Mode & Beauty alle pijlers

luchtige gympen voor smalle voeten gezocht, wie heeft tips?

08-04-2020 16:35 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb smalle voeten en slaag voor pumps, laarsjes en winterse gympen bij Ecco en Unisa, soms Floris van Bommel. Gabor wijdte F is weer te smal. Ik wil nu echter ook gympen die ik ook in de zomer aan zou kunnen (je kunt niet altijd met open tenen lopen). Bij mijn favoriete merken kan ik alleen leren exemplaren vinden en dat lijkt me toch wat warm. Welke merken kan ik ook proberen?
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Vans slip on en dan de dames versie?
Alle reacties Link kopieren
Superga!
Honey, you should see me in a crown
Alle reacties Link kopieren
Lage All Stars zitten bij mij prima, ik neem altijd een maatje kleiner. Zou dit wel even passen.
Vorig jaar zomer heb ik Reebok Classics besteld, zaten ook goed.
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
08-04-2020 16:51
Superga!
Italiaans merk, zou dus zomaar goed kunnen zitten :) Dank! Ook voor de andere tips.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Als een F leest te smal is dan heb je dus geen smalle voeten. Er bestaan ook nog de nog smallere c, d en e leesten.

Je past dan in een hele gemiddelde G leest. Mensen die daar niet inpassen hebben hebben brede voeten.

Je hebt dus mazzel en kan dus heel veel schoenen aan. Je hebt gewoon een voet van gemiddelde breedte.
Alle reacties Link kopieren
Toch niet. Ik heb al zo veel schoenen van Gabor weg moeten doen omdat ze in G echt te wijd waren.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb ook vrij smalle voeten en nu heel blij met nieuwe gympen van woden
Alle reacties Link kopieren
Eurus schreef:
08-04-2020 16:51
Superga!
Superga's zijn top!
Alle reacties Link kopieren
Hier ook smalle voeten en ik vind de gympen van Tom's echt heerlijk zitten en lopen.
Alle reacties Link kopieren
All Stars.
Alle reacties Link kopieren
Yep, Superga’s inderdaad. Toms vallen ook smal. Net als de katoenen sneakers van Tommy Hilfiger.

Edit: dit soort bedoel ik:

https://www.google.nl/shopping/product ... rmr:1,cs:1
Gabor valt breed. Ik heb breedte H, maar alleen bij Gabor pas ik in G.
Hier meerdere mensen met smalle voeten die gewoon bij Nike zweren. Ik heb zelfs meerdere hardloop schoenen die ik als gewone gymp gebruik, licht en luchtig. Ecco is voor mij vaak te wijd, voor mijn zus, met drie maten groter en smalle voeten, weer niet. Gabor standaardmaat is voor mij ook te wijd.
Alle reacties Link kopieren
voordeel van sneakers is dat je de veters aan kunt trekken. Ik doe er altijd een extra zooltje in ter opuvulling. All Star en Vans zijn veel te wijd voor mij, waarschijnijk omdat ik maat 43 heb en je dan worden de schoenen ook breder.
Ik heb smalle sneakers van Peter Kaiser en ook van Tamaris die redelijk passen.
Ik zou eigenlijk een E leest moeten hebben maar die is niet te vinden in maat 43.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb smalle voeten en de lage All Stars lopen bij mij prima

Afbeelding
Stressed is just desserts spelled backwards
Alle reacties Link kopieren
Bedankt iedereen, qua model ben ik uiteindelijk geslaagd bij lage All Stars. Wel nog even een leuk dessintje uitkiezen.

Het paar Superga was veel te breed en het paar Tom's zat goed maar vond ik niet zo mooi. Bij Woden kon ik niet slagen voor simpele canvas schoenen maar zijn voor wat meer geklede gympen zeker een optie. Nike, Reebok nog even links laten liggen.
Gecompartimenteerde troep is ook een vorm van opruimen.
Alle reacties Link kopieren
Nike internationalist is vrij smal en ideaal voor de zomer.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven