Mode & Beauty alle pijlers

Gelnagellak zelf er afhalen

24-03-2020 23:43 13 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi allemaal,

Ik heb gel nagels die nogal uitgegroeid zijn. Zou ziet niemand ze op dit moment dus niet echt een probleem, maar m’n nagels zijn echt vervelend lang. Kan ik ze gewoon afknippen?

Of moet ik eerst de lak er af halen? En ik heb thuis geen tools, hoe moet het dan? Heb gegoogled maar ben benieuwd naar hoe jullie het doen.

Normaal laat ik het er afhalen maar dat lukt niet op 1,5meter afstand....
Gelnagels kan je gewoon vijlen, ook de uitgroei kan je vijlen. De gel kan je met pure aceton eraf weken, maar ik vijl de gel eraf. Op YouTube is er genoeg te vinden qua voorbeelden.
Alle reacties Link kopieren
YouTube, das een goeie!
Watjes doordrenkt met aceton en dan je vingers inpakken met aluminiumfolie.

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Afknippen kan gewoon. Rest wegvijlen.
Toplaag even open vijlen , pure aceton in een bakje hand er in handdoek er over . Kwartiertje weken en je kunt met een houten bokkepootje de resten er zo af schrapen .
Daarna elke dag goed oliën .
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar schreef:
25-03-2020 07:41
Toplaag even open vijlen , pure aceton in een bakje hand er in handdoek er over . Kwartiertje weken en je kunt met een houten bokkepootje de resten er zo af schrapen .
Daarna elke dag goed oliën .
.

Dit.

Werkt prima en je vijlt je nagelplaat niet kapot.
Betty White: "Once you go blackberry... Hmmmmmhmmmm"
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het 1x gedaan, veel gedoe, hahah.

Bovenste laag gevijld, wattenbolletjes in aceton, op je nagels, aluminium folie erover heen, 10 minuten wachten en dan kan je het met een nagelstok (geen flauw idee hoe zon ding heet, waar je nagelriem mee naar achteren duwt) eraf halen.
nagelstok (geen flauw idee hoe zon ding heet
Afbeelding

Of een orange stick:

Afbeelding
Alle reacties Link kopieren
Let bij het afweken met aceton er wel op dat je nagelriemen gezond zijn. ik heb jaren geleden ooit zo aan twee vingers giga ontstekingen overgehouden aan de methode die rumforviva hier beschreef.
De beste stuurlui, zitten op het Viva forum.
Alle reacties Link kopieren
Inmiddels weer nagels zonder nagellak, een beetje geïmproviseerd: kwartjes van en watten schijfje op m’n nagel, plastic folie er om (ik kon geen aluminium folie vinden) en dan met een haar clipje vastgezet om m’n vinger.
Alle reacties Link kopieren
rumforviva schreef:
25-03-2020 00:34
Watjes doordrenkt met aceton en dan je vingers inpakken met aluminiumfolie.

Afbeelding
Dit inderdaad. Zo krijg ik het er ook altijd af. 15 minuutjes laten zitten en dan schraap je het er zo van af.
Wel wat vaseline op je nagel riemen doen
.
Alle reacties Link kopieren
isa__88 schreef:
26-03-2020 09:50
Dit inderdaad. Zo krijg ik het er ook altijd af. 15 minuutjes laten zitten en dan schraap je het er zo van af.
Wel wat vaseline op je nagel riemen doen
Ik ook isa

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven