Mode & Beauty alle pijlers

Langere korte broek kind

10-04-2020 11:29 27 berichten
Mijn dochter heeft nieuwe korte broeken nodig. Geen probleem zou je zeggen, ware het niet dat alle korte broeken voor meisjes echt enorm kort zijn, hotpants bijna. En dat wil ze niet. Iemand de gouden tip? Ze is slank, maat 164-170.
Alle reacties Link kopieren
Jongensbroeken. Mijn dochter draagt niet anders.
Alle reacties Link kopieren
Mijn dochter draagt graag 3 kwart broeken of jogging broekjes inderdaad, meestal uit de jongenscollectie van bijvoorbeeld H & M of Zara.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
En dat zit verder niet gek in het kruis? Ik vind het best een idee.
Alle reacties Link kopieren
Zara heeft een paar grotere

Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Alle reacties Link kopieren
Met die lengte kan ze, als ze al iets richting puberteit gaat, ook damesbroeken proberen maat XXS, XS, S of jeansmaten 25 - 27. Vrouwenbroeken verschillen allemaal qua vorm, dus is het passen passen passen (van recht figuur tot groot taille/heup verschil).
Bij volwassenen heb je ook helaas vaak hotpants, maar je hebt wel meer keuzd. Laatst heb ik bij de Sting nog een normale korte broek gekocht, hij had in elk geval broekspijpjes zonder flashing kont gevaar.
Clockhouse c en a valt smal, misschien heb je er geluk.

Ik koop nog wel eens kinderrokken, pyjama's e.d. in maat 164.
Alle reacties Link kopieren
Soms zijn er bij de H&M wel van die jeans broeken die net ietjes langer vallen, geen driekwart/ halflange broek oid, maar net ietsjes langer. Of zoals hierboven staat inderdaad van die stoffen broekjes, die zijn ook in de mode. Of als het warm is meer rokjes/ jurkjes dragen, als ze dat leuk vindt.
Alle reacties Link kopieren
Of bermuda's uit de jongenscollectie.
Freedom is just another word for nothing left to lose - Janis Joplin
Alle reacties Link kopieren
Name it heeft deze nog in maat 164

Afbeelding

In de sale voor 9,97
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Capribroeken anders?
Alle reacties Link kopieren
O, clockhouse heeft niet wat.

Maar H&M:
https://m2.hm.com/m/nl_nl/productpage.0719128008.html

Mt 32 en 34 en echte pijpen!
Nouschi schreef:
10-04-2020 11:47
Name it heeft deze nog in maat 164

Afbeelding

In de sale voor 9,97
Die is leuk! Ik zoek hem op, bedankt.
Een damesmaat zou qua lengte zeker moeten passen (ze is 1.60 minimaal), maar ze is echt smal.
Heeft ze geen oude lange broeken die net te kort worden? Pijlen afknippen op gewenste lengte en omrollen en eventueel vaststikken.
Alle reacties Link kopieren
Kijk ook eens bij Wehkamp. Als ik de maat van je dochter selecteer zie ik best wel wat langere modellen.
Honey, you should see me in a crown
*TanteSjaan* schreef:
10-04-2020 11:49
Capribroeken anders?
Die vind ze, en ik citeer "voor oude vrouwen"

Maar ik denk dat ik met mijn neus gezocht heb, ofzo, want ik vond niks.
Dus bedankt voor de tips! Ga ik lekker shoppen. Thuis.
Alle reacties Link kopieren
Zoeken op het woord bermuda (die zijn langer) en de maat op google. Aanbod zalando: https://www.zalando.nl/shorts-kinderen/__maat-164/
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Betty_Slocombe schreef:
10-04-2020 11:56
Die vind ze, en ik citeer "voor oude vrouwen"

Maar ik denk dat ik met mijn neus gezocht heb, ofzo, want ik vond niks.
Dus bedankt voor de tips! Ga ik lekker shoppen. Thuis.
:'( Ik vind ze enig staan (ook bij mijn dochter), maar nu ben ik ineens een oudere vrouw! Ik ben nog niet eens 45!
Alle reacties Link kopieren
Succes Betty. Snap dat met amper 160 en smalle benen een damesmaat nog wat te ruim kan vallen.

Ja, capri broeken... ik vind ze zelf vaak niet leuk (en minder flatteus) but to each their own. Ooit zijn ze wel weer in.
7/8 is wel trendy nog geloof ik.
Alle reacties Link kopieren
ik zou even bij de bonprix kijken, voor weinig geld best veel keuze. Ook bij de damesmaten, als je dan kiest voor maat 34 dan heb je echt een kindermaatje. Mij passen de kinderbroeken maat 164 en de dames maten 34 voor broeken, dus die komen aardig overeen.
Alle reacties Link kopieren
Betty_Slocombe schreef:
10-04-2020 11:56
Die vind ze, en ik citeer "voor oude vrouwen"
Ik wilde net typen: doe haar dat alsjeblieft niet aan. Maar je dochter was me al voor, ze heeft heeft smaak. :lol:
Alle reacties Link kopieren
Oude vrouwenbroek
Afbeelding

Short van sweatdenim
Afbeelding

Bermuda
Afbeelding

Alles Bonprix
"De cursus rietdekken is afgelast".

"Riet is ziek"
Alle reacties Link kopieren
Als dochter er een beetje hip bij wil lopen dan zou ik voor de korte broeken van Nouschi gaan!
nimue_iparis schreef:
10-04-2020 12:52
Ik wilde net typen: doe haar dat alsjeblieft niet aan. Maar je dochter was me al voor, ze heeft heeft smaak. :lol:
Heeft ze van haar vader, want ik draag zelf wel driekwart. Van miss Etam ook nog. Het is dat ik een sprankelende persoonlijkheid ter compensatie heb.

Wat ik lastig vind: ze wordt langzaam heel voluptueus. Wel slank, maar echt met een taille. Net zoals ik vroeger was, voor ik een uitgezakte moeke was. En dus heeft ze last van het euvel dat ze er anders uitziet dan rechtgebouwde meisjes van haar leeftijd. Ik vind het niet iets waar ik veel aandacht aan moet besteden, ze is gewoon een kind en ik wil niet dat ze bezig moet zijn met hoe haar uiterlijk over komt op anderen.
Dit zijn onhandige jaren, denk ik en ik heb teveel tijd om er over na te denken.
Alle reacties Link kopieren
Hoe oud is ze?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven