Mode & Beauty alle pijlers

Goede haarverf

26-03-2020 12:11 22 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi dames,

Nou nu we in quarantaine zitten🙈 en de kappers gesloten zijn; wie weet er een goed merk permanente haarverf?

Normaal ga ik maandelijks naar de kapper voor mijn uitgroei: ze gebruiken daar Keune.

Er is zo veel; ik zie door t bomen,het bos niet meer. Heb wel eens loreal gebruikt,maar hoorde v/e vriendin dat Syoss en Garnier ook wel goed zijn. Ervaringen?

Gr.🤗
Alle reacties Link kopieren
Laat je door een kappersgroothandel in de buurt adviseren.
Honey, you should see me in a crown
Keune misschien een idee?
Alle reacties Link kopieren
Voor simpel 1 kleur vind ik loreal preference wel fijn, al gebruik ik nu schwarzkopf mousse, maar met mijn zwarte haar kan er ook weinig mis gaan.
Wat voor kleur wil je?
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
26-03-2020 12:15
Voor simpel 1 kleur vind ik loreal preference wel fijn, al gebruik ik nu schwarzkopf mousse, maar met mijn zwarte haar kan er ook weinig mis gaan.
Wat voor kleur wil je?
De kapper gebruikt altijd Keune 6.00.

Dus ik weet ook niet of ik dat zelfde nummer ook maar v Loreal moet kopen?
Je kan gewoon online kappersverf bestellen. Sommige kappers verkopen verder kleurpakketjes voor thuis, zou je ook nog kunnen proberen.
rammie schreef:
26-03-2020 12:16
De kapper gebruikt altijd Keune 6.00.

Dus ik weet ook niet of ik dat zelfde nummer ook maar v Loreal moet kopen?
Kan je dus ook van keune kopen. En dan de goede activator erbij.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb gisteren thuis mijn haren (uitgroei) geverfd met een rescuepakket van Keune. Thuisbezorgd door mijn kapster.
Alle reacties Link kopieren
Als je het merk en het kleurnummer weet dat door jouw kapper wordt gebruikt, dan is het toch het meest logisch om dát merk en díe kleur nu te kopen?
Gebruna schreef:
26-03-2020 12:24
Als je het merk en het kleurnummer weet dat door jouw kapper wordt gebruikt, dan is het toch het meest logisch om dát merk en díe kleur nu te kopen?
Moet dat merk wel aan consumenten verkocht worden ;-)
rammie schreef:
26-03-2020 12:16
De kapper gebruikt altijd Keune 6.00.

Dus ik weet ook niet of ik dat zelfde nummer ook maar v Loreal moet kopen?
Kleurnummers verschillen per merk, je kunt dus niet zomaar hetzelfde nummer van een ander merk kopen en er dan vanuit gaan dat het exact dezelfde kleur is.
Alle reacties Link kopieren
Gebruna schreef:
26-03-2020 12:24
Als je het merk en het kleurnummer weet dat door jouw kapper wordt gebruikt, dan is het toch het meest logisch om dát merk en díe kleur nu te kopen?
Ik google op keune,maar ik zie nergens de simpele 6.00 haarverf..er staat keune tinta enz...zuchttt..

Lijkt makkelijk..logisch ja..
Ik vind Polycolor en Guhl dan het fijnst en ik heb een kleur gekocht die het dichtst in de buurt kwam. Mijn kapper verft met Goldwell maar ik heb een mix van 2 kleuren en weet daar de verhoudingen niet van.
Alle reacties Link kopieren
rammie schreef:
26-03-2020 12:27
Ik google op keune,maar ik zie nergens de simpele 6.00 haarverf..er staat keune tinta enz...zuchttt..

Lijkt makkelijk..logisch ja..
Heb je je kapsalon al gebeld? Heel veel salons bieden de service waar ik het over had hoor!
Alle reacties Link kopieren
Bij onze kapper kan je ook een setje kopen. Alles zit erbij. Kwast en handdoek mag je lenen zelfs. Moet wel binnen half uur gebruikt worden.
Alle reacties Link kopieren
vivapimpelmees schreef:
26-03-2020 12:31
Heb je je kapsalon al gebeld? Heel veel salons bieden de service waar ik het over had hoor!
Jullie zijn toppers..kapper gebeld..ze maken indd verf voor je llaar om thuis in te zetten,wel zelfde dag gebruiken. Hadden ze al op fb gezet, maar ik heb geen fb.

Bedankt iedereen..opgelost! Ik ksn t einde vd middag ophalen🤗🤗🤗
Alle reacties Link kopieren
Rudolftherednosereindeer schreef:
26-03-2020 12:42
Bij onze kapper kan je ook een setje kopen. Alles zit erbij. Kwast en handdoek mag je lenen zelfs. Moet wel binnen half uur gebruikt worden.
Yesss, gelukt; mijn kapper doet dit ook.

Bedankt!
Ik heb gewoon een aantal tubes gekregen van mijn kapper. Doen we ook als onze vakanties niet goed op elkaar aansluiten. Dus bel gewoon je kapper op.

Edit: mosterd
Alle reacties Link kopieren
Poppy_del_Rio schreef:
26-03-2020 12:48
Ik heb gewoon een aantal tubes gekregen van mijn kapper. Doen we ook als onze vakanties niet goed op elkaar aansluiten. Dus bel gewoon je kapper op.

Edit: mosterd
Geeft niet..bedankt: is ook een goede tip v je!
Alle reacties Link kopieren
Er zijn ook kappers die aan hun klanten kleursetjes verkopen, zodat ze thuis zelf hun haar kunnen verven. Misschien kun je jouw kapper ook om zoiets vragen?

Sorry, mosterd dus....
Heb syoss nu een keer of 4 gebruikt en moet zeggen dat ik erg tevreden ben.
Heb wel een specifieke felle kleur en die pakt goed uit bij mij.

Kleur blijft goed zitten en glanst mooi.
Ik heb even bij mijn kapper gekeken en die zijn ook echt dicht nu en op FB staat ook niks over verfsetjes enzo. Ze posten alleen dat ze hopen snel weer open te kunnen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven