Mode & Beauty alle pijlers

Oorbellen bloed

10-04-2020 07:56 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Ik heb 7 weken geleden m'n 3e gaatjes laten schieten bij de juwelier. Ik heb elke dag even gedraaid en elke dag 2 x schoongemaakt met speciaal spul. Ze mochten nu uit en dat heb ik gedaan en er na goed schoonmaken en afspoelen met water andere kleine knopjes in gedaan. Nu doen ze wat zeer en een kant bloed. Moet ik gewoon doorzetten, ze er eventjes uithalen of de stalen oorbellen weer even in doen?
Alle reacties Link kopieren
Gewoon doorzetten en de knopjes indoen. Dat draaien is achterhaald trouwens.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ze doen zeer omdat je de sierraden verwisseld hebt, door het verwisselen, niet het nieuwe sierraad. Gewoon even met rust laten en ook niet eraan gaan zitten draaien, daarmee trek je alleen maar het wondje constant open, waardoor je een grotere kans op infectie hebt. Afblijven dus.
Gewoon doorzetten.

Mocht je overigens ooit nog weer gaatjes nemen, ga dan naar piercer die niet met een schietpistool werkt. Dan heb je dit gedoe veel minder.
Alle reacties Link kopieren
Bedankt!! Ik zal ze inhouden. Is het handig om ze alsnog te reinigen met spul, dan moet ik dat even kopen, of is dat na al die tijd wel voldoende en moet ik het gewoon even zo laten. :)
Alle reacties Link kopieren
Ik heb 3 maanden zwerende gaatjes gehad, heb de zweerknopjes er met veel moeite uitgehaald en mijn gouden creolen ingedaan. Na een dag of 3 nergens meer last van.
Niet reinigen, gewoon helemaal met rust laten. Komt echt goed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven