Mode & Beauty alle pijlers

Keuze bikini

21-05-2020 22:08 34 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dag dames!

Ik hoop dat jullie wat goede tips hebben. Ik ben namelijk op zoek naar een string bikini voor mijn vriendin maar heb echt geen idee wat nu een fijn merk is.

Qua pasvorm: Ze heeft een erg slanke bouw met een kleine cupmaat maar wel rondingen in haar billen. Door haar kleine cupmaat vindt ze bandeau topjes meestal wel het mooiste/fijnste zitten. Liefst broekje en top wel al set.

Ik loop door al het aanbod nogal vast. Geen idee welke een goede pasvorm hebben en lang mooi blijven. Budget maakt niet zo heel veel uit

Zouden jullie mij op weg kunnen helpen?
Ik heb wel een tip: verzin bij je denkbeeldige vriendin een denkbeeldige bikini. Lekker goedkoop en dat past dan ook weer goed bij je topic.
neem je vriendin mee naar de lingerie zaak en zeg dat ze een bikini mag uitzoeken. je kan niet een bikini kopen voor een ander, het luistert echt heel nauw
Alle reacties Link kopieren
Neem je vriendin mee passen. Bikini's moet je echt passen, die moet je niet zo op de gok kopen.

En weet je zeker dat je vriendin een stringbikini wil?
Alle reacties Link kopieren
Ik heb geen voorkeur qua merk. Bij bikini's merk ik geen verschil tussen een goedkoop of duur merk.
Alle reacties Link kopieren
Zarah schreef:
21-05-2020 22:12
Neem je vriendin mee passen. Bikini's moet je echt passen, die moet je niet zo op de gok kopen.

En weet je zeker dat je vriendin een stringbikini wil?
Heb er de opdracht voor gekregen dus neem aan van wel :)
Ze gaf al wel als tip om meerdere setjes te bestellen ivm pasvorm. Maar als ik al een eerste schifting kan maken binnen kwaliteit dan scheelt dat natuurlijk al wel.

Kan met haar naar een winkel gaan, i know. Maar dat is toch anders als cadeau.
Alle reacties Link kopieren
Man023 schreef:
21-05-2020 22:22
Heb er de opdracht voor gekregen dus neem aan van wel :)
Ze gaf al wel als tip om meerdere setjes te bestellen ivm pasvorm. Maar als ik al een eerste schifting kan maken binnen kwaliteit dan scheelt dat natuurlijk al wel.

Kan met haar naar een winkel gaan, i know. Maar dat is toch anders als cadeau.
Tja, als dat geen optie is dan wens ik je veel succes met kopen en ruilen.....
Dus je moet in opdracht van haar een stringbikini voor haar cadeau doen? Oke... ik heb de mijne van deze site: https://www.brazilianbikinishop.com/nl/
Alle reacties Link kopieren
Voor mijn dochter heb ik laatst een prachtige bikini gekocht bij de H&M, je kan topjes en onderstukken combineren. Volgens mij is het de nieuwste lijn... Ik weet helaas niet of ze ook string broekjes hebben, in ieder geval wel een ruim aanbod bandeautopjes.
Cherry_Cola schreef:
21-05-2020 22:29
Voor mijn dochter heb ik laatst een prachtige bikini gekocht bij de H&M, je kan topjes en onderstukken combineren. Volgens mij is het de nieuwste lijn... Ik weet helaas niet of ze ook string broekjes hebben, in ieder geval wel een ruim aanbod bandeautopjes.

Wat een dubieuze verwijzing .. :wtf:
Alle reacties Link kopieren
lovechild schreef:
21-05-2020 22:25
Dus je moet in opdracht van haar een stringbikini voor haar cadeau doen? Oke... ik heb de mijne van deze site: https://www.brazilianbikinishop.com/nl/
Ze heeft laatst ook wat mooie boxers aan mij cadeau gedaan. Vandaag was ze aan het klagen dat haar bikini’s te oud worden, dus op de vraag of ik dan een mooie stringbikini voor haar mag kopen werd enthousiast gereageerd. Niet beseffende dat ik er absoluut 0 verstand van heb :)

Maargoed, hoop hier wat wijzer te worden.
Alle reacties Link kopieren
Man023 schreef:
21-05-2020 22:35
Ze heeft laatst ook wat mooie boxers aan mij cadeau gedaan. Vandaag was ze aan het klagen dat haar bikini’s te oud worden, dus op de vraag of ik dan een mooie stringbikini voor haar mag kopen werd enthousiast gereageerd. Leuk dacht ik, niet beseffende dat ik er absoluut 0 verstand van heb :)

Maargoed, hoop hier wat wijzer te worden.
Man023 schreef:
21-05-2020 22:35
Ze heeft laatst ook wat mooie boxers aan mij cadeau gedaan. Vandaag was ze aan het klagen dat haar bikini’s te oud worden, dus op de vraag of ik dan een mooie stringbikini voor haar mag kopen werd enthousiast gereageerd. Niet beseffende dat ik er absoluut 0 verstand van heb :)

Maargoed, hoop hier wat wijzer te worden.
KOOP NIET ZELF EEN BIKINI!!! LAAT HAAR ER EENTJE UITZOEKEN. Het is nogal moeilijk en je wil een bikini voor haar die ze met plezier zal dragen.
Alle reacties Link kopieren
-Shifty- schreef:
21-05-2020 22:33
Wat een dubieuze verwijzing .. :wtf:
Waarom staf je dan niet gewoon?

TO, lief dat je dit wil doen voor je meisje, maar ik zou haar gewoon meenemen en iets laten uitzoeken.
Ik vind dit een rare vraag voor op een forum.
Alle reacties Link kopieren
Dat gaat echt niet lukken. Ik heb kleine borsten, tenger figuur maar idd wel aardige billen. Ik vind te kleine bikinitopjes borsten optisch alleen maar kleiner maken dus ik koop vaak bikini topjes in maat 40 en broekjes in maat 36/38 terwijl ik eigenlijk over het algemeen maat xs/34 heb. En dan heb je ook nog te maken met smaak qua printjes.
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
21-05-2020 22:36
KOOP NIET ZELF EEN BIKINI!!! LAAT HAAR ER EENTJE UITZOEKEN. Het is nogal moeilijk en je wil een bikini voor haar die ze met plezier zal dragen.
Duidelijk :)

Hebben jullie dan tips/ervaring met bepaalde shops/merken van fijne kwaliteit zodat ik samen met haar wat kan uitzoeken?
Alle reacties Link kopieren
Saivash schreef:
21-05-2020 22:38
Waarom staf je dan niet gewoon?

TO, lief dat je dit wil doen voor je meisje, maar ik zou haar gewoon meenemen en iets laten uitzoeken.
Ik vind dit een rare vraag voor op een forum.
Waarom vind je dat raar? Er wordt toch veel kledingadvies gevraagd hier. Daar draait de modepijler op.

Ik heb geen verstand van bikini's. Weet alleen wel dat ik strings ordinair vind. Maar misschien windt het jou wel op ts.
Grant me the serenity to accept the things I cannot change, courage to change the things I can and wisdom to know the difference.
Brrrrr
Man023 schreef:
21-05-2020 22:46
Duidelijk :)

Hebben jullie dan tips/ervaring met bepaalde shops/merken van fijne kwaliteit zodat ik samen met haar wat kan uitzoeken?
ga gewoon naar de hunkemuller
Alle reacties Link kopieren
Ik pas in de winkel op zn minst 20 bikini's voordat ik de juiste heb gevonden. Laat staan dat je voor een ander online iets kan vinden.

Een bikini moet goed en lekker zitten, dus op naar de winkel met haar en laat haar zelf passen en kiezen.
Alle reacties Link kopieren
Online is niet handig. Je kan veel beter inschatten welke maat je moet als je het in je handen hebt.
Alle reacties Link kopieren
Man023 schreef:
21-05-2020 22:46
Duidelijk :)

Hebben jullie dan tips/ervaring met bepaalde shops/merken van fijne kwaliteit zodat ik samen met haar wat kan uitzoeken?
Bijenkorf, lingeriewinkels....

Seafolly staat goed bekend als merk, maar geen idee of die ook stringbikinis's verkopen.
Saivash schreef:
21-05-2020 22:38
Waarom staf je dan niet gewoon?

TO, lief dat je dit wil doen voor je meisje, maar ik zou haar gewoon meenemen en iets laten uitzoeken.
Ik vind dit een rare vraag voor op een forum.

Dat ik iets dubieus vind is toch geen reden om te staffen? Het is geen forumregel die wordt overschreden. Het is een ethische norm die je overschrijdt als je de bikini van iemands volwassen partner gaat koppelen aan de bikini van een/je kind. Het kan onbedoeld zijn, maar dan vind ik het dus in het meest gunstige geval een stomme zet.
Zarah schreef:
21-05-2020 22:53
Bijenkorf, lingeriewinkels....

Seafolly staat goed bekend als merk, maar geen idee of die ook stringbikinis's verkopen.
nee joh, seafolly is stijlvol
Alle reacties Link kopieren
S-Meds schreef:
21-05-2020 22:36
KOOP NIET ZELF EEN BIKINI!!! LAAT HAAR ER EENTJE UITZOEKEN. Het is nogal moeilijk en je wil een bikini voor haar die ze met plezier zal dragen.
Juist, wacht tot de terrasjes weer open zijn en regel gelijk een gezellige lunch of weet ik wat.
Je wilt haar niet aandoen dat ze zich verplicht voelt die bikini te dragen, omdat jij die zo lief voor haar gekocht hebt, terwijl ze hem eigenlijk niet mooi vindt/fijn vindt zitten
De waarheid is dat iedereen zomaar wat probeert

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven