Mode & Beauty alle pijlers

Kruidvat doucheschuim jaren 80

23-05-2020 00:39 57 berichten
Wie weet het nog? De " genummerde" flessen.
Ik vond nr 5 erg lekker.
Ik google me suf maar kan er geen afbeelding van vinden!
Ik hoop echt dat het nog eens terug komt, denk dat het veel herinneringen oproept.
Alle reacties Link kopieren
Ik ken het niet, maar dat heb ik met de 2 in 1 shampoo/douchegel van de Aldi van vroeger. M’n moeder kocht die altijd voor op vakantie, m’n Nick is daar zelfs van afkomstig, ik kreeg altijd de roze fles, Caribic :D Kan de geur nog bijna terughalen in m’n herinnering.
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Caribic_ schreef:
23-05-2020 01:10
Ik ken het niet, maar dat heb ik met de 2 in 1 shampoo/douchegel van de Aldi van vroeger. M’n moeder kocht die altijd voor op vakantie, m’n Nick is daar zelfs van afkomstig, ik kreeg altijd de roze fles, Caribic :D Kan de geur nog bijna terughalen in m’n herinnering.
Ja leuk he? Er was ook iets met wash and go vroeger. Volgens mij groen.
En smurfensnot van badschuim maken, ken je dat?
Alle reacties Link kopieren
pipootje schreef:
23-05-2020 01:26
Ja leuk he? Er was ook iets met wash and go vroeger. Volgens mij groen.
En smurfensnot van badschuim maken, ken je dat?
Wash and go niet, maar Smurfensnot zeker wel! ;-D volgens mij maakten wij dat met waspoeder
Sometimes good things fall apart so better things can fall together
Caribic_ schreef:
23-05-2020 01:49
Wash and go niet, maar Smurfensnot zeker wel! ;-D volgens mij maakten wij dat met waspoeder
Ja? En dan in een boterhamzakje ofzo toch
pipootje schreef:
23-05-2020 05:29
Ja? En dan in een boterhamzakje ofzo toch

Heb ik een tijd terug nog gemaakt. Was toch anders hahaha!
Alle reacties Link kopieren
Ik was gek op alles van Limara....jeugdsentiment :flirting:

Smurfensnot maakte ik van shampoo en water en dan in een boterhamzakje, meestal twee zakjes, hoewel dat minder fijn kneedde, maar ja mijn zakjes knapten nogal eens :proud:
Alle reacties Link kopieren
Volgens mij maakte wij het met afwasmiddel en scheergel in een boterhamzakje ofzo.. Ik weet het eigenlijk niet meer🤔
Alle reacties Link kopieren
LadyLola schreef:
23-05-2020 07:45
Ik was gek op alles van Limara....jeugdsentiment :flirting:
Oh ja. Limara. Helemaal vergeten maar volgens mij was dat de eerste deodorant die ik gebruikte. Ik had de middelste ‘Romantic touch”
Afbeelding
Jaaaaa!!! Kruidvat nummer 5!!! Ik had er de spray van. Heerlijk!
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
23-05-2020 08:02
Oh ja. Limara. Helemaal vergeten maar volgens mij was dat de eerste deodorant die ik gebruikte. Ik had de middelste ‘Romantic touch”
Afbeelding
Ik de blauwe.
Alle reacties Link kopieren
Kruidvat nr. 5, dat was toch een grijze platte fles? En wash and Go? Van Vidal Sassoon toch? Daar kreeg ik filmsterrenhaar van! Helaas uit productie gehaald. Bleek troep in te zitten geloof ik.
sweetfirefly wijzigde dit bericht op 23-05-2020 08:28
0.26% gewijzigd
Denk aan de egels en eekhoorns in de herfst en winter.
Alle reacties Link kopieren
Jazeker! Ik had de hele lijn van één nummer, uitgestald op mijn slaapkamer. En blij dat Ik was als ik voor mijn verjaardag een nieuwe fles kreeg met dat nummer!

Ik heb ook parfum gehad van Chipie. Kent iemand dat nog? Vond ik heerlijk ruiken (benieuwd wat ik er nu van zou vinden)
SweetFirefly schreef:
23-05-2020 08:26
Kruidvat nr. 5, dat was toch een grijze platte fles? En wash and Go? Van Vidal Sasson toch? Daar kreeg ik filmsterrenhaar van! Helaas uit productie gehaald. Bleek troep in te zitten geloof ik.
Ja vier was groen en vijf oranje ( de cijfers)
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
23-05-2020 08:02
Oh ja. Limara. Helemaal vergeten maar volgens mij was dat de eerste deodorant die ik gebruikte. Ik had de middelste ‘Romantic touch”
Afbeelding
Jaaaa ik ook en dan ook de bodylotion en de douchegel.
Pontificaal werden die flessen in het zicht uitgestald, hoe meer hoe beter :rofl:

* ik ga straks een zakje smurfensnot maken *
Stuur eens een mailtje aan het Kruidvat met je herinneringen. Soms wordt er op zulke mailtjes heel leuk gereageerd.
Alle reacties Link kopieren
Sorry TO dat ik een beetje off topic ga :-)

De appeltjesshampoo!
Afbeelding
Ik moet ineens denken aan Timotei shampoo....
En Armando noir, dat vond ik zo'n lekker mannen geurtje.

Oh en miss Sporty natuurlijk.

Brings back memories
Alle reacties Link kopieren
apiejapie schreef:
23-05-2020 08:26
Jazeker! Ik had de hele lijn van één nummer, uitgestald op mijn slaapkamer. En blij dat Ik was als ik voor mijn verjaardag een nieuwe fles kreeg met dat nummer!

Ik heb ook parfum gehad van Chipie. Kent iemand dat nog? Vond ik heerlijk ruiken (benieuwd wat ik er nu van zou vinden)
Jaaaaa, Chipie parfum!! Dat waren die leuke flesjes die steeds uit 2 verschillende helften bestonden, ik had ze allemaal verzameld! :cheer2:
En zag net ook Miss Sporty voorbij komen, dat was jaaaaren mijn favoriete luchtje! Zo jammer dat dat er ineens niet meer was, zou het nog wel eens willen ruiken om te zien of ik het nu nog steeds lekker zou vinden.....

De Kruidvatlijn ken ik dan weer niet.....
Life is a party but you must self uphanging de slingers
Alle reacties Link kopieren
Jahaa' Miss Sporty!!!
Die weet ik nog!
bethweeter schreef:
23-05-2020 08:02
Oh ja. Limara. Helemaal vergeten maar volgens mij was dat de eerste deodorant die ik gebruikte. Ik had de middelste ‘Romantic touch”
Afbeelding
Dit is jeugdsentiment!
Ik had de tweede van rechts.
NafNaf en Gabriella Sabatini.
Maroussia.
Musk.
Zoete (heel zoete) herinneringen
Alle reacties Link kopieren
bethweeter schreef:
23-05-2020 09:31
Sorry TO dat ik een beetje off topic ga :-)

De appeltjesshampoo!
Afbeelding
Ohhhh jaaa... en de Pomme D’api van Yves Rocher.. zooo lekker.
ach.. ik doe ook maar wat..
Alle reacties Link kopieren
Gabriella sabatini gebruik ik nog altijd.

Van limara had ik een oranje fles met palmboom op en parfum van de xenos genaamd yoshi in een zwart flesje.

Uiteraard miss sporty zwart en rood en wat ik echt heel lekker vond was indian summer van Priscilla Presley .
Beter.Laat schreef:
23-05-2020 09:30
Stuur eens een mailtje aan het Kruidvat met je herinneringen. Soms wordt er op zulke mailtjes heel leuk gereageerd.
Ja was ik van plan!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven