Mode & Beauty alle pijlers

Bermuda joggingstof (nette)

11-04-2020 13:50 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik vind de capri-broeken van joggingstof of jog-jeans heerlijk dragen voor achterin de tuin en op vakantie. Met een leuke top erop vind ik het ook wel netjes uitzien.

Nu zoek ik zoiets maar wat korter dan een capribroek dus in bermuda-model (op de knie dus). Dus geen sport-shortbroekje.
Iemand tips voor online shops waar ze zoiets verkopen?
Alle reacties Link kopieren
Even voor de duidelijkheid:

Zoiets heb ik dus al (maar dan andere stof)
Vind ik nog best netjes, zeker met een leuk shirt erop (nee, niet voor naar mijn werk)

Afbeelding


En dit zoek ik dus niet:
Afbeelding

Dat vind ik te kort, ik zoek een model tot op de knie.
Alle reacties Link kopieren
Ik heb nu een zwarte aan tot net onder de knie, weet niet meer waar ik hem gekocht heb maar op het label staat Dutchy. Deze draag ik ook gerust buiten hier als ik ga wandelen of boodschappen.
Die hele korte draag ik ook alleen hier op terras of op vakantie naar het strand.

Misschien eens bij Bon prix kijken of ze ze daar hebben.
Alle reacties Link kopieren
dolfje schreef:
11-04-2020 14:04
Ik heb nu een zwarte aan tot net onder de knie, weet niet meer waar ik hem gekocht heb maar op het label staat Dutchy. Deze draag ik ook gerust buiten hier als ik ga wandelen of boodschappen.
Die hele korte draag ik ook alleen hier op terras of op vakantie naar het strand.

Misschien eens bij Bon prix kijken of ze ze daar hebben.
Dutchy is het merk van Scapino.
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Alle reacties Link kopieren
Dutchy is van Scapino toch?
Alle reacties Link kopieren
Muze84 schreef:
11-04-2020 14:51
Dutchy is het merk van Scapino.
Ah dan weet ik het weer maar is wel een paar jaar geleden dan bedenk ik me net.
Alle reacties Link kopieren
De bermuda’s van Studio Anneloes? Niet goedkoop maar de stof blijft prachtig, ook na intensief dragen
Zoiets?

https://www.bonprix.nl/product/sweat-sh ... 770/#image

https://www.bonprix.nl/product/bermuda- ... /?shop=740
Alle reacties Link kopieren
Die van Bonprix zijn misschien wel geschikt voor in de tuin, zal ze nog es goed bekijken. Heb nooit eerder iets besteld daar, dus geen idee hoe dingen vallen.
Maar ‘netjes’ vind ik ze niet echt.

Die van Studio Anneloes zijn idd wel “gekleed”, mooi met die omslag ook !
Maar pfffttt....wat een geld voor een bermuda zeg...daar moet ik even over nadenken. Zulke dure broeken koop ik echt maar zelden (en dan eigenlijk ook alleen lange broeken die ik naar werk én privé aankan. Zo’n bermuda is dan alleen voor privé/vakantie maar kan niet naar mijn werk, dus dat is dan een hoop geld).
Alle reacties Link kopieren
Studio Anneloes wordt ook (regelmatig nog met kaartje eraan) op marktplaats aangeboden. Zat er zelf ook naar te kijken.

Bestel zelf af en toe ook bij Bonprix, is wisselend qua pasvorm en kwaliteit. Maar ja daar is de prijs ook wel naar.
“They slipped briskly into an intimacy from which they never recovered.” ― F. Scott Fitzgerald, This Side of Paradise
Alle reacties Link kopieren
De stof van Studio Anneloes is travelstof. Daar kun je best veel op vinden ook bij wat voordeligere winkels. Een online store die veel van travelstof verkoopt is J'Mappelle. Ik heb een aantal broeken en blousjes daarvan en de kwaliteit is echt goed. De prijs is een stuk aangenamer dan Studio Anneloes.
ach.. ik doe ook maar wat..
mamaonbekend schreef:
13-04-2020 18:34
Die van Bonprix zijn misschien wel geschikt voor in de tuin, zal ze nog es goed bekijken. Heb nooit eerder iets besteld daar, dus geen idee hoe dingen vallen.
Maar ‘netjes’ vind ik ze niet echt.

dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik ging uit van je onderste foto, maar dan een langer model.
Ik vind joggingstof per definitie niet “netjes”.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven