alle reacties Link kopieren
turquasi schreef:
21-03-2020 14:45
ohja? he jammer...

ik heb van maybelline wel een peachy matterend poeder maar weet eigenlijk ook niet of die nog verkocht wordt.
(Gaat echt prima over elke andere kleur.) Op welke website vond je nog Catrice producten?
Parfumdreams.
Meteen nog meer make-up gekocht! Ik ben zo dol op nieuwe dingetjes proberen haha!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven