Mode & Beauty alle pijlers

T-shirts laten bedrukken

19-05-2020 13:30 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Omdat het bijna vaderdag is, wil ik graag een T-shirt laten bedrukken voor mijn vader met zijn favoriete band erop. Zeg maar bij het "echte cadeau" wat ik samen met mijn zusje ga geven. Nu vroeg ik mij af, kun je dit online regelen met een bedrijf? Heeft iemand dit al eens gedaan? En voor de hele creatievelingen: Is er een mogelijkheid om het zelf te doen of is dat niet te doen? Ik zou het namelijk niet weten haha. Alvast bedanktt
Alle reacties Link kopieren
Transferpapier kopen bij de action en dan zelf erop strijken, heel makkelijk :)
Alle reacties Link kopieren
Panda1987 schreef:
19-05-2020 13:36
Transferpapier kopen bij de action en dan zelf erop strijken, heel makkelijk :)
Aawh cool! Leuk ook om te doen :-D :-D
Verkoopt zijn favoriete band zelf geen merchandise?
Alle reacties Link kopieren
Leuk idee! Dat is altijd leuk om te doen. Ik moet even denken, want ik heb dit ooit laten doen (ik weet niet meer zo goed bij wie). Je kan het natuurlijk zelf doen, maar als je het laat doen weet je zeker dat het mooi is. Ik zoek even op waar ik dit toen heb laten doen, maar dat kan wel even duren.
Ik denk niet dat de band dat leuk zou vinden als je dat zelf gaat doen.
Alle reacties Link kopieren
Red bubble heeft volgens mij van alles van elke band. Dan kies je dus niet je eigen print, maar er is enorm veel keuze.
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
19-05-2020 13:43
Ik denk niet dat de band dat leuk zou vinden als je dat zelf gaat doen.
Hahaha ik denk dat ik meevoel met de band :lol: Nou ja tis het proberen wel waard. Misschien een leuke hobby erbij gelijk
Alle reacties Link kopieren
pamelacourson schreef:
19-05-2020 13:45
Red bubble heeft volgens mij van alles van elke band. Dan kies je dus niet je eigen print, maar er is enorm veel keuze.
Nice, ik ga daar achteraan! Thanks
Alle reacties Link kopieren
Igoa schreef:
19-05-2020 13:41
Verkoopt zijn favoriete band zelf geen merchandise?
Ja, maar omdat ik het erbij doe als kleinigheidje wil ik het eerst zelf even nakijken hoe je een T-shirt kan laten bedrukken
Panda1987 schreef:
19-05-2020 13:36
Transferpapier kopen bij de action en dan zelf erop strijken, heel makkelijk :)
Dat vond ik wel zo’n meuk. Totaal niet mooi en overal scheuren in de print enz. Geen succes.

Ik laat shirt drukken bij Sweetest design. Je kan ook dingen op aanvraag laten drukken. Toevallig is ze zelf ook fan van mijn favo band, dus ik bestel bij haar mijn band-shirts :mrgreen:
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
19-05-2020 13:43
Ik denk niet dat de band dat leuk zou vinden als je dat zelf gaat doen.
Nou, ik denk niet dat Mick Jagger er wakker van ligt dat er een Nederlandse vrouw is die als gekkigheidje zelf een t-shirt van de rollingstones wil gaan maken of zelf eentje laat bedrukken.
Qua artistiek gevoel zou ik er, was ik Mick Jagger, meer moeite mee hebben dat er moppies van 14 met zo'n t-shirt met die lippen en tong rondlopen omdat het een leuk plaatje is.
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
Cateautje schreef:
19-05-2020 13:43
Ik denk niet dat de band dat leuk zou vinden als je dat zelf gaat doen.
1 shirt zal niet zo'n probleem zijn dunkt me.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Alle reacties Link kopieren
Gevonden! Ik woon zelf in Gelderland, dus ik heb het hier laten doen toen: https://klundersd.nl/bedrukken/kleding/ Als je niet in Gelderland woont zijn er genoeg andere bedrijven. Bijvoorbeeld visaprint of spreadshirt bestellen. Die zijn volgens mij ook hartstikke prima. Op dit moment is het wel leuk om een lokale onderneming te ondersteunen. Google is je beste vriend :lol:
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
19-05-2020 13:57
1. Nou, ik denk niet dat Mick Jagger er wakker van ligt dat er een Nederlandse vrouw is die als gekkigheidje zelf een t-shirt van de rollingstones wil gaan maken of zelf eentje laat bedrukken.
2. Qua artistiek gevoel zou ik er, was ik Mick Jagger, meer moeite mee hebben dat er moppies van 14 met zo'n t-shirt met die lippen en tong rondlopen omdat het een leuk plaatje is.
en toch... mag het niet
en toch... verdient Mick veel geld aan die H&M-meuk
dus tja, hij heeft liever optie 2, dan optie 1
ninanoname schreef:
19-05-2020 13:57
Nou, ik denk niet dat Mick Jagger er wakker van ligt dat er een Nederlandse vrouw is die als gekkigheidje zelf een t-shirt van de rollingstones wil gaan maken of zelf eentje laat bedrukken.
Qua artistiek gevoel zou ik er, was ik Mick Jagger, meer moeite mee hebben dat er moppies van 14 met zo'n t-shirt met die lippen en tong rondlopen omdat het een leuk plaatje is.
Wat als het een kleine band is die door corona niet kan overleven?
ninanoname schreef:
19-05-2020 13:57
Nou, ik denk niet dat Mick Jagger er wakker van ligt dat er een Nederlandse vrouw is die als gekkigheidje zelf een t-shirt van de rollingstones wil gaan maken of zelf eentje laat bedrukken.
Qua artistiek gevoel zou ik er, was ik Mick Jagger, meer moeite mee hebben dat er moppies van 14 met zo'n t-shirt met die lippen en tong rondlopen omdat het een leuk plaatje is.
Wat als het een kleine band is die door corona niet kan overleven?
Alle reacties Link kopieren
monben schreef:
19-05-2020 14:03
Gevonden! Ik woon zelf in Gelderland, dus ik heb het hier laten doen toen: https://klundersd.nl/bedrukken/kleding/ Als je niet in Gelderland woont zijn er genoeg andere bedrijven. Bijvoorbeeld visaprint of spreadshirt bestellen. Die zijn volgens mij ook hartstikke prima. Op dit moment is het wel leuk om een lokale onderneming te ondersteunen. Google is je beste vriend :lol:
dat soort bedrijven neemt geen opdrachten aan, van iemand die geen rechten heeft om een bandnaam ergens op te printen
Alle reacties Link kopieren
monben schreef:
19-05-2020 14:03
Gevonden! Ik woon zelf in Gelderland, dus ik heb het hier laten doen toen: https://klundersd.nl/bedrukken/kleding/ Als je niet in Gelderland woont zijn er genoeg andere bedrijven. Bijvoorbeeld visaprint of spreadshirt bestellen. Die zijn volgens mij ook hartstikke prima. Op dit moment is het wel leuk om een lokale onderneming te ondersteunen. Google is je beste vriend :lol:

En het Vivaforum dan? :whip:
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-05-2020 14:23
dat soort bedrijven neemt geen opdrachten aan, van iemand die geen rechten heeft om een bandnaam ergens op te printen
Het is niet voor verkoop, maar voor eigen gebruik dus ik zie het probleem even niet :bonk:
Alle reacties Link kopieren
Bubbel° schreef:
19-05-2020 14:24
En het Vivaforum dan? :whip:
My best friend! <3
Alle reacties Link kopieren
jillrose schreef:
19-05-2020 14:33
Het is niet voor verkoop, maar voor eigen gebruik dus ik zie het probleem even niet :bonk:
zolang je de rechten niet hebt, mag het niet
Alle reacties Link kopieren
lilalinda schreef:
19-05-2020 14:34
zolang je de rechten niet hebt, mag het niet
Thanks voor de tip ;)
Alle reacties Link kopieren
je kunt eens in een beeldbank kijken, of de band toevallig een rechtenvrije foto heeft
Alle reacties Link kopieren
Om welke band gaat het?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven