Mode & Beauty alle pijlers

Haar nog een keer verven?

31-03-2020 16:05 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo, ik zit met een struggle. Ik heb iets langer dan een half jaar mijn haar geverfd naar donkerblond (mijn eigen haarkleur). Nu is het zo dat door het wassen etc. ik er nu een oranje tint overheen heb zitten. Ik heb al meerdere keren geprobeerd om het met de fanola no orange shampoo te verminderen maar dat is me niet gelukt. Nu zit ik erover na te denken om mijn haar weer naar het donkerblond te verven en dan meteen vanaf het begin bij te houden met de no orange shampoo.

Nu vroeg ik mij af of dit handig is om te doen of dat ik beter iets anders kan doen om de oranje tint eruit te halen.
Ik zou nu niet teveel zelf thuis gaan experimenteren. De kappers zijn dicht en kunnen eventuele fouten niet herstellen.
Alle reacties Link kopieren
Dat zou ik niet zelf proberen, maar wachten totdat je weer naar de kapper kan. Grote kans dat je anders met oranje, beschadigt haar eindigt.
Mijn kapper gaf aan dan een asblond eroverheen te doen om het oranje gedeelte eruit te krijgen.
Alle reacties Link kopieren
Is no orange hetzelfde als Zilvershampoo?
Zo niet, dan schijnt Zilvershampoo te werken.
Alle reacties Link kopieren
https://www.haarshop.nl/blog/2017-02-or ... n-je-haar/
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Ik zou een nachtje slapen met een zilvermasker in mijn haar, als ik jou was.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Zilvershampoo werkt niet zo goed als het echt oranje is dus gewoon weer een assige donker blonde verf er over doen. Dan gaat dat oranje wel weg. Maar ik zou het niet te vaak gaan verven, echt wel minimaal 3 weken er tussen laten zitten als het straks nog niet naar je zin is
Alle reacties Link kopieren
lindaatje1900 schreef:
31-03-2020 17:19
Is no orange hetzelfde als Zilvershampoo?
Zo niet, dan schijnt Zilvershampoo te werken.
Zilvershampoo is meer voor mensen die een gele tint in hun haar hebben zitten en no Orange shampoo is voor mensen die een oranje tint in hun haar hebben zitten.
Alle reacties Link kopieren
LevadeII schreef:
31-03-2020 16:44
Mijn kapper gaf aan dan een asblond eroverheen te doen om het oranje gedeelte eruit te krijgen.
Is asblond dan niet een beetje te licht? Zou ik dan niet beter een asdonkerblond eroverheen kunnen doen? Bijvoorbeeld een 7.1?
Alle reacties Link kopieren
Als je het aandurft kun je een drupje blauwe spoeling door je shampoo doen, blauw heft oranje op. Echt maar en minibeetje, je kunt altijd meer doen als het niet genoeg is
Alle reacties Link kopieren
Met shampoo ga je het niet redden, zou gewoon kappersverf bestellen bij de haarshop. Zelf erg tevreden over de verf van Goldwell .
Alle reacties Link kopieren
Superhuisvrouw schreef:
31-03-2020 19:36
Met shampoo ga je het niet redden, zou gewoon kappersverf bestellen bij de haarshop. Zelf erg tevreden over de verf van Goldwell .
Zou het ook met verf kunnen van de winkel? Ik ben wel van plan om verf te halen waar geen ammoniak in zit zodat m'n haar wat minder word beschadigd.
Alle reacties Link kopieren
halloo-123 schreef:
31-03-2020 20:03
Zou het ook met verf kunnen van de winkel? Ik ben wel van plan om verf te halen waar geen ammoniak in zit zodat m'n haar wat minder word beschadigd.

Ja dat kan ook , als je het oranje eruit wil zou je wel een kleur moeten nemen met een astint erin.
Alle reacties Link kopieren
Superhuisvrouw schreef:
31-03-2020 21:24
Ja dat kan ook , als je het oranje eruit wil zou je wel een kleur moeten nemen met een astint erin.
https://www.luxplus.nl/product/revlon-c ... qIQAvD_BwE

Zou dit een goede kleur zijn?
Alle reacties Link kopieren
https://www.mupload.nl/img/h3529hjpnhx.jpg

Dit is mijn haarkleur op dit moment. Ik zit te twijfelen tussen een as donkerblond en een as lichtbruin omdat ik zit te twijfelen of as donkerblond misschien niet te licht is?
Doe het nou niet!
Alle reacties Link kopieren
gizzmo-returns schreef:
07-04-2020 19:08
Doe het nou niet!
Ik denk dat ik het toch wel ga verven. Ik zit alleen te twijfelen tussen donkerblond en lichtbruin. Want denk jij dat beter is?
halloo-123 schreef:
07-04-2020 20:03
Ik denk dat ik het toch wel ga verven. Ik zit alleen te twijfelen tussen donkerblond en lichtbruin. Want denk jij dat beter is?
Wat snap je niet in mijn bericht?
Alle reacties Link kopieren
Ik zit nu al een paar minuten te turen om de oranje tint te vinden. Ziet er gewoon donkerblond/licht bruin uit hoor. Verf het nou niet nog een keer, je kan het echt alleen maar slechter maken vanaf dit punt.
Alle reacties Link kopieren
halloo-123 schreef:
07-04-2020 19:08
https://www.mupload.nl/img/h3529hjpnhx.jpg

Dit is mijn haarkleur op dit moment. Ik zit te twijfelen tussen een as donkerblond en een as lichtbruin omdat ik zit te twijfelen of as donkerblond misschien niet te licht is?
Als het te licht is ( en dan niet eens pakt ) kun je het alsnog lichtbruin doen, toch.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
https://www.luxplus.nl/product/revlon-c ... gLUyvD_BwE
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
https://www.voordeeldrogisterij.nl/schw ... gIO0fD_BwE
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Alle reacties Link kopieren
Het is een warme kleur blond, maar geen oranje hoor. En ook tenminste geen geelblond, ik zou hier tevreden mee zijn als ik jou was.
Alle reacties Link kopieren
moonlight schreef:
07-04-2020 21:31
Het is een warme kleur blond, maar geen oranje hoor. En ook tenminste geen geelblond, ik zou hier tevreden mee zijn als ik jou was.
Dat begrijp ik, dat het een warme kleur blond is. Ik zou het zelf alleen liever wat assiger willen omdat mijn eigen haarkleur ook wat assiger is. Maar het kan ook zo zijn dat ik er teveel van vraag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven