Mode & Beauty alle pijlers

Nagelversteviging met gel korter vijlen

11-04-2020 21:39 11 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai!

Weet iemand welke vijl ik nodig heb voor het korter vijlen van mijn nagels? Ik heb een nagelversteviging met een laagje gel en daarover gelcolor.

Mijn nagelstyliste reageert niet en nagels worden te lang. Dus misschien weten jullie het.

Dus wie heeft de tip!

BVD!


Groetjes!
Elke vijl kan dit mee, zou ik zeggen.
Alle reacties Link kopieren
Hier ook hetzelfde probleem gehad, ik heb ondertussen alles eraf gevijld, dus ik loop weer rond met mijn naturel stompjes.
Anyway je moet een grote grove vijl hebben, nummer 100/80 , dit staat meestal achterop de vijl aangegeven.
Oja en voorzichtig vijlen hoor.

Hopelijk mogen de nagel salons snel weer open.
Uiteindelijk kiest iedereen voor zichzelf
Voor het korter vijlen een 180 grit vijl.

En pas op als jij het hele product weg wil vijlen, eerste laag kan met een 100 grit vijl, daarna met een 220 grit, je wil echt de natuurlijke nagel niet beschadigen!
Alle reacties Link kopieren
De eerste laag dat is denk ik de gelcolor?
Alle reacties Link kopieren
Aan de nummers te zien, kun je ook gewoon een schuurpapiertje nemen :-D
Alle reacties Link kopieren
Vandaag toevallig gedaan. Gewoon met een kartonnen vijl zoals ze die in de nagelstudio ook gebruiken je nagels korter vijlen.

Afbeelding
Deze vijl dus en dan de vijl zo recht mogelijk op je nagels zetten en dan vijlen maar.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
Daantje2103 schreef:
11-04-2020 22:47
De eerste laag dat is denk ik de gelcolor?
Ik zou je nagels alleen korter vijlen en de gellak gewoon laten zitten. Je wil niet het risico lopen dat je je eigen nagels kapot vijlt als je de gel en gellak eraf probeert te vijlen. Ik heb zelf altijd gewone lak dus ik heb gewoon mijn lak eraf gehaald, maar volgens mij kun je met gewone nagellak ook over gellak heen lakken. In dat geval zou ik ze als ik jou was gewoon korter vijlen en er een gewoon lakje over heen doen.
Am Yisrael Chai!
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
11-04-2020 23:12
Ik zou je nagels alleen korter vijlen en de gellak gewoon laten zitten. Je wil niet het risico lopen dat je je eigen nagels kapot vijlt als je de gel en gellak eraf probeert te vijlen. Ik heb zelf altijd gewone lak dus ik heb gewoon mijn lak eraf gehaald, maar volgens mij kun je met gewone nagellak ook over gellak heen lakken. In dat geval zou ik ze als ik jou was gewoon korter vijlen en er een gewoon lakje over heen doen.
Dat was in eerste instantie mijn bedoeling ook. Moet ik er daarna dan nog een topcoat oid overheen doen?
Alle reacties Link kopieren
fashionvictim schreef:
11-04-2020 23:12
Ik zou je nagels alleen korter vijlen en de gellak gewoon laten zitten. Je wil niet het risico lopen dat je je eigen nagels kapot vijlt als je de gel en gellak eraf probeert te vijlen. Ik heb zelf altijd gewone lak dus ik heb gewoon mijn lak eraf gehaald, maar volgens mij kun je met gewone nagellak ook over gellak heen lakken. In dat geval zou ik ze als ik jou was gewoon korter vijlen en er een gewoon lakje over heen doen.
dit dus!!!, of anders contact opnemen met andere stylisten, ik weet dat er een aantal zijn die kitjes verkopen met o.a vijlen, nagelriem olie en lakjes
Relax we're all crazy, it's not a competition
Alle reacties Link kopieren
Dat is een goed idee rouge. Welk merk nagellak adviseren jullie?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven