Mode & Beauty alle pijlers

Onder of boven spier anatomische prothese

23-05-2020 12:20 7 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi allemaal, hebben jullie ervaring over borstvergroting onder of boven spier anatomische prothese laten doen? Wat is de beste? Ik ben dun en klein en wil ongeveer 270 of 300 cc. Ik hoef niet super grote te hebben. Ik wil binnen paar weken al laten doen tegelijk met mijn buikwandcorrectie. Maar met de borsten is t moeilijke beslissing. Verschillende artsen zeggen anders.
Alle reacties Link kopieren
https://www.trouw.nl/nieuws/borstimplan ... gle.com%2F

Ik zou dit soort dingen nooit overhaasten. Het is nogal wat. Als je je nu nog moet gaan inlezen, en dan gaan beslissen, is tijdsdruk toch wel het laatste wat je kunt gebruiken?
Je moet erop te vertrouwen dat als hij bij je weg wil, hij heus wel weggaat. En tot die tijd is hij vrijwillig bij je. (Murrmurr)
Alle reacties Link kopieren
ik heb 2 weken geleden een borstvergroting gedaan na veel afvallen, en ik heb 300cc achter de spier laten plaatsen. Mijn chirurg raadde dit aan omdat het dan niet mee kan zakken met mijn ''loshangend vel'' en het zal mijn hele leven lang op dezelfde plek blijven.

Ik heb het wel in het ziekenhuis gedaan, misschien doen ze het anders in een kliniek.
I have to change to stay the same.
Alle reacties Link kopieren
ninanoname schreef:
23-05-2020 12:48
Ik zou dit soort dingen nooit overhaasten. Het is nogal wat. Als je je nu nog moet gaan inlezen, en dan gaan beslissen, is tijdsdruk toch wel het laatste wat je kunt gebruiken?
Hier ben ik het heel erg mee eens! Zorg ervoor dat je alles helder hebt en je 100% achter je keuze voor chirurg/ziekenhuis/kliniek sta, anders heb je kans dat je spijt krijgt achteraf.
I have to change to stay the same.
Alle reacties Link kopieren
Als je dun bent, dan is de keuze bijna altijd gedeeltelijk of volledig achter de spier. Maar dat zal je arts je ook wel vertellen. Weet je zeker dat je de operatie tegelijk wil doen met je buikcorrectie? Beide operaties zijn zwaar... Heb je kinderen? Je zal veel hulp nodig hebben
Alle reacties Link kopieren
Als ik het over zou doen dan zou ik ze niet meer onder de spier laten zetten, ik zou geen cohesieve meer nemen en ook geen ruwe anatomische. Bij elkaar gaf dit bij mij erg stevige borsten waar ik later ook nog kapselcontractie aan kreeg.
Denk er nog wel eens over maar dan zou ik ronde gladde saline's nemen op de spier, liever dat het eventueel wat zakt dan dat het onnatuurlijk aanvoelt zoals het bij mij deed. Niet gezegd dat het bij jou ook zo zou gaan.
Lees je goed in, er zijn genoeg site's met info.
Alle reacties Link kopieren
Er is een Facebook groep voor en door vrouwen waar je deze vragen beter kunt stellen, naast het borstenforum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven